Komentari

emptyroom.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Little Miss Smile=)

    wuhu, prva!
    i ja mrzim kad me tako dodaju pa se ne dopisuju...=/

    ugl, valjda ćeš izać brzo iz kazne...

    pozdrav=)

    avatar

    07.02.2009. (13:02)    -   -   -   -  

  • Ouh, Lick me. Yes, yes, yeaah. ^^

    ):

    avatar

    07.02.2009. (21:55)    -   -   -   -  

  • Just One More Unknown Artist.

    ajuuj..):
    Grlim.=*

    avatar

    07.02.2009. (22:39)    -   -   -   -  

  • wannabe Beautiful.

    toni?.
    jel imaš ti kaj protiv mene?.
    wtf?.
    mislim da, ima fejkera i ja bi im najrađe izgrebala lice.
    mrzim ih.
    i ja nisam emo.
    al imam osjecaj da imaslose misljenje o meni.
    uglavnom.
    nekuzim kj ko sere po tebi.
    s kim god se dop svi zanju ko si ti.
    i svi se vesele kad dodes na msn.
    i prcaju super stvari o tebi.
    nije mi jasno.
    kaje bilo.

    avatar

    07.02.2009. (23:27)    -   -   -   -  

  • wannabe Beautiful.

    i na ova pitanja.
    nezalost odgovaram s da.
    previše se sranja događa.
    valjda postoje i sobre stvari.
    :)
    cuemo se.valjda.

    avatar

    07.02.2009. (23:28)    -   -   -   -  

  • wannabe Beautiful.

    ej.
    drago mie da ti se svida.fala.
    ja nznm bas.
    hh.
    idem. hug

    avatar

    08.02.2009. (10:40)    -   -   -   -  

  • miss scream*

    ej
    jaooo toni
    wratise čowječe
    ja te potpuno razumijem
    owo tije bio glup potez
    tu imaš 1000 ljudi koji te wole i poštuju i swe to!!!!
    ja dobro znam kad ti neki stranac dođe u lice da jel se režeš jel owo jel ono!!
    i neki fejkiči štosu emo samo zato štoje to u modi akad ode ga počnu wrijeđat
    čowječe....
    razmisli malo.

    lost.

    avatar

    09.02.2009. (15:35)    -   -   -   -  

  • wannabe Beautiful.

    da.
    slazem se s wampiričom.
    fakat.

    avatar

    09.02.2009. (19:29)    -   -   -   -  

  • Prazna soba.

    @ --> wampiriČ.

    da vidio sam kako me poštuju. ;)
    ne namjeravam se uopće vratiti. drago mi je da me razumiješ i sve to. i znam da imaš
    pravo ali ja neću više niti jedan post na ovom očajnom blogu napisati. nemoj uopće
    pokušavati. ;)

    Pozz .

    avatar

    09.02.2009. (21:59)    -   -   -   -  

  • miss scream*

    bok toni....

    pročitala sam još jednom swe...
    žao mi je.stwarno.
    ljudi su gamad.
    ali ima i dobrih.

    ja iti se znamo sam owak prek bloga.
    i kolko sam te upoznala
    mislim dasi stwarno diwna osoba
    i da ako se ikad odlučiš wratit
    jawi.
    jedino tako pričamo.

    eto stari
    i owaj moj post će duugo tu stajat

    just 4u my friend

    avatar

    11.02.2009. (15:03)    -   -   -   -  

  • plasticplugin! /seksitajm./

    stwarno mije žao što si obriso blog.

    ugl,ljudi si ko žiwotinje. boje se onog šta ne poznaju.
    i swim silama se trude dokazat drugima da je ono
    što oni wole /aka znaju/ dobro a swe drugo ne walja.
    to je waljd ljudska priroda.
    onak, zwuči ko klišej,al stwano če bit bolje.
    swe šta možeš je nastawit dalje.
    treba te bolit za swe druge,i moraš počet
    mislit samo na sebe i one ljude koji su
    uwijek uz tebe. jebeš swe druge!
    i biče lakše. blv me. ^^
    kabuum.

    avatar

    12.02.2009. (09:09)    -   -   -   -  

  • Cigarette .

    E Ljubav.
    Njah. Ma pusti glupaČe. Neka se pokre usima od srama. Jadno je to. -.-'
    Ali da. Ja mislim da je cak i dobro da si zatvorio blog. Podrzavam te u ovom
    jer sam vidjela sto je pisalo i to stvarno nije bilo ok. Ali sa druge strane te
    i ne podrzavam jer to nije onaj moj Toni kojeg ja znam uzivo i koji se uvijek
    borio za sebe i za ono sto je. Tvoja odluka. :)

    P.S. novo kod mene, pa ako jos gledas ovamo svrati.

    &hearts .T.N.N.C.S.

    avatar

    13.02.2009. (20:41)    -   -   -   -  

  • Little Miss Smile=)

    nismo se dugo čitali, ali svejedno mi e
    jako žao što zatvaraš blog...
    nažalost, samo još jedan dokaz da
    su ljudi gori od životinja.
    bolji si od njih i ne daj se...

    do nekih boljih vremena...

    huggs=)

    avatar

    15.02.2009. (16:05)    -   -   -   -  

  • Mya 666

    e gLe ja nisam niiš rekLa niT iam neš pr0Tiv Tebe sam da znš...=(

    avatar

    18.02.2009. (18:02)    -   -   -   -  

  • Mya 666

    new p0st

    avatar

    18.02.2009. (18:02)    -   -   -   -  

  • °°** sasawa gadura **°°

    afff uprawo tako pola njih nezna kaj je emo i sam se tamo idu rezat i gowore ja sam sad cijelo wrijeme .... joj totalno bez razloga ja to mrzim issto grrr ja mrzim emo (barem takwu "vrstu" xD)

    avatar

    28.02.2009. (10:09)    -   -   -   -  

  • wannabe Beautiful.

    a daj jebiga vrati se.
    malo je ljudi poput tebe.
    neznam šta da velim.
    i ja sam razočarana.

    avatar

    28.02.2009. (20:29)    -   -   -   -  

  • Cigarette .

    Hi Srce :)
    Novo.
    Pusa. :)

    avatar

    01.03.2009. (14:55)    -   -   -   -  

  • †Raven

    neki ljudi su jadni
    izruguju ono što nepoznaju
    jadno

    avatar

    08.04.2009. (16:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...