Komentari

tarot-proucavanje.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • MoonRiver

    Mislim da je ova karta neophodna svima... novi početak, odvažnost, vjera u sebe... :o)

    Lijep dan želim!
    Pusa!

    avatar

    18.04.2009. (09:02)    -   -   -   -  

  • dordora2

    Znači li ta karta za sve nas ili ih se treba otvarati ponasob?
    Ja sam ti prilična neznalica u tome iako mi se čini prilično interesantnim.
    Ugodan vikend ti želim...:-)

    avatar

    18.04.2009. (09:36)    -   -   -   -  

  • Bijelin svijet tarota

    @MoonRiver
    Ofc, bilo bi idealno da bar jednom mjesecno imamo takav dan:)

    @dora
    Cuj, ja vam postam moje karte dana, pa tako na neki nacin mozete vidjeti sto se samnom zbiva u zadnje vrijeme (sve i svasta:D), ali kad se kreće u proučavanje Tarota puno autora preporučuje da se otvara jedna karta vodilja na dan, pa onda traži događaje ili osjećaje ili ljude ili sve navedeno vezano uz nju.
    Na taj način se u praksi uče značenja svake pojedinačne karte, ali i dobivaju vlastita značenja, vlastita percepcija, sto je joša najbolji dio toga:)

    @annabelle
    sve u pogonu, lova će valjda doći uskoro;)

    avatar

    18.04.2009. (14:13)    -   -   -   -  

  • Miss Vain.

    slažem se s moonriver:)

    avatar

    20.04.2009. (15:36)    -   -   -   -  

  • Miss Vain.

    novo al staro:)

    avatar

    24.04.2009. (15:12)    -   -   -   -  

  • Miss Vain.

    novo:)

    avatar

    30.04.2009. (12:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...