Komentari

sveogovnima.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Barica

    vozdr govnojedi!!!
    ne slušajte ove glupe komentare...Blog je najbolji na kojem sam ikada bila..
    baj d vej i ja obožavam govna i sve vezano uz njh...i govna su ljudi...
    posjetite moj blog i ostavite koji komentar..
    puno pozdrava...

    avatar

    10.08.2009. (19:41)    -   -   -   -  

  • vaaa

    Mnogo volim da prdim, a najvise na javnim mestima
    Volim da prdem u gradskom autobusu kad je pun
    Volim da prdim u bioskopu tokom predstave
    Dok cekam u redu na salteru u posti
    Ali najvise od svega volim da prdnem na pogrebu
    Tacno u trenutku kad pocinju da ga spustaju u raku
    Sa tim uzitkom moze da se poredi samo prdenje u liftu...
    Na svadbama ne volim jer se nista ne cuje od muzike
    Kad sam bio u vojsci prdeo sam u tenku
    Lepo je prdnuti na stepenistu nekog solitera pa slusati odjek

    avatar

    16.10.2009. (04:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...