Komentari

kakoizgubitikilograme.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Debela

    bok,
    vidjela sam tvoj blog i pročitala tvoju priču o skidanju kilograma ali imam problem. Kako je ova kriza nedavno krenula pribojala sam se za svoj opstanak te otkazala sve svoje kartice (shopingholičarka) pa tako sad nemogu downloadat ovu dijetu koja mi je jako potrebna! Pa ako bi mi ju mogla ikako poslat?! :( Očajna sam više s isprobavanjem svakakvih dijeta koje ne djeluju.
    Debela
    PLS help!

    avatar

    19.03.2009. (12:20)    -   -   -   -  

  • -.-

    Cao,
    imam isti problem kao i djevojka iznad. Postoji li drugi način da dođem do te dijete? Živim u Bosni i nemam pojma kako se plaćaju sve te stvari koje se kupuju preko neta. Nemam nikakvih kartica ni sl. :( :/

    avatar

    17.05.2009. (21:44)    -   -   -   -  

  • Klara

    Bok,

    Ja ne znam engleski i nemam pojma što piše.

    avatar

    22.12.2009. (09:10)    -   -   -   -  

  • Klara

    Molim te pošalji mi na moj mejl ako ti nije teško što ta dijeta nudi i što je to?

    marietapersic13@gmail.com

    avatar

    22.12.2009. (09:11)    -   -   -   -  

  • Zverko

    ovako, nakon čitanja onog svog "silnog" teksta, naprežući svoj mozak da shvatim svaku rečenicu, na krajukad kliknem na download ono plati.....
    ma mislim zašto nisi odmah napisala da se mora download i na platiti.... starno zaista !!!!

    avatar

    22.09.2011. (19:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...