Komentari

odlagaliste.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • više ne dečko

    trebala bi naučiti nešto pjevati da možeš zablistati u KTV-u. možda da prošire repertoar sa mišom?

    avatar

    24.05.2009. (23:22)    -   -   -   -  

  • dolphinA

    Nas su kao turiste na putu za Kineski zid, vodili u neku kliniku i hrpa starih lijecnika nam je trebala dijagnosticirati sve moguce bolesti samo gledajuci jezik i puls :). Kaze meni da imam nizak tlak i da sam umorna....da si mi vidjela podocnjake od prvo puno posla, a nakon sto smo zavrsili, nesto neprospavanih noci... svakom bi bilo jasno da nisam spavala ... mozda sam cak i zjevnula dok me gledao :). Onda mi je htio prodati neke tablete za 400 RMB koje ce u 15 dana rjesiti sve. Yes, right, rjesit ce nizak tlak kojega imam oduvijek... Tjedan dana spavanja i da vidis kako nema podocnjaka :).

    avatar

    02.12.2009. (20:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...