Komentari

minervariranje.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • DsK

    vidjela sam jednom Benjamina McKenzieja u Minkenu. svi su me ismijali, al jos uvijek sam uvjerena da je to bio on.

    i pjesma je divna. hvala ti :***

    avatar

    28.03.2009. (17:04)    -   -   -   -  

  • Ribac

    a nije ni za baciti, ni gluma ni ona :)

    avatar

    28.03.2009. (17:04)    -   -   -   -  

  • anspik.

    ja ne razlikujem nju od isle fisher :x

    avatar

    28.03.2009. (18:08)    -   -   -   -  

  • Minerva*Riranje

    Ja ti nikako ne razlikujem onu ženu od Sopranosa, od ljubavnice iz one serije Braća i sestre, ili kako već. Ili da to s imenima potvrdim: ne vidim razliku između Patricia Wettig i Edie Falco.

    avatar

    28.03.2009. (19:11)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Moj jedini celebrity je bio Bill Gates s kojim sam cak i popricala (samo small talk, ne o kompjuterima). Bilo je to davno dok ja jos nisam bila svjesna njegove moci a ljudi s kojima sam bila su svi bili nervozni u njegovoj blizini. Tek sam poslije saznala tko je to bio.

    avatar

    28.03.2009. (21:40)    -   -   -   -  

  • traženje sebe

    sluzbeno je ... dolazim s svojih 5 baba u Dublin u 10-tom mjesecu..
    nadam se da ces imat kojih korisnih info kaj pogledat u i van Dublina..
    sad smo na trazenju nekog dobro/jeftinjeg hostela..

    hmmm od celebrity-a nisam vidjela u prolazu jos ni jednog..a nije ni da mi to fali..

    avatar

    28.03.2009. (23:26)    -   -   -   -  

  • midori

    ja vidjela stevena spielberga kad je bio in kroejša :)
    (ali mi to nitko ne vjeruje)

    avatar

    29.03.2009. (03:18)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    hm a di ona glumi? ja nemam pojma tko je to :D.
    a celebs? ah ljudi kao i svi drugi, ponekad i normalniji :)))))....od princeva do rockera :D

    avatar

    29.03.2009. (12:55)    -   -   -   -  

  • DsK

    aaaah Simon *srce*
    sto je najbolje od svega, ta serija je otuzno prosjecna i da netko drugi glumi umjesto njega, vjerojatno se uopce ne bih trudila to gledat. ovako, to je 45 svjezih minuta Simona Bakera tjedno :D predivan je. taj osmijeh.

    al gledam sad ostatak 'top 10' popisa i malo me zabrinjava sto znam samo dvojicu :/

    avatar

    29.03.2009. (15:12)    -   -   -   -  

  • Minerva*Riranje

    DsK, ne, pa serija je očajna. Mislim ona Lisbon (Robin Tunney, kako već), pa ta glumi s obrvama, jesi to primjetila? :) I stalno ima onaj smješak u očima, kao kad Bruce Willis glumi ozbiljno. To mi kvari seriju, jer si mislim, pa neće valjda njih dvoje strpati pod ljubavnu vezu u drugoj sezoni. I uvijek pogodim tko je kriv u prvih 15 minuta, eliminiram ljude po logici. Ali Simon je Simon. Buljim i buljim i jaučem. :) Kakvo predivno stvorenje.

    avatar

    29.03.2009. (15:36)    -   -   -   -  

  • AtelierTIAS

    Ja vidjela Michael Yorka u Istri. Haha...Pravi celebrity!

    avatar

    30.03.2009. (23:51)    -   -   -   -  

  • aa_fan

    ajme kako sam ljubomorna :$

    avatar

    27.05.2009. (01:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...