Komentari

tarot-proucavanje.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Perfect Mask

    Riješih test, ispadoh The Magician. :P
    I sviđaju mi se ove analize znakova sa strane. Veći dio mi je pogođen. Ribe, inače. :D
    Zanimljiv blog, mora se priznat.

    avatar

    14.05.2009. (12:03)    -   -   -   -  

  • dordora2

    Obraćati pažnju na nutrinu i slušati njene signale, ali ne zaboraviti i stvarni svijet!

    avatar

    14.05.2009. (14:35)    -   -   -   -  

  • Bijelin svijet tarota

    @ Maska
    awwww Čarobnjak...hocem i ja to :PP

    i da... hvala ;)

    @ dora
    a da mi pocnemo zajedno pisati objasnjenja? me likes :D

    avatar

    14.05.2009. (15:20)    -   -   -   -  

  • Miss Vain.

    ova karta me nekoako podsječa na mene. često tako nađem malo više vremena da bi bila sama sa sobom i to....dobar je savjet da ne smijem propuštat neke prilike:)

    avatar

    15.05.2009. (12:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...