Komentari

dalibor.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • sakica

    Super mi je kad navratis! Hey, zzlevanku probala nisam.

    avatar

    18.03.2009. (23:24)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Joj, zlevAnka je zakon. ;))

    avatar

    19.03.2009. (14:41)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ sakica - zlevanku probati moraš, ne škodi :)
    @ zlevAnka - a odkud ti to znaš he he , naravno, samo kaj još nije objavljena u Narodnim novinama ko zakon

    avatar

    22.03.2009. (19:15)    -   -   -   -  

  • Mist_Dragonlady

    Vidiš vidiš...zlevanka...daj me podsjeti, kak to točno izgleda?Mada, ziher sam da mi je i tata nekaj to spominjao...Btw., super slikica!Obožavam flapper of any kind i to razdoblje! :-)

    avatar

    24.03.2009. (14:41)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    @ Mist_Dragonlady - Iako je zlevanka za mene uvijek bila slatki desert, može se jesti i kao lagani etno ručak. Jako je jednostavna za pripremu. Konačno da je netko primjetio slikovnu ilustraciju, zamisli kad su slikali ovo, koji je to bio slobodni duh u to vrijeme hehe

    avatar

    24.03.2009. (16:52)    -   -   -   -  

  • Mist_Dragonlady

    Da, ma slikica je mrak!sad je nekaj slično i u Muzeju, tam kod Primjenjene, a lik isto ima super fotke iz tog razdoblja...a nikak da odem...A i pisat ću na blogu malo o toj eri, tak 20. i 30-te godine prošlog stoljeća, odmah nakon putopisa:-)
    A za zlevanku - hvala za recept!Ja sam kemijala nekaj sa nekakvim biskvitom neki dan, kaj je starog podsjetilo na zlevanku; i znaš kaj ću ti reć, ti stari recepti znaju bit fakat zakon - ono, jednostavna jela, a ispadnu stvarno ok...posebice za stariju generaciju, tipa starci, njima to budi i nostalgiju, pretpostavljam...

    avatar

    25.03.2009. (07:23)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    Sad kad smo razmijenili recepte...he he, usput, zlevanku jedem s šećerom ili s nečim slatkim kao npr. pekmez jer je tak bolje. Iscrpan ti je putopis , a o 20-tim rado čitam i slušam

    avatar

    25.03.2009. (17:14)    -   -   -   -  

  • Mist_Dragonlady

    A, hvala, hvala!A još malo pa će i 20-te! :-)

    avatar

    26.03.2009. (07:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...