Komentari

biljoteka.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • londra

    bokvicu cu onda dodat na popis naj biljaka,..vidin ja da se ti dotaknes i drugih tema osin bokvice..ne znan sta mi je veci gust, nacin na koji prenosis svoje znanje ili nacin na koji prenosis tudje neznanje..hm, a mozda je to jedan te isti nacin:)

    avatar

    27.02.2009. (08:00)    -   -   -   -  

  • biljoteka

    Sve što pišem bi trebalo biti ljekovito, uostalom kao i tvoja ljekovita baba

    avatar

    27.02.2009. (10:19)    -   -   -   -  

  • Pajo Pakšu

    Ovo je bas poucno. Svidja mi se onaj uvod o Antun tunu i kontroverznim osobama.
    Nadam se da sam ja normalna osoba, a ne kontroverzan ko ta bovica i ostale kontraverzne osobe.

    normalni Pajo Paksu

    avatar

    18.03.2009. (21:51)    -   -   -   -  

  • biljoteka

    Ti mi dođeš kao normalno ljekovit, pa te nudim kao terapiju, ali pacijenti ne razumiju :)

    avatar

    19.03.2009. (09:46)    -   -   -   -  

  • londra

    sad kad si se riješila napasti iz kompjutera nema vise opravdanja...vrime je za novi post!

    avatar

    19.03.2009. (12:27)    -   -   -   -  

  • Irida

    prije par dana sam pokušala obići i pozdraviti sve blogere koji su mi dragi, međutim komentari se uopće nisu dali otvoriti i kod petog (5) pokušaja sam odustala...ugodno nedjeljno jutro želim!

    avatar

    22.03.2009. (08:12)    -   -   -   -  

  • biljoteka

    Kompjuter za sada radi, ali se pokvario skener! hahahaha, nikako na zelenu granu. Tako ne mogu skenirati slike za blog.

    avatar

    22.03.2009. (11:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...