Komentari

minervariranje.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • violasulpalco

    :)))
    joj i mene neće kuhanje. ali eto zadsnjih par mjeseci se trudim svladati bar osnove. danas sam kupila pol piceka i namjeravam napraviti juhu kad sku
    im koji dijelovi idu u juhu a koji ne i kako se to razreže...hm

    -

    avatar

    27.04.2009. (16:43)    -   -   -   -  

  • windfuckersister

    Ah, što bi ja dala da NE ZNAM kuhati.......

    avatar

    27.04.2009. (17:21)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Javna se jos jedna ne bas vicna kuhanju!

    avatar

    27.04.2009. (21:11)    -   -   -   -  

  • DsK

    isuse seven pounds. prvih pol sata nisam nista shvacala, ostatak sam samo suzila.

    ali ona scena kad mu pusti pjesmu od aznavoura.

    avatar

    28.04.2009. (01:17)    -   -   -   -  

  • makedo

    a mene kuhanje odmara :) ustvari kad bolje razmislim jedino mi to nije mrsko od kućanskih poslova. sve drugo bih da se samo obavi. jedino suđe mogu još oprat bez gunđanja, al sve ostalo...gunđ, gunđ...
    dobro je da je on drukčiji, inače bist eumrli od gladi, hehehehe...
    btw, skinula prve dvije epizode tess, još dvije (sporo ide, a meni limit za ovaj mjesec pri kraju, pa sam to zadala kolegi da guli, hshshshs) pa ćem gledat. i cijelo vrijeme se pokušavam sjetit što se dovraga zbivalo u knjizi, al ne da mi je u magli...ne vidim ništa :) blažena starost i zaboravnost :P
    7 pounds je strašan film. neočekivano strašan.

    avatar

    28.04.2009. (07:49)    -   -   -   -  

  • Ribac

    ajoj, deder misli na svoj želudac jer će to doći na naplatu... ne želim sad glumit mamu ili popa, ali nekad naplata dolazi godinama poslje, sam sam tamo a tek sam u 20-ima...

    avatar

    28.04.2009. (12:06)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Lijepe su te slatke zgode

    avatar

    28.04.2009. (22:04)    -   -   -   -  

  • DsK

    mozda sad otkrivam toplu vodu, ali... preporuka: Casiotone for the Painfully Alone- album Advance Base Battery Life.

    slusam ga opet i opet i ne mogu vjerovati koliko je dobar, ne znam koju pjesmu da ti izdvojim. mozda It's a crime. muzika mi je vecernja, skoro i nocna. onako, da ga slusas u 2 ujutro dok gubis san na internetu.

    avatar

    29.04.2009. (00:30)    -   -   -   -  

  • lanaluna

    da pozdravim samo... kad cu te cut, a kamoli vidjet.....

    avatar

    29.04.2009. (10:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...