Komentari

uvod.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • davor

    Ovaj Uvod u filosofiju se nastavlja na novom virtualnom mjestu. Sve zainteresirane čitatelje pozivam da mi se jave na e-mail filosofija@net.hr da bih ih obavijestio o tome.

    Zahvaljujem na čitanju, i nadam se nastavku razgovora. :)

    avatar

    22.02.2009. (17:15)    -   -   -   -  

  • Vinica

    Igrajte sah! Nemate pojma kakva je to meditacija!

    avatar

    02.03.2009. (13:32)    -   -   -   -  

  • eklatanat

    samo jedna mala, pretenciozna objava. prepisivat ću iz velikih knjiga poneko slovo na adresi blizina.blogspot.com, ako ti trebaju za nove teme možeš se njima poslužiti. naravno, i komentirati ako hoćeš. ovdje sam bio čest gost (dok nisam sve pročitao), a sada provirim svakih nekoliko tjedana ne bi li bilo čega novog. komentirao nikada nisam, iz osobnih preferenci. ni sad mi nije namjera raspravljati, već iznijeti iznijetu ponudu i uzgred ponoviti ono što si već u više na vrata čuo, da je to što radiš u najvećoj mjeri pohvalno, pa ti u htijenju da i ja uradim nešto u manje znatnoj mjeri, ali ipak pohvalno, ustupam u najslobodniju upotrebu materijale s bloga kojeg unatrag nekoliko dana koristim kao deponij ulomaka iz pretežito filozofskih tekstova za koje želim da mi budu svuda dostupni, svuda blizu. samo još ovo, unaprijed se ispričavam ako blog u skoro vrijeme zapustim.

    avatar

    13.03.2009. (01:00)    -   -   -   -  

  • davor

    Dapače, eklatante, nakon što pročitah sve što si do sad objavio, pridružujem se u preporuci: svakako čitajte nikako. :)

    avatar

    19.03.2009. (12:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...