Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (180)

Marketing


  • LitTlE GirL =)

    eeei.
    evo napokon.hehehe.
    svaki dan svracam kod tebe
    i gledam sta ima novo..
    naravno samo ako nedjeljom ne
    napises post a trebala si.ccc.hehe
    kak dobar krajjj. sad fkt ne znam ko
    bi mogo bit ubojica. mozda je na kraju.
    na slici neko jos mrtav. ufff ufff. napeto,
    napeto.hehe.
    ubojica moze bit vanessa. ona je rekla da je
    puno drukcija nego sta drugi misle.
    kako dobrooo. ti mi prek svojih komova javi
    oces jos pisat il ne. ugl odg mi uvijek kod sebe.
    da ja znam sta mislis o mom trenutackom kommmu.
    a i bas mi je zao ako ce to bit zadnji post.
    ali javi ako ces slat ono. prek maila... il kak si vec misla..

    pozzekich

    avatar

    27.01.2009. (22:25)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    hey...evo ja sam svratila...i iskreno skoro me strefilo
    kada sam pročitala da su to možda zadnja poglavlja na blogu...
    mislim da bi trebala nastaviti stavljati poglavlja znaš!!!
    ma zapravo ovako: spakirat ću kofere i lupat ću te tom knjigom po glavi
    dok ne odlučiš ponovno objavljivat poglavlja!!! hahaha
    ajm ivl

    avatar

    28.01.2009. (00:11)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    al fkt...daaaaaaj
    ono ak nastaviš bum počela pisat ko mašina
    pa bum i ja objavila nešt na blogu hehe (pokušavam
    te podmititi nečime) ili...hm...kupit ću ti Edwarda Cullena
    za rođ.. hehe =)

    avatar

    28.01.2009. (00:12)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    ja sam trenutno pročitala samo 15. poglavlje no vratit ću se opet i prokomentirati sve
    drugi put (valjda sutra, tj. danas heh) (već tu slinim tj. ćorim za kompom)
    evo samo da kažem kaj su svi čovječe Alice počeli napadat ono da se čudno ponaša da je njoj
    najteže?!
    i da Adriana = total bitch...e iam pitanje...
    ovako, kada stvoriš nekog lika kojeg baš ne voliš...jel ga baš mrziš ili
    možda ne zato što si ti ipak stvorila taj lik? i nezz...ja bih se trudila da ju ubijem na što
    bolniji način haha XD
    šala al odg ipak...

    avatar

    28.01.2009. (00:14)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    i neka su imena koja si nabrojala npr. Lukas (sam nije s c), Dan, Brooke....a ako ima još kojih onda nisam skužila...no sve ih povezuje One Tree Hill heh =)
    al zakon su mi i imena i likovi...
    i baš me zanima što je s tom slikom na kraju? Zašto on ima njezinu sliku??
    i btw, Vanessa = total bitch number 1 kao i uvijek XD
    (iako kao ima osjećajnu stranu ali opet...rekla si da će dobiti svoje i jedva čekam)

    avatar

    28.01.2009. (00:20)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    pozZzam te =)
    i da...sjeti se prijetnje s knjigom!!!

    avatar

    28.01.2009. (00:21)    -   -   -   -  

  • Tamastraha11

    za JUST SOMEONE:
    hej ... ma drago mi je što želiš da ja nastavim pisati ali pogledaj malo ... mislim koliko ljudi čita, ali nije uglavnom zbog toga... meni je totalno svejedno nego vidim da mnogo njih imaju mnogo obaveza pa tko još stigne misliti na moju knjigu ... ha??
    da ti odgovorim na ono pitanje:
    da, kada ja stvorim neki takav umišljen lik onda ga uopće ne volim i nije mi drag jer je moja totalna suprotnost ... ali eto ipak sam stvorila takav lik da bi se čitatelji malo iživcirali ... ili možda da bi bilo malo napetije, uzbudljivije ... =) a i ono morala sam stvoriti nekog umišljenog jer ipak ima i toga na svijetu, a glupo mi je da su svi pomalo čudni .. ono kada sam napisala na početku ...
    Christina - bavila se magijom
    Joy - povučena
    Anthony - čudan, ne druži se više mnogo s ostalima jer mu je umrla majka
    James - on je ok ...
    Michael - smiješan i zabavan, ali kada se spomene nešto ozbiljno odmah pobjegne ...
    Brooke - ok, ali je ponekad bila jako ljubomorna na Christinu i Alice. ..
    sve ima nekakvih čudnih stvari kod mojih likova pa želim malo uvesti normalu u knjigu pa s am vjerojatno stvorila nekog umišljenog kao Vanessu i Adrianu ...
    i kao št o sam već rekla, htjela sam vam dignuti živce =) =) =) =)

