Komentari

dovoljnozazauvijek.blog.hr

Dodaj komentar (88)

Marketing


  • tanja

    Hej....
    nisam još pogledala izbačene scene, ali vjerujem da će mi se svidjeti :) znaš da se meni sve u vezi tog filma svidi ..haha

    ne sviđa mi se što će svaki film sumrak sage raditi drugi redatelj :(

    veliko NE za madonnu i jonase od mene :S

    za Dakotu ni sama neznam...nekako mi je i drago, a i nije što je ona izabrana za Jane. Priznajem da sam ju slično zamišljala, ali nekako mi je ona previše za tu ulogu, mislim, previše je poznata. Bilo bi možda bolje da se radi o nekoj manje poznatoj djevojci.

    Robert, Robert, Robert....ahhhhhh....divan je bio na dodjeli Oscara, ma divan je on svugdje

    avatar

    08.03.2009. (00:48)    -   -   -   -  

  • tanja

    Kvragu d! opet mi je "nestalo" pola komentara...aaaaaaaaaaaaaaaa. fak. odustajem. što je tu je -.-

    avatar

    08.03.2009. (00:49)    -   -   -   -  

  • ~Twilight-o-mania

    Svaki put me oduševiš s novim postom. Ove izbačene scene su stvarno neke bile suvišne,a neke bi bilo bolje ostaviti. Slažem se s tobom u vezi onog Bellinog kad u sobi kaže cool i ona poza. Dobro je što su skratili. Ne valja mi to u vezi proplanka. Trebalo bi biti duže nego što stvarno je jer je ipak ta scena ona scena koja pokazuje romantiku.

    Dodjelu Oscara sam gledala djelomično. Nisam uspijela pohvatati taj dio kad je on bio (i hvala ti na videu). Samo sam ga vidjela u publici kako sjedi iza onog u bijelom.
    Dakota je meni pogodak za Jane jer je Jane u biti mala curica. Mislim da će joj dobro leći uloga, no vrijeme će pokazati svoje.

    Svratim opet...=)

    avatar

    08.03.2009. (01:10)    -   -   -   -  

  • Bella

    Slažem se s [B]tanjom /B] što se tiče Madonne i Jonas Brothersa: ne, hvala. Sviđa mi se ova scena s livadom i smatram da su trebali tu dužu staviti u film. Dobra mi je i ona "Don't read Charlie's mind", a što se tiče one u sobi, ne znam. Meni je OK.
    Dakotu neću komentirati dok ju ne vidim u filmu...

    Pozdrav...

    avatar

    08.03.2009. (10:35)    -   -   -   -  

  • Joanna

    Joj joj ja ne bi maddonu iu Nm...ali protiv braće nemam nikaj protiv...
    Saznala sam da 20.11. dolazi Nm...2 tjedna poslije mog ročkasa JUPI!!!
    A kako je R.P. super izgledao na oskarima...a kaj je ona mala plavuša bila rekla nakon I became a vamp....
    jako jako doba post....

    avatar

    08.03.2009. (12:35)    -   -   -   -  

  • (x..Malle_aka_ zaljubljene..x)

    super post !!!definitiwno mi se swiđaju izbačene scene (neke)...a ono kad joj edward
    gricka prst sam weć prije widjela ali sam opet pogledala ....jer me to odušewilo =)=)
    ja ne želim das vannesa glumi leah ne mogu ju zamisliti ...on iz high school musical - a
    glumi u pomrčini..=(=(=(....ugl..odušewljena sam !! =)=)..zbilja se isplatilo čekanje! =)

    avatar

    08.03.2009. (14:56)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    Za (x..Malle_aka_ zaljubljene..x) : Pa piše u postu da Venessa neće glumiti Leah (bar ne sada ove godine)
    To sam već napisala i u pretprošlom postu ;))

    avatar

    08.03.2009. (16:17)    -   -   -   -  

  • Henry Cavill fan blog

    Meni je drago da je Dakota izabrana za Jane. :)

    avatar

    08.03.2009. (20:47)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    Za Henry Cavill fan blog: hm, meni tak tak... Cura super glumi, ali... ipak glumi samo sporednu ulogu tak da mi to i nije tak bitno. Zanima me kako će izgledati s nulericom (iako znam da će joj stavit onu "periku" da to samo tako izgleda)

    avatar

    09.03.2009. (13:40)    -   -   -   -  

  • (x..Malle_aka_ zaljubljene..x)

    hhh...znala sam ja weć i prije da vannesa neće glumiti leah...ali naglašawam...
    grozota!!!!!! a što se tiče Dakote pa meni cura ok glumi...widjeti ćemo kad izađe film !! =)

    avatar

    09.03.2009. (16:50)    -   -   -   -  

  • ~¤~ Bijeg iz proslosti ~¤~

    hej...
    preko foruma sam došla do tvog bloga...
    prvo bi komentirala post ispod... koji sam cijeli pročitala...
    u nekim komentarima se slažem sa tobom...
    i meni je bilo drugačije film gledati sa nekim tko je čitao knjige, nego sa nekim tko nije (njima sam stalno trebala objašnjavati zašto je to tako)
    uz to drugi put kad sam gledala film više mi se svidio nego prvi put...
    iako me ni prvi nije previše razočarao, valjda sam bila dobro pripremljena na razočaranje, ali ima par scena koje mi se uopće nisu svidjele...
    bila sam pisala o njima na mom blogu...

