Komentari

drinica.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Drina

    Necete vjerovati! Pa ni ja...Predsjednik Udruge Hrvata u Ekvadoru, vec mi je odgovorio! I to s Blackberry uredjaja :) Cini se da je dobro-stojeci : ))) No, na zalost ne zna hrvatski! No nista zato - ja znam spanjolski! Za Hrvate, pa gdje god bili - nema kula babilonskih...

    Querida drina es un gusto contar con su correo gracias por sus deseos y hasta aprender bien el idioma de mis padres si ayudeme mucho con la traduccion estoy para servirla en lo que necesite soy el presidente de la asociacion ecuatoriana croata en guayaquil mi celular es el ...
    Luis aviles uscocovich
    Sent from my BlackBerry® wireless device

    Draga Drina, drago mi je racunati na vas mail, hvala za lijepe (rodjendanske!) zelje (bio mu je rodjendan 23.2. - 1967!) i dok ne naucim dobro jezik svojih roditelja, puno bi mi znacilo da mi prevedete vas mail, Na raspolaganju sam za sve sto vam treba. Predsjednik sam udruge ekvadorskih Hrvata u Guayaquilu...Moj broj moba je: ...
    Luis Aviles Uscocovich

    Pa se evo i vi pomolite za ovu brzu i vjerujemo uspjesnu suradnju...Vec imam prvu ideju sto moramo napraviti...Jedna ulica u Quitu (barem na karti grada) nosi naziv: Jugoslavenska...Mislim da je krajnje vrijeme da ju - preimenujemo : )

    avatar

    28.02.2009. (21:12)    -   -   -   -  

  • Drina

    Sad sam totalno ushicena zbog ove nove (Bozje!) mogucnosti! Pa se ispricavam sto prevodeci sada mail za g. Luisa, nisam stigla staviti najavljeni i planirani post o nasim najnovijim aktivnostima, no prvom zgodom - obecajem! Stpljen, spasen! A do tada molite za sve! Zurim sad na prvopricesnicki vjeronauk u Sv. Anitu!

    avatar

    28.02.2009. (21:24)    -   -   -   -  

  • sasvim svejedno

    Bila je emisija o Ekavdoru neki dan na tv-u ,interesantno...
    nekako mi se stalno vrti po pameti da je u toj misiji gdje si ti bio jedan dečko,sin moje prijateljice Alošinac...ako je ili ga znaš onda je svijet zaista mali:-)Svako ti dobro !

    avatar

    28.02.2009. (21:37)    -   -   -   -  

  • Mrvicak

    Malo nas je, al nas ima!!!

    Ovo sto ste objavili je fantasticno, a linkove i adrese smo memorisali posto nam mogu zatrebati na nekom od nasih buducih putovanja.

    Drina hvala vam za sve ovo sto cinite i dragi Bog vam dao svako dobro u zivotu.

    Puno pozdrava od nas dvoje...

    avatar

    28.02.2009. (22:58)    -   -   -   -  

  • mvko

    Ma divota! Bog je na djelu!
    Pozdrav

    avatar

    01.03.2009. (00:26)    -   -   -   -  

  • Davorove novosti

    Draga Drina.
    Znam da češ uspjet čak promjenit ime ulice u Croatica.
    Kada se za nešto zauzmeš u Božju pomoč i uspiješ.
    Samo da uspiješ napravit sve oko patera Luke to bi bio pravi uspjeh.
    15.3. idem sa jednom grupom sa foruma mladih HBK i dopisne teologije kod njega.
    Puno je toga novoga što ću ti napisat uskoro i u mail-u.

    avatar

    01.03.2009. (00:43)    -   -   -   -  

  • Josip

    Drina pozdrav tebi i svim hrvatima u Ekvadoru,neka vas Bog blagoslovi!
    Pozdrav iz Zagreba!

    avatar

    01.03.2009. (15:55)    -   -   -   -  

  • Drina

    Hvala svima! SS, na zalost ne poznajem tvog prijatelja, Mrvicak - posjetite nas ovdje, ja sam tu jos samo do lipnja, Davore, do 15. 3 mozda uspijete popuniti i 4. MVKO vjencic za p. Luku, pa ga i time dodatno razveseliti, veselim se mailu!

    G. Luis nas je vec jucer zvao i pricao s Maestrom (dok sam ja jos bila na internetu...) On je pun prijedloga, inicijativa, i zelje za vise kontakta i povezanosti s Hrvatima ovdje i u Hrvatskoj! Molimo za realizaciju bar nekih od njegovih ideja i planova! Ovdje cu prevesti samo jedan od gornjih linkova i njegovih tekstova (gdje se pokusao povezati s Hrvatima u Argentini):

    Postovani prijatelji. Ja sam predsjednik Udruge ekvadorskih Hrvata, osnovane g. 2004, na poticaj hrvatskog veleposlanika u Cileu Marune, i zelimo pobratiti se s nasom bracomu Argentini, uz podrsku informacija, knjiga na nasem jeziku i ako je moguce razmjena. Broj Hrvata u Ekvadoru otprilike je 4000 (! - ovo nisam ni ja znala...), a ono sto je najvaznije za nas Hrvate u Ekvadoru je biti cvrsto povezani, uz podrsku ostalih nasih zajednica, jos vecih. Primite srdacan pozdrav, i ako je moguce javite nam se! U Ekvadoru postoji veliko zanimanje za povratiti nasu nacionalnost, i pojacati odnose trgovacke, kulturne i obrazovne s Hrvatskom...Kao jedan od nasih projekata, zeljeli bismo imati Hrvatski kolegij u gradu Guayaquilu. LUIS AVILES USCOCOVICH ( PRESIDENTE ASOC. CROATA. ECUAT.)

    avatar

    01.03.2009. (23:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...