    e da ... uvijek kada počnem pisati knjige nikako ne mogu smisliti kako će mi se likovi zvati ... ono uvijek me nešto inspirira .. npr ... Tree hill ili Twilight ... Alice sam nazvala prema Alice Cullen jer mi je ona uvijek bila posebna i voljela sam ju kao lik, a i to ime mi je nekako drugačije ... i Alice Cullen je slična mojoj Alice jer su oba dvije sretne i ... znaš ono živahne, razigrane .. ali sada se Alice promijenila jer je Christina učinila samoubojstvo .... =)
    eto raspisala sam se ja ... i što sam još htjela reći ... uvijek stavim slušalice dok pišem knjigu ... ima pjesma bez kojih ne mogu pisati ... eto to je to od mene ...
    ne znam ovo za blog ... ali kao što sam već rekla - mogu ti poslati e - mailom knjigu ili dati golubu pismonoši da ti donese moju uvezanu verziju ... hihi =)

    eto sorry što nisam svratila na tvoj blog nego sam ovako ostavila komentare, ali dns moram učiti jer mi sutra dolazi ona instruktorica =( =( =( šmrc šmrc ...

    šaljem ti veliki Pozz =)

    avatar

    28.01.2009. (13:44)    -   -   -   -  

  • LitTlE GirL =)

    eei.
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.svee da. samo tooooo neee.
    kmee kmeee. kak cu ja sad saznat kaje dalje bilo??
    ccc. sram te bilo.hhh.
    taman sam frendici pricala da ima jedan supp
    blog di je predobra knjiga i dodem na blog i
    sva zaprepastena citam dodatak.
    jako mi je zao. a i taj glupi njemacki.
    tesko ga je za ucit. uzasno tesko.
    a zao mi je uzasno sta zatvaras blog. =(((
    nije posteno. ja sam vjeran citatelj. zasluzujem znati sta ide dalje,
    po ovome mozes znati da me knjiga jako zanima.
    svracam vise puta na dan. cak i da vidim ima li novih komentara.
    ne samo postova. i dodem na najgore..
    zelim ju procitat do kraja. to je jedina moja zelja koju mozes samo
    ti ispuniti, da ju procitam do kraja....

    pozzz...=((

    avatar

    29.01.2009. (23:17)    -   -   -   -  

  • Tamastraha11

    za LITTLE GIRL:
    ej ... cjenim jako to što ti čitaš =) =) =) jako mi je drago što mi uvijek svratiš na blog ... ne mogu ti to opisati ... stvarno mi je super što sam otvorila ovaj blog jer sam upoznala mnogo dobrih osoba ... i cjenim to što si ti moj vjerni čitatelj ... znala sam da će mnogi ljudi biti razočarani što ću zatvoriti blog ... ali ... neću ga zatvoriti samo neću pisati postove ... tako da se mogu diviti ovim što sam postigla ... evo sada idem u Hrvatsku i eto ... uvezat će mi mama knjigu kao i pravu ... i znam da sada postaje sve zanimljivije jer se događaju i druga ubojstva zato se duboko ispričavam ... ja sam već prije napisala da ti mogu slati svaki tjedan najviše tri do četiri novih poglavlja ... ne znam kako .. ti nekako smisli = ) možda msn-om ili tako nešto .... mislim ...... ne znam što da mislim ... mama i tata mi stalno govore da se dovoljno ne trudim u školi, evo sada prevodim jednu knjigu na njemački ... moram se potruditi oko jezika .... pa tko će još naći vremena za blog ( iako ja samo kopiram poglavlja) .... i baš mi je drago što si rekla svojoj prijateljici =) a eto ... ja sam isto postala jako razočarana nakon što sam slala nekim izdavačkim kućama i onda njihovi glupi odgovori : mi ne objavljujemo tu vrstu romana, popunjen nam je sadržaj do 2011, pokušajte u časopisima za mlade ...
    ma eto ... ja sam si mislila da pošaljem stvarno nekom časopisu za mlade ... ok ili teen ... i napišem im sažetak, kažem da živim u Beču i da sam napisala knjigu s 13 godina ... pa valjda bih se oni imalo zainteresirali ... a ako ne ... onda ne znam ... ma zapravo meni nije stalo toliko ono koliko ljudi mi čitaju ... meni je i dovoljno što mi samo par njih čitaju knjigu =) ono barem vi ZASTVARNO čitate =) i ja bih voljela da jednoga dana vidim u knjižnici : Tama Straha- i moje ime ... =) to mi je jedna od neispunjivih želja =((((( ja sam već rekla da čitateljima koje zanima knjiga mogu slati putem goluba pismonoše =) =) =) zezam se .... zapravo i ja sam pomalo tužna jer me strašno zanima vaša reakcija ... ono kada se sazna ubojica... naravno onda sam napisala poglavlje da se odmah nesazna ubojica nego da s ćeka tjedan dana ... da se vidi tko je to =) i znam da bi ispalili na živce ... =) =) =) =) =)
    eto ... vidim da si ti jako tužna zbog zatvorenja bloga pa ću još razmisliti ... možda ćešće objavljujem poglavlja tako da onda napokon dovršim s blogom ... i da ga onda pobrišem ... ali imam još dosta za objaviti i najrađe bih da mi se nekim čudom objavi knjiga i onda da svi lijepo možete čitati ležajući u krevetu ... eto razmisliti ću još ... i PUNO ti hvala što čitaš moju knjigu i što često navraćaš na blog =) =) =) =)
    THANK YOU VERY MUCH
    DANKE SCHÖN
    HVALA PUUUNOOOO =) =) =)
    pozzek ostavljam
    ( sorry što nisam svratila na tvoj blog jer stvarno nemam vremena ... dns nisam išla u školu jer me jako zaboljelo, a i tata mi ne dopušta da budem na kompjuteru) ... i dobra vijest - idem u Hrvatsku ovaj tjedan =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
    pozz i osmijeh ostavljam