    a sad na ovaj post..
    hmm ima jako puno informacija...
    dakota mi baš odgovara za jane, ne znam u svim filmovima u kojima je glumila bila je super tako da vjerujem da će jako dobro odglumiti u NMu...
    što se izbačenih scena tiće u potpunosti se slažem sa tobom, i jako mi je žao što nisu ostavili onu scenu sa Charliem.. :(
    slikice su mi prekrasne.. pogotovo ona prva gdje bella i edward leže u snijegu...
    ok idem sad...
    pozz

    avatar

    10.03.2009. (11:41)    -   -   -   -  

  • matea

    aaaaa, dzz !!! znaš li ti kako tvoji postovi ljudima mogu uljepšati dan ili život ?? :))

    avatar

    10.03.2009. (12:12)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    za mateu: he he, pa ja se nadam da to čine!!!!!

    avatar

    10.03.2009. (13:21)    -   -   -   -  

  • k

    ali i zagorčati....npr...prošli post..

    avatar

    10.03.2009. (18:06)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    za k: a oprosti, kako sam ja i na koji način mogla zagorčati nekome život sa svojim osobnim stajalištem? Nije baš da su to objavili u novinama, okvirili i da se o tome sada raspravlja pod satovima hrvatskom *kolutaočima*
    Ako ti imaš pozitivno mišljenje o filmu i ako imaš čvrste stavove, kako da sam ti mogla zagorčati život, osim ako sam ti ukazala na neke negativne aspekte koje možda nisi htio/la prihvatiti ili si se žarko trudio/la ih ignorirati, pa te sada izjeda što bi moooožda mogli biti istiniti?

    Osim toga, ne želim uopće poticati negativne tenzije na svom blogu, i vi i ja imamo pravo na svoje mišljenje dokle god ne vrijeđamo jedne druge, i naše mišljenje argumentirano iznosimo.

    avatar

    10.03.2009. (19:27)    -   -   -   -  

  • otherside

    Hey.opet super post!
    Stvarno ne razumjem zasto su micali Solomona i nm-a.to mi nikako
    nije jasno.ccc...Cemu mjenjati glumca?I isto mi nije jasno zasto
    sad pak Chris nece bit redatelj pomrcine nego njegov brat((?)ne znam dal sam to samo cula
    ili si napisala)
    Dakota je ok,talentirana je.Iako su mozda mogli odabrat
    neku malo manje poznatu glumicu,al dobro.
    Logo mi se svida =)
    Ajde PozZ,citam te

    avatar

    10.03.2009. (20:25)    -   -   -   -  

  • k

    ja sam samo reko...a ti se počela derat...smiri živce ženo

    avatar

    10.03.2009. (20:51)    -   -   -   -  

  • k

    meni si zagorčala dan jer sam bio iznerviran zbog toga...

    avatar

    10.03.2009. (20:52)    -   -   -   -  

  • Steven Strait fan site

    E Robert izgleda stvarno debilno na nekim slikama. -.-

    Napisala novi post pa dođi vidjet. ;)

    avatar

    10.03.2009. (21:27)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    za k: kako je očito da se ne znaš izražavati, pa ti se sve svodi na ponavljanje onog što si već napisao "zagorčala dan jer sam bio iznerviran zbog toga" - iznerviran zbog točno čega?? ali očito nastaju nesporazumi kada se stavovi i emocije ne mogu izraziti riječima.
    btw. deranje je ako pišeš Caps lockom.

    avatar

    10.03.2009. (22:30)    -   -   -   -  

  • k

    zato jer kad netko vrijeđa ono što volim..poludim...
    i sad još vrijeđaš...da se na znam izražavat...
    AAAA !!!!!!

    avatar

    11.03.2009. (16:18)    -   -   -   -  

  • Alice

    Bože, dajte se prestanite non-stop prepirat!!!! Znam da me se to ne tiče, ali MISLIM STVARNO, šta se morate stalno svađat. Svatko ima svoje mišljenje i točka, ne morate to toliko naglašavt i krivit druge zbog njihovog mišljenja(ovaj dio je vrijedio samo za "k)!

    No, dobro.... Nisam još pogledala izbačene scene ali ću uskoro. Meni su slike s Robom presmješne. Tako se nekako čudn drži,a to njegovo odijelo.....

    Još uvijek jednu stvar apsolutno ne kužim. Zneči Mladi mjesec i Pomrčina se neće snimat skupa? Jer nešto se tako spominjalo...

    avatar

    11.03.2009. (18:24)    -   -   -   -  

  • matea

    jedno vrlo jednostavno pitanje za k : zašto posjećuješ blog ako ti se ne sviđa ?
    dzz se stvarno trudi. gotovo sve novosti saznajem na njenom blogu. nisam mislila ništa loše, ali ako ti se ne sviđa, nemoj posjećivati blog. vjerujem da postoji neki koji bi ti se svidio . samo nemoj ovo krivo shvatit. a i nema smisla komentirati onaj post ''dolje'' ako se ovdje komentira novi post, ovaj ''gore'' :D

    avatar

    11.03.2009. (20:32)    -   -   -   -  

  • dovoljno za zauvijek

    Za Alice: čim završi snimanje Mladog Mjeseca (trebalo bi završiti u 6.mj) će biti pauza za glumce (od nekoliko tjedana mislim - trebamo uzet u obzir da će tad biti ljeto) i onda će se odmah nastaviti sa snimanjem Pomrčine - neće se čekati ko inače da bude ožujak sljedeće godine, već će se nastaviti odmah ove.
    nadam se da sam pomogla ;))

    avatar

    11.03.2009. (20:46)    -   -   -   -  

  • Alice

    Da, pomogla si. Sad kužim. Hvala.

    avatar

    12.03.2009. (20:41)    -   -   -   -  

učitavam...