Komentari

malasapa.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • gorušica

    Zar ti nije dosta više sramotit obitelj svoih roditelja!!!!!!!!!!!

    Djeci spomenutoj u postu savjet njihovoj obitelji manje politike u kući, pusti svoje zle komentare.
    Žalosno da djetetu vjerujete više nego svećeniku.

    avatar

    03.03.2009. (22:52)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    Gorušica, gorušica... to se ono stavlja u senf - bljak.

    avatar

    04.03.2009. (21:59)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    Inače "svojih" - tako ti se piše.
    Ja recimo znam dijete koje je kralo banane i
    ostalo voće na jednoj pijaci - da je imalo
    nekog tko bi ga poveo za ruku i kupio mu
    voće, da je netko s njim razgovarao o tom -
    vjerojatno bi izraslo u boljeg čovjeka.

    avatar

    04.03.2009. (22:10)    -   -   -   -  

  • BILI KAMEN

    mala šapo,koja si ti životinjica ?

    avatar

    06.03.2009. (00:59)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    Nisam kamen, imam srce koje tuče za moju obitelj i
    ovaj kraj. I ja volim ovaj kamen na kojem sam ponikla i
    koji me oblikovao na svoj način.
    Kamen, Krka, Visovac, masline, lito u ovom kršu - kad cvrčci neumorno
    ponavljaju svoje:prži-drži, prži-drži, a ja se nađem negdi
    na nekoj zaravni - svaki put kažem sebi:"Mora da je i Isus ovuda kročio"
    Ma i Miljevce volim - baš sve što ima veze s ovim krajem.
    Ali - na svoju dicu ne dam prstom kazati, to ne!
    Ako su krivi - roditelji su tu, kako bi ih kaznili.
    Na ocjenu se nikad nisam bunila, ni tražila da ih se protežira, ali
    činjenica da smo mi svoju djecu odgajali sami, da mene i mog supruga
    nitko nije vidio tamo gdje nam nije mjesto - daje mi za pravo tvrditi
    kako ja znam svoju djecu i koliko vrijede.
    Uh, što ne mogu podniti kad se na dici netko istresa i dokazuje koliki je
    frajer.! Moj bi ćaća rekao, kad bi me stariji kinjili: " Najlakše se istresat na
    najmlađemu, ajde dođi meni pa pokaži što znaš"
    I tako su moja vrata otvorena za sve koji imaju pritužbu na ponašanje moje
    djece, ali blesiranje pred razredom ili crkvenom zajednicom neću trpjeti.
    Međutim, to podrazumijeva da ti na vrata dođe čovjek s argumentima, a u ovom
    slučaju argumenti su ti kako svi roditelji u Promini ne promišljaju na isti način
    politiku ili ono što se ovdje pod politikom smatralo, pa se koplja lome preko djece.
    Uh, to ne bi mogla podnit ni da se radi o djetetu koje nije moje.

    avatar

    06.03.2009. (10:33)    -   -   -   -  

  • jox

    Samo se prisjeti kad si pisala protiv fratra i njegova passata jer ti da prodaš sve koze nebi mogla kupit ni jednu felgu od njegovog auta.
    A neću ni pričati svega što ti je pomoga (razloge neću navoditi) opet mu tako vraćaš.
    I ovo za krizmu kolko znam se plaća 250 kn, a pošto se tvoja sva tri sina krizmaju odjednom za njih nije sve skupa 750 kn nego samo 300 kn za sve.

    SRAMOTA!!!!