    avatar

    30.01.2009. (13:10)    -   -   -   -  

  • Tamastraha11

    za LITTLE GIRL: usput, zašto si zatvorila blog ???? kmeeeeeeeeee... =( =( =(
    omg .. hvala što si me spomenula kada si zatvorila blog ... hvala puno ... danke schön .. thank you .. .hvala na sve jezike ...= ) i nadam se da ćeš ubrzo vratiti blog jer ću se stvarno naljutiti ...
    ..... =( =( =(
    pozz =(

    avatar

    30.01.2009. (15:21)    -   -   -   -  

  • LitTlE GirL =)

    eeeei.
    a. zatvorila sam blog. jos davno.
    ali otvaram ga na valentinovo. najvjerojatnije.
    bas mi je drago sta dolazis u hrvatsku.
    aah. i ja bi htjela vidjeti tvoje ime i naslov knjige u knjiznici.
    mislim. da bi cak dosla na prezentaciju tvoje knjige.
    tak mi se cini dobra. a i da te upoznam.=)))
    nadam se da cews jakoo dobro razmisliti prije no
    sto zatvoris blog. tj. prestanes pisat. ali nadam se
    da se to nece dogoditi. nadam se da cu i dalje moci dolaziti
    na tvoj blog i citati svaku nedjelju novi post.
    ako to nece biti moguce. ja ti mogu dati svoj mail.
    pa mi tamo mozes slat. a ja ti odgovore i pitanja mogu
    preko tog pisati i odgovarati. ^^
    jedno pitanje... gdje ti zivis tj. u kojem si gradu
    kada dodes u hrvatsku?
    nadam se da ce doci jedan dan kada cemo se sresti.

