Komentari

minervariranje.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • rahatli

    joj i ja:))) al sljedeću epku moram čekat do sljedećeg tjedna:)))

    avatar

    06.03.2009. (14:50)    -   -   -   -  

  • traženje sebe

    jucer sam bila vani i nisam gledala..
    pa kak se vratio???

    avatar

    06.03.2009. (14:51)    -   -   -   -  

  • car

    doma je super :p

    avatar

    06.03.2009. (16:49)    -   -   -   -  

  • praktikum

    ja se baš ne snalazim u "anatomiji", naime gledala sam samo dvije tri zadnje epozide (ne gledam baš TV:), al super mi je bilo kad je onaj gostujući zažvalil onu sa sigom :))))))

    avatar

    06.03.2009. (17:19)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ma kako se vratio, ništa mi nije jasno?! ;0)
    p.s.hvala, hvala, hvala do neba hvala za link na Lizz Wright, koje mi je ta žena otkriće - hvala!

    avatar

    06.03.2009. (19:42)    -   -   -   -  

  • Tina

    Ma mene zivcira ABC, sad su opet u zadnje vrijeme poceli svaki drugi tjedan emitirati nove nastavke umjesto svaki tjedan. Pa onda mijesaju s Private Practice, sami ne znaju vise kaj izmislit.
    Moram priznat da sam i ja slaba na Dennyja :)

    avatar

    06.03.2009. (21:10)    -   -   -   -  

  • Minerva*Riranje

    Rahatli: bolje slijedeći tjedan nego nikako. :)
    Malacrnaknjizica: ne znam na kojoj je epizodi doma, jer ja pratim na irskoj televiziji, odnosno, gledala sam, jer sam skinula sve torrent epizode, pa sad pizdim jer moram čekati američko prikazivanje najnovijih.
    Suzette: joj, ja sam gledala sve do treće, i onda sam četvrtu preskočila jer sam preselila u Dublin, pa se sad ponovno vratila na udarnički tempo. :)
    Modesti Blejz: meni je sezona broj 2 s Dennyjem bila uopće jedna od najboljih od svih serija zajedno, ali kako je umro, mislila sam si ništa od njega. Ali varka, varka. :) E i nema na čemu za Lizz Wright. Od kad sam čula za nju, sigurna sam da trenutno nema ni jedne slične. :)
    Tina: pa ti ih imaš priliku i vidjeti negdje. :) Denny i Izzie, odnosno Izzie po meni drži tu seriju.

    avatar

    06.03.2009. (23:07)    -   -   -   -  

  • Neko-chan

    Ja se vise ne sjecam koja je koja sezona. :(
    Pratila sam na novoj tv ili rtl-u kod nas, sad pratim na fox lifeu. Upravo sam na epizodi kad dolazi Mark u bolnicu te ekipe. Mark je spavao s Derekovom zenom i bio mu je najbolji prijatelj. Koja je to sezona ak znas? o.o
    Volim tu seriju i pocinje mi nedostajati Hitna sluzba (ER) s Goranom Višnjić, eh...

    avatar

    07.03.2009. (01:39)    -   -   -   -  

  • DsK

    a, ne. ovo s dennyjem im je bio najgori potez ikad. dovoljno smo se naplakali kad su ga ubili, nisu ga trebali izvlacit nazad i opet nas mucit :( hvala bogu da je to sad gotovo.

    ja sam inace mcsteamy djevojka :P owen hunt mi je isto srcu prirastao, al je malo pre-damaged, pustimo ga cristini da ga lijeci x)

    skidam ih isto s torrenta jer nasi imaju iritantnu naviku da repriziraju svih 150 epizoda prije nego daju novu sezonu, pa se covjek izgubi... mislim da su na 4. sezoni trenutno. gledas private practice mozda?

    avatar

    07.03.2009. (13:37)    -   -   -   -  

  • florena

    ja sam isto "ovisna" i skidam s neta. zadnju sam pogledala 16. epizodu. jesi ti koju više slučajno i gdje si je skinula, ako jesi? :)
    a naši repriziraju reprize i to i na novoj i na rtl-u, katastrofa!

    avatar

    07.03.2009. (23:12)    -   -   -   -  

  • Minerva*Riranje

    Neko-chan uuuu, ti si još daleko. :))
    DsK malo se razvodnilo kad je Denny došao, jer sam ja opet očekivala čuda, ali nema čuda. Osim one 13 epizode s Izzie, gdje se sve počinje razotkrivati, a moje oči u 3 ujutro naoticati od plača. :))) McStemyja su potpuno zanemarili, lep ko bog, a nema jaku ulogu. Christini daju najbolje dijaloge. Private practice ne pratim, samo anatomiju od svih serija gledam. Jer ne stignem ništa pohvatati na televiziji, pa skidam s neta. E da slijedeća je The Mentalist, ali to je samo zbog znaš koga. :)))
    Florena da, da 16. epizoda je epizoda koju sam i ja pogledala. Sad treba čekati američko prikazivanje.

    avatar

    08.03.2009. (14:01)    -   -   -   -  

  • Piton007

    aj mi objasni kako je ova kineskinja prošla kao komad???

    avatar

    09.03.2009. (09:03)    -   -   -   -  

  • makedo

    prf...mi to preko neta gledamo ovdje...ne cekali vise novu i rtl da se smisle...ne mozes vise upratit tamo ko sta i koju sezonu emitira!!!
    elem, i ja sma pogledala 16tu, al su sad na dvotjednoj pauzi do 12.3.
    meni je drago bilo vidit denny-ja, ali fakat ne kuzim svrhu...bas me zanima sad kako ce izvadit cijelu pricu!!!

    avatar

    09.03.2009. (10:23)    -   -   -   -  

  • DsK

    private practice mi je odlicna, medju ostalim zato jer mi je addison bila jedan od najboljih karaktera u Anatomiji. svi likovi su mi nekako stvarniji, nema iritantnih dijaloga u kojima se 150 puta ponavlja I'm fine, seriously :D

    btw
    link

    ;))

    avatar

    09.03.2009. (18:36)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    danny je umro, a ova je prolupala.............izgleda

    avatar

    10.03.2009. (13:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...