Komentari

uglavnombezopasna.blog.hr

Dodaj komentar (50)

Marketing


  • ljubavnica

    Draga moja, imam majku bolesnu doma, ne priča, ali se očima sporazumimo... Pogledima...
    Vjerujem da ti svoju majku još uvijek osijećaš.... To je jako dobro... Sačuvaj taj osijećaj... Nek ti vječno traje..
    Drago mi je da si se javila... Svako malo zavirim...
    Drži se draga... Okreni se ponosno životu, imaš divnu majku... Sačuvaj ju...
    Ljubim te draga

    avatar

    27.04.2009. (12:20)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Tu sam...razumijem te i ma koliko bilo teško prihvatiti činjenicu da tvoje majke više nema..zahvalan sam ti što ju osjećam u tebi dok ovo pišeš...Drago mi je da si se javila i osmjeh ti ostavljam :-))))

    avatar

    29.04.2009. (10:22)    -   -   -   -  

  • Dream_Maker

    Ono što ostaje nakon što dragi nam ljudi odu jeste ljubav,
    bezvremenska, beskrajna ljubav u kojoj čuvamo njihove tragove.

    Sve dok u sebi imaš tu ljubav imati ćeš i svoju majčicu.

    Grlim te

    R.

    avatar

    29.04.2009. (11:10)    -   -   -   -  

  • Laura

    drago mi je što nastavljaš pisati na majčinom blogu

    i mi smo tu...i mi je čuvamo u srcu mila.....

    zagrljaj topline šaljem

    avatar

    29.04.2009. (21:08)    -   -   -   -  

  • Nina...

    ...iskreno želim da pisanje Njenog bloga bude najljepša bajka koja će tvoje rane zalječiti i Njenu uspomenu sačuvati...dobro nam došla natrag...zagrljaj.....

    avatar

    30.04.2009. (07:21)    -   -   -   -  

  • Dvadeseti veljace

    ...ja nisam čitala blog tvoje majke, ali prema dragim komentarima drugih blogera isticalo se da je bila izvanredna žena... lijepo je da si bila dio njena života... do sljedećeg čitanja ostavljam osmijeh...:)

    avatar

    30.04.2009. (13:43)    -   -   -   -  

  • poison ivy

    Iskrena sućut zbog majke... znam da je teško pomiriti se i nastaviti dalje, ali jednostavno moramo... I meni je nedavno uumrla osoba koju sam jako puno voljela....i još ju volim. Ali majka je ipak majka, jedna i jedina. Nisam čitala blog tvoje majke ali vidim da su ju ljudi voljeli. Lijepo je od tebe što nastavljaš njen blog... Želim ti puno sreće i da uspiješ nastaviti dalje i postigneš dosta toga u životu i da budeš sretna, jer majka bi te sigurno takvu htjela vidjeti.
    puno puno te pozdravljam

    avatar

    30.04.2009. (17:52)    -   -   -   -  

  • Lucy Fair

    dozvoli da ti izrazim iskrenu sućut. tvoju odluku da nastaviš pisati blog svoje preminule majke vidim kao izuzetan potez i ne znam je li takva gesta ikada zabilježena u blogosferi? drži se, blogeri su uz tebe.

    avatar

    30.04.2009. (18:31)    -   -   -   -  

  • dbastasic

    Tvoje riječi i tvoji osjećaji mogu itekako istiniti i realni, a oni to sigurno i jesu - ako Ti tako kažeš i ako tako osjećaš...

    Drago mi je što si pronašla svoj mir i što si na neki način pobijedila onu silnu tugu. Najvažnije je u takvim trenucima moći, željeti i uspjeti nastaviti dalje, ma koliko god teško i bolno bilo...

    Naš život se, nažalost, sastoji upravo od ovako teških i strašnih trenutaka, ali i od trenutaka punih beskrajne sreće i radosti, trenutaka svjetlosti i trenutaka zahvalnosti za sve što nam se događa... Nekad je uistinu nemoguće pronaći sredinu između beskrajne sreće i beskrajne žalosti, ali ta sredina nam ni ne bi bila od koristi jer ne bismo znali spoznati što nam to život zapravo donosi, što predstavlja, što nam priprema i što nam poklanja...

    Želim Ti sve najbolje u životu! Ti to zaslužuješ i Ti ćeš to i doživjeti... jer si vrijedna osoba kao što je bila tvoja majka i jer si pametna mlada žena koja zna što u životu želi...

    avatar

    30.04.2009. (22:11)    -   -   -   -  

  • Jeanny

    Budi hrabra... ne znam što bih ti drugo rekla... i vjerujem da možeš osjetiti njenu ljubav kao da je tu... kao da je ona tu... da ti daje snage...

    avatar

    30.04.2009. (22:52)    -   -   -   -  

  • ----mija----

    ja sam ko i ti i vjeruj mi dok postojiš, ta ljubav je u tebi ,,to je dio srca tvog otišao sa njom,,i ništa nije kao prije,,a osjetim ga i još uvijek mi mirišu njegove stvari i zatvorim oči ,vidim mu osmjeh )))NEMOGU BOLI ME...