    avatar

    06.03.2009. (14:20)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    E moj Jox - slobodno vrati u arhivi sve moje napise protiv fratra
    i njegova auta; tada donesi to meni kući pa ćemo skupa proanalizirati.
    A možemo i dalje s tim.
    Jox, Jox ti si jedan veliki šaljivčina:" neću ni pričati svega što ti je
    pomoga" - a ni razloge nećeš navoditi, a možeš navoditi kako ste kartali i
    kako si mu i mantiju skinio s njega. T O je kao u redu - e pa naći ću i ja bar
    deset ljudi pred kojima si to izjavio, a onda neka fra sam prosudi tko mu
    u Promini želi dobro, a tko se skupio oko njega radi možebitne koristi.
    Tako da si u stvari sramota - ti.
    Sasvim odgovorno s ovog mjesta tvrdim i spremna sam to posvjedočiti
    pred svim sudovima ove države kako moja obitelj i ja nismo ništa dužni
    nijednom fratru na ovoj zemlji....možeš li ti tako nešto reći za sebe?
    Što se tiče moja tri sina; najprije ordinarno nepismeni čovječe - piše se
    "koliko", a onda da ti ja to objasnim: kad roditelji imaju više djece koja su
    uzrasta za vrtić, treće ili četvrto ima popust; kad djeca iz jedne kuće idu na
    ekskurziju, također imaju popust; pa tako valjda i kod krizme - još ne znam
    jer nisam provjeravala. Nisam ti ja kriva što ti to ne znaš.
    To nije netko izmislio, niti ide po simpatijama, to je naputak s viših instanci.
    Svako moje dijete, kad se pričešćivalo - bez problema i s velikim zadovoljstvom
    i krajnje ozbiljno smo pristupali tom činu. Crkva mi u tom do sada nije pomagala,
    niti ja to tražim - ima potrebitijih.
    Ali ako ima određenih olakšica, zašto ne? Bilo bi to prvi put.
    Jer - to su hrvatska djeca, Prominjci i mještani ove župe. I u crkvi ih se vidi puno više
    nego neke druge. I ja sam baš ponosna na njih šest kad se zapute u crkvu i kad dođu
    kući i sjedu za stol. No, nisam egoistična - neka Bog da svakome tko želi isto i ako
    je na slavu božju.
    Ostavi ti dakle moju djecu na miru, jer ne dira nitko ni tvoje dijete. O sramoti razmišljaj
    kad se ujutro zorom vraćaš kući iz gostione...

    avatar

    06.03.2009. (17:01)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    A osim toga - 300 kn je još uvijek više od 250 koliko se od tebe traži!
    Mislila sam da neću, ali o felgama i kozama - meni su ti auti zadnja rupa
    na svirali - potrebni su i bitno je da su pouzdani, a o felgama razmišljati
    u svojim četrdesetima - treba se i za to roditi. Osim toga - na koji način
    tebi raste cijena ako netko drugi vozi nešto skupo - u kojoj mjeri to
    korespondira s tvojim životom?
    Kako je ono išlo: ja da prodam sve svoje koze, ne mogu kupit jednu felgu
    s nečijeg auta. Pa što se ti čovječe za to pjeniš?

    avatar

    06.03.2009. (21:21)    -   -   -   -  

  • jox

    Ne diraj se u Boga i Božjeg čovjeka!!!!!!!!!!!!

    avatar

    06.03.2009. (22:03)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    ovo je prijetnja?!
    Oprosti, pojasni mi malo - ti si prvi do Boga?

    avatar

    07.03.2009. (09:04)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... za dvojicu koji na Križnom putu u petak u crkvi napadoše dvojicu dječaka, jedan u habitu, a drugi baš sa partije briškule, ..

    Bože moj blagi što ZAVLADA pitomom Prominom ...

    I, moram pitati ... od kada se ljudi MJERE po autima koje voze ?

    Da li to znači što bolje auto, to VEĆI čovjek ...
    Moralniji, karakterniji, odgovorniji prema sebi, obitelji, državi ... na koncu i Bogu jer, kad tad MORA stati pred Njega i gledat se s Njim oči u oči !

    Došli smo u FAZU kada se NE pita se na koji način se STEKLO auto ... jer, danas nije lako raditi, zaraditi ... prosječna plaća fakultetski obrazovane osobe je 8. 000, 00 kuna i, kako onda STEĆI stan, auto i prehranjivati obitelj a treba se i obući.

    Moram još dodati, reći, evo tri će biti, pune kako sam bloger, nikako ne mogu shvatiti kulturu komentiranja CRNIH ...

    avatar

    07.03.2009. (19:47)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    Pokušala sam ti poslati e-mail, ne ide !

