Komentari

vezenje.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Ema

    Jako mi je žao što mi nisi bliže ,da toj veseloj skupini pridružim svoju Marušku. Ona je već naučila vesti i zadnje što je napravila je jastučić za nećaka. Ja sam jako sretna kada vidim da je interesira ručni rad.Najdraže mi je sa njom komentirati nešto što ona ili ja napravimo. Tvojim malim šveljama želim da nastave i dalje njegovati ono što vi radite!

    avatar

    01.03.2009. (22:58)    -   -   -   -  

  • Vanchy

    Drago mi je da svoje znanje i iskustvo s toliko zara i ljubavi prenosis tim djevojcicama. Vjerujem da ce te se jednog dana sjecati kao sto se mi sjecamo nasih majki i baka koje su na nas prenijele ljubav za rucni rad. Drago mije da sam konacno uspjela vidjeti post. Vec tjednima pokusavam otvoriti tvoj blog, ali osim teksta sa strane i arhive postova nista nisam vidjela. Slike iz postova nazalost jos ne vidim. Javlja mi neku gresku, pa sam osudjena na tekst i neke cudne znakove. Nadam se da ce i to uskoro nestati. Pozdrav!

    avatar

    02.03.2009. (03:37)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ Ema - i mani bi bilo drag da imam još malih švelja, a isto tako da i s tobom razmjenjujem iskustva
    @ Vanchy - žao mi je što imaš problema s mojim blogom. Mislim da je to zbog image shaka ili zato što stavljam slike direktno u post. Prešla sam u dvanasertom mjesecu na Picasu, jer mi se slike bolje otvaraju, tak da stvarno neznam u čemu je štos. Što se tiče djevojčica, nadam se da će se sjetiti tko ih je naučio osnove veza.

    avatar

    02.03.2009. (08:17)    -   -   -   -  

  • dea

    I ja sam počela ko mala vezilja tam u drugom razredu osnovne škole...,a vidi me sad!
    Na žalost,toga više u školama nema...,a ko bi djecu i učio,ove današnje nastavnice ne vjerujem da doma vezu...
    Drago mi je da imaš svoju grupu i nadam se da će se širiti !

    avatar

    02.03.2009. (18:38)    -   -   -   -  

  • Mirjana

    Sigurna sam da si sretna što možeš svoje znanje i iskustvo prenijeti na mlađi naraštaj. Te djevojčice nisu mogle naći bolju učiteljicu. Baš bih voljela vidjeti koju sliku...

    avatar

    03.03.2009. (20:56)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ Dea - ma ti si možda više od mame naučila nego na šveljam

    @ Mirja - sretna sam, ali nisam sigurna da sam baš najbolja učiteljica, trudim se.

    avatar

    04.03.2009. (20:59)    -   -   -   -  

  • romantales

    Prekrasno, Šesti! Nije važno koliko ćeš tu djecu naučiti, važno je da su s tobom započele vesti, pa ako im uspiješ prenijeti mali dio vlastitog entuzijazma već si mnogo napravila.

    avatar

    08.03.2009. (21:58)    -   -   -   -  

  • sestincanka

    @ Romantales- hvala i ja mislim da je najbitnije naučiti osnove, a kasnije je sve lako

    avatar

    09.03.2009. (20:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...