Komentari

rahatlokum.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • aparatczyk

    Počneš s bocom istine, završiš s istinom boce!

    avatar

    18.03.2009. (23:48)    -   -   -   -  

  • Lund

    Super tekst.....!
    (A i ovaj komentar iznad!)

    avatar

    19.03.2009. (00:28)    -   -   -   -  

  • astrodrom

    Nemam baš ništa za dodati. Često razmišljam baš o ovome o čemu pišeš.

    avatar

    19.03.2009. (07:35)    -   -   -   -  

  • svijet u boci

    Pa đe nađe stotinjak poza?:)))

    avatar

    19.03.2009. (08:07)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    u mojoj glavi uz ovaj opis ide 'kad si mlad' od filma (ne nuzno zbog naslova).

    avatar

    19.03.2009. (08:41)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    zadnji put kad sam se tako opustila s dvije stvarno bliske frendice i kad smo pijane satima stvarno iskreno i lijepo pričale o svemu, zaustavila nas je policija, globila i izbacila iz auta.
    pa više takvu vrstu dirljive iskrenosti ne prakticiram - prekršajna je, protuzakonita i skupo košta.
    (btw bocu smo vrtile u krug između sebe, ne po podu, ali sve ti to dođe na isto...)

    avatar

    19.03.2009. (11:52)    -   -   -   -  

  • sasvim svejedno

    PA ti si rijetko osjećajna osoba:-)
    Sputani smo ,uglavnom navučenim izrazima kojima podižemo ograde .Ljudi su postali kruti.Baš večeras razmišljam o jednoj ženskoj osobi kojoj sam toliko sebe dala a ona čuva neizrečeno o sebi kao amajliju.Ljudi se ne vole otvarati,prije da se vole zatvarati .Tako im je jednostavnije.U ulozi promatrača.Treba ti osoba kao ti koja ne drži da je biti otvoren ,ujedno biti manje vrijedan. Često se iznenadim koliko su pristupačniji ljudi vani nego tu u ovom malo selu koje se zove Hrvatska.Pa zamisli samo nas je nekih 4 mil.A patimo se ponašati kao totalno bezecirani biznismeni čije se vrijeme mjeri milionima .I ja se pitam zašto je tako teško biti jednostavan i otvoren?Post ti je vrlo dobar.U početku sam gotovo prestala čitati jer sam mislila -gle još jednu slobodnih seksualnih izričaja- ali onda sam naišla na dio koji objašnjava uvod u svjetlu trivijanosti u odnosu na dubinu odnosa koje želiš ostvariti.Vrlo dobar post...:-))

    avatar

    19.03.2009. (22:11)    -   -   -   -  

  • Povratnik iz Astorije

    Zanimljiva tema, zna te motivirati na razmisljanja...

    avatar

    20.03.2009. (07:22)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    ja sam sklona tu istinu iščeprkati iz drugih, s bocom ili bez nje, ponekad instinktivno osjećam da nešto nije u redu i onda mi možda treba i nekoliko mjeseci, ali uvijek saznam. Svoju intimu pak nisam spremna tako dijeliti, što znači da se nerijetko dogode oni glupi krizni trenutci pucanja po šavovima...

    avatar

    20.03.2009. (09:19)    -   -   -   -  

  • rutvica

    e vidi ovaj :)

    avatar

    20.03.2009. (12:20)    -   -   -   -  

  • zar zauvijek?

    da,žalosno je što sve neke stvari koje su istinski vrijedne i stvarno čiste i lijepe ostaju u djetinjstvu,u vremenima kad smo potpuno otvoreni za sve...predobar post

    avatar

    20.03.2009. (13:17)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    viš, ispada da sam čitao Tvoj post prije nego sam nešto slično probao reći bitno krućih srednjaka na tastaturi... aferim, rahatli. aferim. ;-)

    avatar

    20.03.2009. (13:27)    -   -   -   -  

  • Word factory

    tvoj post savršeno pokazuje kako nam se prioriteti mijenjaju i kako se mi mjenjamo i to je ljepota. Nekoć smo bili napaljeni školarci koji još nisu dovoljno svoji da otvoreno priznaju da su napaljeni pa sve to zamaskiramo krinkom "igre", a danas gledamo u oči one koje volimo i jednostavno želimo znati TKO SU.

    avatar

    20.03.2009. (14:54)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    21.03.2009. (06:20)    -   -   -   -  

  • Neverin

    boca istine može baš biti lijepa igra kada te napuste tinejđerski hormoni :)

    avatar

    21.03.2009. (16:39)    -   -   -   -  

  • plava

    savrseno.....
    (kazu da ne postoji....ja sam sigurna da postoji...puno malih 'savrsenstava')...

    avatar

    21.03.2009. (18:29)    -   -   -   -  

  • Otok

    Ljudi jednim dijelom šute da bi zaštitili sebe ili mišljenje koje drugi imaju o njima, ali jednim dijelom da zaštite druge jer nisu svi sposobni i ne žele čuti istinu, samo rijetki to mogu. Ipak Istina je svi živimo pod nekim maskama, neke su samo šminka koja se lako makne, a neke se mogu natjecati na festivalu u Veneciji.
    "Što više volimo svoje prijatelje, manje im laskamo." Moliere

    avatar

    21.03.2009. (22:50)    -   -   -   -  

  • zagrijana epruveta

    Slažem se s tobom. Uistinu lijepo napisano. Lijepi pozdrav

    avatar

    24.03.2009. (14:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...