    Ja redovito primam poštu na adresu koja je na blogu i SVIMA odgovaram.
    Ne znam što bi moglo biti u VEZI s tvojom adresom.

    avatar

    07.03.2009. (20:49)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    O kako sam se obradovala kad sam našla tvoje komentare.
    Bili smo kod susjeda na "čašici" razgovora.
    Pokušavala sam ti slati e-mail, ali svaki put je odgovor isti:
    morat ćemo to nekako prevladati.
    U vezi ovog gore - sve što bih sad rekla bilo bi ponavljanje, a
    to nitko ne voli.
    Znaš u čemu je problem - što ljudima treba dom, a ne kuće na
    različitim lokacijama, treba im auto kako bi svoju djecu odvezli,
    između ostalog i na izlet, u prirodu, u knjižnicu; auto u kojem
    će oni moći i zaspati i pojesti sendvič - ljudima treba život,
    a ne privid života.
    Bogu hvala - to je dar - ja nikad ne gledam što tko vozi,
    niti znam cijene auta. Ja općenito se ne uspoređujem s drugim ljudima -
    i to je super. Žao mi je ljudi kojima za sreću, poput proteze treba
    ovakav ili onakav auto, kuća s ovim ili onim namještajem, opremom.
    Jer u tom lovu na materijalno njima izmakne punina života.
    Samo ono što je čovjek zaradio svojim trudima ima blagoslova.

    avatar

    07.03.2009. (23:48)    -   -   -   -  

  • donin svijet

    Svaka ti čast! Što vas više bude svjedočilo Istinu.... tim će prije i šutljiva masa postati svjesna da ne mora šutjeti i dozvoliti bahatim pojedincima da se iživljavaju nad njima.
    O tom tipu do sada nisam pročitala ni jednu lijepu riječ. Da je na nekoj funkciji bilo bi moralno podnošenje ostavke.... jer ga očito ne poštuju oni kojima je dužan služiti. On je okrenuo uloge i učekuje od vjernika da služe njemu. Ne znam što bi bilo moralno u ovom slučaju... ali sudeći po anonimnim komentarima on nije svjestan svoga jada.... uvjeren je da ste svi vi u zabludi, kriva su djeca, krivi ste svi. Svoj poziv pretvara u demostraciju sile i moći. Nijedna sila nije trajala zauvijek - pa tako neće ni ova. Narod će ostati... ovo će biti samo jedno ružno iskustvo.... djeca će imati neke neugodne uspomene iz djetinjstva - koje će ih ojačati, a on će završiti tko zna gdje i na nekom novom mjestu će gnjaviti neku drugu djecu. Na žalost... to je život.

    avatar

    17.03.2009. (20:15)    -   -   -   -  

  • donin svijet

    Anonimac s tvog bloga se preselio k meni.... Svakako pogledaj. Šteta je propustiti. ;)

    avatar

    17.03.2009. (22:05)    -   -   -   -  

  • Mile_

    pitam se kakve su to familshi odnosi kada se vise vjeruje sveceniku nego svme dijetetu. zasto bi vijerovao vise jednom sluzbeniku vatikane nego svome dijetetu?

    avatar

    18.03.2009. (10:50)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    @ima jedan svijet: sve što mislim napisala sam ti na postu
    zadnjem. Sukus onoga što ja sad mislim:
    ima ljudi - puno u svećeničkom staležu koji zaslužuju
    naše povjerenje, jer su se doista duhovno izgradili.
    Ma čak da ih je i malo, zaslužuju naše povjerenje.
    Takav je i ČOVJEK kojeg sam spomenula u priči
    o Lećevici.
    A ovi drugi - i anonimnima se može stati u kraj.

    @ Mile: dobro pitanje, ali ne odnosi se to samo na sveć.
    Jednom je jedan moj sin
    došao kući i rekao, (bio je još mali) kako je učiteljica rekla da se sta
    rije mora slušati obavezno. Ja sam stavljala jelo na stol i čekala s
    odgovorom, ali javio se suprug i rekao:"Ma nemoj, znači ako ti
    starija osoba kaže da skočiš s krova kuće, hoćeš li je ti posluša
    ti samo zato što je starija od tebe?"
    Ne trebam ni reći što je dijete zaključilo.
    Znači, moja djeca razgovaraju s nama. A kroz razgovor se razvija
    i povjerenje i uvažavanje. Da, ja svoju djecu uvažavam kao oso
    be i svašta sam već naučila od njih, što sam i sama nekad posjedovala,
    ali sam odrasla, pa sam zaboravila.

    avatar

    18.03.2009. (11:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...