    pozzzekich

    avatar

    30.01.2009. (20:48)    -   -   -   -  

  • Tamastraha11

    za LITTLE GIRL: aha ... ajme jedva čekam da ga ponovno vratiš =) =) =) onda ću ti odmah napisati hrpu komentara jer sada vračam ovako .... =(
    eh da ... znaš kako se ja osjećam kada vidim knjige od Stephenie Meyer ili od R.L. Stinea .. onda sam presretna .. a zamisli kako bi tek bilo da vidim svoje ime =) =) =) =) =)
    hehe ... e da ... i onda da imam promociju ... i naravno da bih pozvala tebe i sve blogere koji mi do sada čitaju knjigu =) =) =) ... da, ja sam jako sretna što sam ovako preko bloga upoznala super osobe ... prije mi je blog bio samo da imam komentare, ali sada mi to uopće nije bitno =) =) =) ne znam ovo o zatvorenju bloga .. kao što sam već rekla ... imam jako puno obaveza ...
    U Beči=(((( ali dobro što nije toliko daleko da barem možemo dolaziti u Zagreb ... evo nama tek sada završava polugodište pa imamo tjedan dana i sada idem u Hrvatsku ... =) =) =)
    i odmah ću si posuditi neke knjige u knjižnici i kupiti također nove knjige u Algoritmu... jedva čekam ... kao što već znaš, R.L. Stine mi je uzor .. pročitala sam sve njegove knjige koje postoje u Hrvatskoj ... čak sam dvadeset njih pročitala duplo ... i sada odem ja na algoritmovu stranicu i vidim da je izašla nova knjiga u Hrvatskoj !!! =) weeeee ... a ja istu tu knjigu prevodim s njemačkog na hrvatski ... istu istacu ... pa vidim da ti se sviđa moj stil pisanja što mi je jako drago ... ako još nisi čitala Stinea... ja obožavam njegov stil pisanja i mislim da ćeš i ti ako ga počneš čitati ... svaku njegovu knjigu pročitaš najmanje za sat vremena ... nisu duge, zanimljive su i stvarno ti preporučujem da pročitaš ove knjige ...
    Dadilja, Kad padne mrak, Tulum do jutra, Kobno ljeto, Polusestra, Mrtva spasiteljica, VIkend u divljni, Vikend u koledžu ... to su knjige najnajnajbolje koje sam pročitala od njega ... a ta nova koja je izašla se zove nestali ... evo ti sažetak ako želiš čuti o čemu se radi ... ja ću ju odmah kupiti =)


    Kako biste se osjećali da vaši roditelji jednog dana jednostavno ne dođu kući? Da nestanu bez traga jer im se dogodilo nešto nezamislivo strašno?

    Upravo to doživjeli su Mark i Cara jedne noći nakon što je njihova obitelj počinila fatalnu pogrešku i doselila se u Ulicu Straha…

    Što se dogodilo njihovim roditeljima? Jesu li odlučili napustiti djecu, jesu li odvedeni protiv svoje volje, tko je umiješan i zašto su se od njihova nestanka svi počeli čudno ponašati? Mogu li Mark i Cara ikome vjerovati da će im pomoći kako bi otkrili što se dogodilo ili će morati sami slijediti tragove koji će ih odvesti do zastrašujućeg otkrića?


    eto to je prva knjiga koju nisam čitala od Stinea a koja je u Hrvatskoj ...
    eto to je to od mene ... jedva čekam doći u Zagreb ... ajme ne mogu ti to opisati ... i imam par verzija isprintanih od Tame straha pa ... eh da barem postoji još golub pismonoša =) =) =)
    razmislit ću ... ali samo jer me ti moliš =) =) =)
    idem sada ... laku noć =)

    avatar

    30.01.2009. (23:00)    -   -   -   -  

  • °AncHy

    bok.
    meni je za tvoju knjigu rekla little girl.
    odmah sam procitala cijelu jer sam znala da je dobra.
    ja sam takoder procitala nekoliko knjiga od r.l.stinea
    i super su kao i ova tvoja.
    htijela bi da napises knjigu do kraja, a nadam se i ostali.
    svako poglavlje je sve bolje i bolje..
    fkt se nadam da ces je uspijet napisat do kraja jer je najbolja
    i zanimam me tko je na kraju uboijca.

    sorry kaj ti se nisam prije javila i kommala.

    sad idem procitat, nadam se ne zadnje poglavlje.

    pozz.

    avatar

    30.01.2009. (23:44)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    a kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    ja ne želim da ti ne pišeš više.
    nestignem sad čitat jer je kasno ali ću ti ostavit komentar sutra kad pročitam.
    nadam se da ćeš imati onaj drugi blog otvoren da ti mogu javljati za nastavke ili preko ovoga.
    iskreno, i ja sam mislila da zatvorim blogove i ovaj i outoflights.blog.hr ,ali pisanje posteva je bilo jedino što me je uveseljavalo neko vrijeme jer sam bila sva pokisla i neka trula, a i sad, pisanje mi pomaže da pobjegnem od svakodnevice i odlutam u neki sasvim drugi svijet.
    eto.
    pa da odgovorim na pitanja.

    avatar

    30.01.2009. (23:46)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    1. kad bi nekome pravila kompilaciju pjesama na cd-u koje bi to bile?

