Komentari

gollynbossy.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Konzularnopocasni

    Dragi nasi.
    kako je moja uloga pocasnog konzula u Australiji prvenstveno ocuvanje narodnog, kulturnog, gastronomskog i evo u ovom slucaju modnog identiteta "starog kraja", hti bi vam predlozit jedan odjevni detalj za paranje grude koji je koristila moja pokojna baba Frana. Ona je vrlo stilski i nadasve prakticno kkoristila "traversu" skrojenu bas za tu prigodu. Materijal moze biti"saroperast" ili decentan kakav je vec karakter osobe, ali je stos u tome da je ona skrojena po modelu "klokana", odnosno tobolac je na traversi velicine same traverse. Prakticno, efikasno, modno i ekoloski osvjesceno i sto je najvaznije pokazatelj kultne trscendetalne povezanosti naseg "starog kraja i "down under-a".Zdravi i veseli bili!

    avatar

    21.03.2009. (01:43)    -   -   -   -  

  • boco san

    Lijepi pozdrav , ovo je prekrasan post ka da je pisan za moju dušu .
    Moj otok ima preko 130 vrsta ljekovitog bilja , tako da sve što raste
    moš otkinut ali onako lipo ne nasilnički
    i spravit što god ti srce poželi.
    Inače ja strašno volim rigu u njoj bi se utopila , jela sam je i na Visu
    pila njihovo domaće ma odlićno vino , uživala u blagodatima zemlje
    a i mora.
    Veliku pozdrav vama svima koliko vas ima , a ja sada idem u traveršu nebrat nešto
    onako jer sve cvate a rekli nam da je zima ...:-))) pusa

    avatar

    24.11.2009. (17:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...