    avatar

    01.05.2009. (11:11)    -   -   -   -  

  • Z.OKI

    Razumijem tvoje osjećaje...znam nažalost kako je to ostati i bez majke i bez oca....ali sječanja na njih i na ljubav koju su mi nesebično pružali daju mi snagu da idem naprijed..
    Lijep pozdrav ti ostavljam:-))

    avatar

    02.05.2009. (08:54)    -   -   -   -  

  • kao ja danas

    Evo me prvi puta ovdje.Žao mi je zbog tvog bola ,no vremenom je neminovno do toga doći svima nama.Osobno nisam nikada imala roditelje kraj sebe i nemogu zamisliti kakav je to osjećaj izgubiti ih.No imam djecu i nezamislivo mi je bilo što na tu temu.Zato,Glavu gore ,osmjeh na lice ,negdje je netko sa nama i onda kada to ne vidimo.Pozdrav.

    avatar

    02.05.2009. (12:22)    -   -   -   -  

  • bugga

    Drago mi je da nastavljaš pisati na majčinom blogu, ja sam povremeno svračala do nje, pa ću to i dalje nastaviti. Ostavljam veliki pozdrav.

    avatar

    02.05.2009. (17:52)    -   -   -   -  

  • emanuele

    nadam se da će ti pisanje na njenom blogu barem malo zaliječiti rane...divim ti se, iskreno jesam..potrebna je hrabrost i to velika, a vjerujem da ju ti imaš...tvoje riječi to odaju
    osmijeh topli šaljem

    avatar

    06.05.2009. (00:26)    -   -   -   -  

  • Dubinama sebe

    i kada oči se ugase,ljubav u srcu ostaje ,latice sjećanja je krase...idemo dalje rijekom života,lijep pozdrav

    avatar

    10.05.2009. (11:41)    -   -   -   -  

  • EuM

    - slažen se sa rečenim u postu...ON JE S NAMA

    Unaoč tomu što smo ponekad sami,
    kao da je daleka Riječ Božja, u nama,
    unatoč sumnjama i svim zaprekama,
    On je tu, On je sa nama!

    Iako naš um dolazi u mnoge kušnje,
    mislima, riječima i djelima svojim,
    Isus nam tako mnogo obećava,
    s nama je uvijek, ta Ljubav prava!

    Ponekad ne mislimo na bližnje svoje,
    dani nam prolaze put sjete i tuge,
    uz Krista se vraćamo, sami sebi,
    uz njega ljubimo jedni druge!

    avatar

    10.05.2009. (21:43)    -   -   -   -  

  • alkion

    Ne mora te niti brinuti tko što vjeruje ili ne vjeruje. Ovo su tvoje riječi, ovo je tvoja duša i bitno je da ti znaš što i kako osjećaš. Nadam se da ćeš se i dalje družiti s nama. Napokon, možda ove tvoje priče nekome olakšaju bol gubitka drage osobe, možda nekome jednostavno ukažeš put prema sopstvenom srcu, prema sopstvenoj duši... :)))

    avatar

    20.05.2009. (19:15)    -   -   -   -  

  • Miki

    Poznavao sam tvoju mamu.... tu preko bloga..... pisali smo si....
    Zato mogu reći da se iz tvog pisanja vidi da ona živi u tebi, da je dio tebe.....
    Ne mogu ti opisati kako mi je žao što se to dogodilo.... i ja proživljavam
    teške trenutke u mojoj porodici..... supruga je teško bolesna.... od
    najgore bolesti...... i ide sve na gore.....
    Dođu trenuci u životu kada osjetimo gubitke najdražih, teško je to uvijek
    a pogotovu kada je prerano.....
    Vidim da imaš majčinu snagu.... ostavila ti je veliki dar... dio sebe.....

    avatar

    30.05.2009. (10:15)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    veliki veliki pozdrav ti šaljem

    avatar

    11.06.2009. (22:40)    -   -   -   -  

  • Bego

    Hvala što pišeš umjesto nje. Uvijek je bilo lijepo navratiti ovdje.

    avatar

    15.06.2009. (16:47)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    svratih :))

    avatar

    07.07.2009. (08:11)    -   -   -   -  

  • Sudbino nepoznata

    lijepo je da si nastavila pisati....trajanje je u sjećanju najsnažnije...

    avatar

    11.07.2009. (01:24)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Iskren osmjeh ti ostavljam i sljedeći puta kada budeš išla na majčin grob samo šapni da ju Dida nikad nebu zaboravil :-)))

    avatar

    12.07.2009. (16:52)    -   -   -   -  

  • Ljubav je, ipak, najveća

    Draga moja svaka čast. Nisam ti upoznala majku, ali preko tebe živjet će i ona među nama blogerima. I moja majčica je zaspala vječni san, pa shvaćam tvoju bol i pružam ti ruku za moje saučešće, ali i kao podršku kada zatrebaš. Vjerujem da su svi koji su pročitali ovaj post uz tebe.
    Drži se! Veliki pozdrav ostavljam!

    avatar

    06.08.2009. (22:22)    -   -   -   -  

učitavam...