    1. everchanging-rise against (inače moja najdraža pjesma i najdraža grupa)
    2.solider- anna nalick (naj pjevačica izuzev janis joplin)
    3.i know, i know, i know - tegan and sara
    4.birds- kate nash
    5.like an angel- rise against
    6. paperwings-rise against
    7. me and my bobby mcgee-janis joplin
    9.chasing cars- snow patrol
    10.who knew-pink

    malo mi je trebalo da sve smislim.

    avatar

    30.01.2009. (23:54)    -   -   -   -  

  • LitTlE GirL =)

    eei.
    aah. da. i ja pomalo jedva cekam.
    iako mi je dobro dosao
    ovaj odmor od pisanja bloga.
    da. istina. svi u pocetku brinu samo o komovima.
    mislim meni su isto vazni. ali to je samo zbog toga
    da vidim tko cita moj blog inace..
    "ocu tolko komova pa pisem sljedeci post." to mi bzvz.
    nego.. dosta o mojim pricama o komovima i mom blogu.
    trenutno je tvoj vazniji jer postoji. =)))
    "znaš kako se ja osjećam kada vidim knjige od Stephenie
    Meyer ili od R.L. Stinea .. onda sam presretna .. a zamisli
    kako bi tek bilo da vidim svoje ime =)"
    - za to bi i ja bila presretna zbog tebe.^^
    po ovom udovu koji pise.. mislim da cu pocet citat R.L. Stiena.
    bas volim takve knjige. =DD :DD
    heh. ne postoje vise golubi pismonose. sad ih zamjenili
    postari. hehehehe. ajd drago mi je sta ces razlislit za blog.=)
    ne znam zas... al ja isto jedva cekam dadodes u zg.hihi.

    u kojem kvartu ces bit??

    pozzekich

    avatar

    31.01.2009. (00:01)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    2.da imaš priliku nekoj slavnoj osobi postaviti neko pitanje koje bi to pitanje bilo?

    pitala bih orlanda blooma dali bi se udao za mene...hihi.šala.
    pitala bih janis joplin dali je bila sretna.samo to.

    3.kakve bi voljela imati moći da si vampir?

    voljela bih imati moć da vraćam vrijeme.

    4.kako ti se sviđa bella kao lik?

    isto kao i tebi, u sumraku bella mi je bila ok, već me na prvoj stranici mladog mjeseca počela živcirat i htjela sam da je udarim.
    mislila sam da neće postat tako cendrava i glupa...
    i sad mi ide na živce jer je gotovo ista kao i svaki drugi ženski lik u američkim tinejđerskim romanima i filmovima.

    5.koje su tvoje najveće vrline, a koje mane?
    vrline
    iskrena(iako je to nekad i mana), komunikativna, znam slušat kad mi ljudi pričaju, kreativna, osjećajna.... ne volim baš prosuđivati sama sebe.
    mane
    lijena, sarkastična, cinična, komplicirana, teško ljudima vjerujem jer su me ljudi dosta puta povrijedili, ponekad znam lagati, ali to radim rijetko, a kad radim radim to da ti pamet stane.
    x)

    avatar

    31.01.2009. (00:15)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    6. da se sutra probudiš kao vampir ... tvoj izgled ali da izgledaš kao kada netko postane vampir ... što bi napravila? bi li otišla od kuće... bi li nekome rekla za to ... bi li nekoga pretvorila u vampira

    da se sutra probudim kao vampir, neznam što bih učinila, vjerojatno bih otišla od svih, otišla bih potražiti netkoga koje isto vampir.
    možda bih rekla najboljoj prijateljici.neznam.

    7. da možeš živjeti cijelu vječnost što bi radila...?

    osvojila svijet.šalim se.
    ono što nebih mogla činiti u svakodnevnom životu, naučila svirati neke instrumente, učiila nešto za sebe. našla srodnu dušu. ali nebih voljla živjeti vječno.

    avatar

    31.01.2009. (00:22)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    8. ima li nešto što ne voliš na Edwardu ... ipak je on savršen, ali jesi li našla nešto što te ne privlački kod njega...?

    upravo je savršenost to što se meni ne sviđa na njemu. nevolim ljude koji nastoje biit savršeni, jer jednostavno ljudi nisu savršeni, a pošto je on vampir to je sve ok.
    ali to njegovo ponašanje, izgled sve je presavršeno, a meni se to ne sviđa.
    nema niti jednu manu.

    9. Kakvi ti se dečki sviđaju?Emo,rokeri,metalci,šminkeri,štreberi?

    rokeri, definitivno.

