Komentari

anchy79.blog.hr

Dodaj komentar (61)

Marketing


  • Nena

    prva...hehe...
    jupi....
    no tnx na komu...
    aj da i ti napokon nap post...
    loool:)
    aj nadam se da ces izvuc neku peticu..
    ma joj sta ja pricam
    pa naravno da ces imat petica
    pa pametna si ti...
    joj mawa moja anchy:)

    avatar

    26.04.2009. (17:12)    -   -   -   -  

  • Nena

    aj odem sad polako...
    moram na misu
    ajme neeee:(
    loool....
    aj pusa!!!!!
    woljam te.

    avatar

    26.04.2009. (17:13)    -   -   -   -  

  • Anchyn dragi

    ev ti seko kom =)

    avatar

    26.04.2009. (20:22)    -   -   -   -  

  • Pretražujem i govorim

    HY
    NOVI POSTEK
    SVRATI I KOMAJ
    IDEM...
    KISAČ

    avatar

    27.04.2009. (12:15)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    . . .* * *. . .
    ...hej pa nechu ni ja brisati svoj blog...ali zaista nechu...
    ...i to nikada...
    ...ajde super sha imash tako dobre ocjene u shkoli...
    ...pa budesh ti izvukla tu peticu...
    ...malo truda i rezultat ne izostaje...
    ...kao ni do sada...
    ...a to sha ste najgori...a dok dobivvate petice unatoch...
    ...tome...a znachi da ste u nechemu i dobri...
    ...oh nema ni kod mene bash ono neke stvarne...
    ...erotske ljubavi...sve samo mashta uglavnom...
    ...premda moj sle zaista i postoji...
    ...ali sve je to samo bijeg od stare ljubavi koju nikada...
    ...nechu preboljeti...ali jbg...sama sam si zasrala...
    ...al isto se radujem ljetu i tome da bude sve kako i...
    ...ja hochu...a ko che nam bome svima udovoljit...
    ...naravno da nitko ne trazhi previshe kada samo zheli...
    ...da sve bude po volji njegovoj...
    ...a na svu srechu i ja ipak imam one koje volim i onih...
    ...koji mene vole...i to mnogo...zaista mnogo...
    ...premda ja svoju ljubav nudim svakome...
    ...zachhhhhhhhhhhhhhhhhhhhudo...mnogi je i...
    ...prihhhhhhhhhhhhhhhhhvachaju...big lowwwwe:==)...
    . . .* * *. . .

    avatar

    27.04.2009. (13:06)    -   -   -   -  

  • sašš._

    kuuuul :)
    to je sve kai imam reč xD
    hehe.
    aiide,čitamo se.
    mwa< 33333

    avatar

    27.04.2009. (13:26)    -   -   -   -  

  • sweetspider

    hy
    uu,nisi mi javila za post =(
    ah,me nema veze
    provjeravam ja tvoj blog često
    pa... vidim =)

    avatar

    27.04.2009. (18:19)    -   -   -   -  

  • sweetspider

    eh i ja se nadam da ces ti izvuc peticu =)
    ja isto jedva cekam lijto...mora...praznici
    ma zakon !!!
    idem sad
    svrati
    byee

    avatar

    27.04.2009. (18:20)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    eii...super ti je blog...kul dizz...
    ako ti se da swrati malo do mene
    i punoo kommaj jer sve kommove
    vračam...xD

    avatar

    28.04.2009. (10:26)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    . . .* * *. . .
    ...a sha chete kad ste razigrana djieca...
    ...pa imaten potrebu malo se izhivljavat...
    ...a dobro je to da dozhivljavate vazhnost...
    ...znanja...
    ...unatoch vashoj razigranosti...
    ...da...vazhno je ljubavi ne okrenuti ledja...
    ...vech je sa zahvalnoschu uhvatiti chvrsto...
    ...za ruku...i kada je jednom pronadjemo...
    ...i spoznamo...
    ...onda je vishe nikada nechemo izgubiti...
    ...lijepo je to shto se radujesh prijateljima...
    ...ma upoznati chete se vi i uzhivo...
    ...i zhelim vam da to bude vech ovo ljeto...
    ...blog zaista zblizhava ljude...
    ...samo ti uchi i nauchi...ma uchi i uchi...
    ...i kao shto rekoh...rezultati ne izostaju...
    ...big lowwwwwwwwwwwwwwwwwe:==)...
    . . .* * *. . .

    avatar

    28.04.2009. (14:43)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    eii...

    avatar

    01.05.2009. (10:58)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    hvala ti na kommu

    avatar

    01.05.2009. (10:58)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    pa kako si mi ti?

    avatar

    01.05.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    ajde swrati kod mene

    avatar

    01.05.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    zzzz

    avatar

    01.05.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • ł Ł0V€ HłM,$0 WHAT???

    xD

    avatar

    01.05.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • sweetspider

    hy
    tnx na komovima =)
    nema veze kaj mi nisi javila
    =P

    avatar

    02.05.2009. (11:44)    -   -   -   -  

  • sweetspider

    btw imam novi post...
    pa svrati i komaj
    idem sad,byee

    avatar

    02.05.2009. (11:44)    -   -   -   -  

  • Nena

    nisi mi komala na novi post...
    smrc...
    ne jojis me:(

    avatar

    02.05.2009. (16:45)    -   -   -   -  

  • «×[r0yaL deSigN]×»

    heLowcheK^^

    swrati i

    GLASAJ!

    wrlo mi je wažno...
    pusa.

    avatar

    03.05.2009. (16:14)    -   -   -   -  

  • «×[r0yaL deSigN]×»

    helOwCheK^^

    KLIK!! GLASAJ!!

    hwala unaprijed.
    pusa.

    avatar

    03.05.2009. (20:57)    -   -   -   -  

  • .strašilo iz kukuruza.

    eee
    vidim da ti jedino ja nisam komala.
    hhh.
    onak sram me bio.
    post? solidan.
    drugi put te moram ljutit.
    ak oču da bude bolji.
    haha.
    xd

    pusa
    volim te...pppp

    avatar

    05.05.2009. (20:59)    -   -   -   -  

  • mala ludacha Tinchy

    ei bebo moa....
    Walentina je....
    ljepo od tebe što si napisala post....
    ima da si sutra donjela slike....
    ajde woljam te....
    big kiss....

    avatar

    06.05.2009. (13:57)    -   -   -   -  

  • anchy79

    e ružo ...
    ma naravno da ću donjeti ...
    ak se sjetim ...hh...
    ma evo idem ih sad odma stavit na cd...
    vidimo se ....
    voljam ...
    pussaa =)

    avatar

    06.05.2009. (16:01)    -   -   -   -  

  • Kravu udrila munja

    novi post
    svrati i komaj
    PoZzZzZZz

    avatar

    10.05.2009. (09:30)    -   -   -   -  

učitavam...