Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Pridružujem se tvojim i mojim sjećanjima na JADE i osmjeh ti ostavljam :-))))

    avatar

    29.04.2009. (11:42)    -   -   -   -  

  • misko

    Ne sjećam se ... mislim da nismo posjećivali jedno drugo...
    Ali tebe se sjećam vrlo dobro! A ti mene?

    avatar

    20.05.2009. (18:29)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Da,drage osobe nikada ne blijede...Zato sam opet ovdje...Ranije nego sam planirao odlazim s mojim anđelekom,unukom Markom u četvrtak na more i nebu me 2 tjedna.Ma gdje bila ovaj čas...Želim ti sve naj naj i puno sretnog osmjeha u srcu i puno puno sunca.Kao što ga i ja tebi ostavljam do slijedećeg čitanja,nadam se i vjerujem u to :-))))

    avatar

    23.06.2009. (11:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...