    10 . Što misliš o emachima?I o emo stilu,općenito?

    iskreno, ja mislim da je taj emo stil prenapuhan i precijenjen.
    danas ako imaš malo duže šiške i ako imaš loš dan odmah si emo. to me iskreno živcira.
    mislim da su to ljudi izmislili da bi na tome zarađivali.
    u gradu gdje živim ima par emo djece, ali neznam kakvi su jer ih nisam upoznala tako da neznam.

    eto to je sve.nadam se da ćeš uskoro naučiti super pričati njemački, pa ćeš se vratiti.;)
    hehe.
    i puno sreće u školi.
    love ya.
    kisss

    avatar

    31.01.2009. (00:35)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    oh da ja sumnjam na anthonyja.

    avatar

    31.01.2009. (00:38)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    ma bas ti VELIKA HVALA....
    ja se bas naviknem da moram cekati
    cili prokleti tjedan kako bi procitala
    bar dva nova poglavlja....
    a ti ucinis divnu stvar... kazes da vise neces pisati..
    ma super...
    i sto bi ja sad kao tribala...samau glavi smisljati kako zavrsava...
    ..??...
    al dobrooo..
    malo cu ti oprostit...al samo malo...
    jer ne stignes zbog silnih obaveza koe imas...
    smrc...
    a mene si htjela nagovorit na ovo...
    ma znala sam ja stae ovo... no way...
    imala li ikakva ..ma i najmanja mogucnost da cu ja jednog dana ovo
    procitat do kraja....
    uhh.. sad sam bas isfrustrirana..
    ei jel se tvoje lose stanje odnosi na sav taj pritisak koi se vrsi na tebe...
    plz reci... ja moram biti Superman...
    ne mogu si pomoci.. kad neko kaze da nie u redu..
    il da nesto ne stima... moram pomagat...
    kizzzachh..
    malo je predugo..al jbg...
    nisam tila odvajat..tila sam da svatis smisao..

    avatar

    31.01.2009. (10:09)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    hy sorry sto me dugo nije bilo , imala sam dosta obaveza
    a i neko vrijeme sam bila u Zg tako da nisam koristila net ...

    avatar

    31.01.2009. (10:55)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    evo prvo odg. na pitanja

    1. kakvi ti se dečki sviđaju : emacki, rokeri, metalci, štreberi, šminkeri ...
    ja sam ti vise rock tip pa mi se svidaju rokeri i da imaju po mogucnosti plave oci hehehe

    2. kako zamišljaš svoj idealan spoj ? gdje bih išla ... ?
    hm... vjerovatno negdje na plazi uz zalazak sunca heheh

    3. da se sutra probudiš kao vampir ... što bih napravila? bi li pobjegla od kuće .. bi li nekome rekla ... kako bih se ponašala?
    pa da se probudim kako vampir nebi pobjegla od kuce , a prvo bi dobro razmislila kome bi to rekla , a ponasala bi se koda se nista nije dogodilo =)

    4. kakav je tebi Edward?
    aaaaaaaaa zgodan , simpatican , ma cudo mi je
    5. koja ti je najbolja glumica iz Twilighta?
    Robert Pttison
    6. tko ti je najsimpatičniji, a tko najantipatičniji?
    7. da možeš jedan dan biti vampir što bih radila?
    hm... neznam vjerovatno plasila ljude (salim se ), pa mislim da pi se popela na najvecu granu i promatrala sta ko radi =))
    8. da možeš samo jednu osobu pretvoriti u vampira tko bi to bio?
    hm..... dobro pitanje , jedan decko hehehe
    9. gdje ljetuješ?
    ma ja ti isto ljetujem svugdje po malo navise u Makarskoj , , Gracu , Dugom ratu , omisu , Dubrovniku.....
    10. koja scena ti se najviše sviđa , a koja ne
    pa najvise mi se svida di se Bella i edward prvi put poljube
    11. bi li voljela imati neke moći i koje bi to bil0 ?
    ne nebi voljela imati neke moci , a kad bi slucajno to imala volila bi svjet uciniti savrsenijim

    avatar

    31.01.2009. (11:20)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    ee da pohledala sam film uj kinu i cudo mi je
    nadam se da cu jos kupiti i knjigu
    dali ima na dvd-u
    Mladi mjesec ili samo ima knjiga ?

    avatar

    31.01.2009. (11:22)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    pa da prijedem na tvoj post tj . poglavlja
    stvrano mi je zao sto neces vise pisat
    ali razumjem te jer sam i ja umalo odustala od bloga
    zao mi je sto necemo znat kraj =)) ali to je tvoja odluka
    i ja je podrzavam

    avatar

    31.01.2009. (11:37)    -   -   -   -  

učitavam...