Komentari

vezenje.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Vanchy

    Prekrasno! Posebno me je dirnula ta domaca atmosfera, mislim to sto rade kod tebe, a ne negdje u drustvenom domu i sl. Sigurna sam da se izmedju Vas razvija posebna veza s puno obostranog postovanja. Svaka ti cast na trudu. Vanchy

    avatar

    25.03.2009. (20:44)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ Vanchi - pa ovo je u našeim društvenim prostorijama. Bolje rečeno u kuhinji, jer drugdje nema mjesta. Mada ja nebih imala ništa protiv da one dođu kod mene. Što se tiče truda, nije mi teško, jer to volim raditi.

    avatar

    26.03.2009. (10:09)    -   -   -   -  

  • romantales

    Tako sam i ja započela s radom u kvadrat :-) Preslatke su!

    avatar

    29.03.2009. (18:30)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @romantales- dala sam im jednostavne sheme, da lakše započnu, da mi ne izgube volju. Neke su spremne i vesti na originalnom platnu.

    avatar

    01.04.2009. (10:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...