Komentari

cookieaddict.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Bonnie

    Da. Ovo nisam očekivala. Al baš lijepo da je novi post. :D
    *hug.

    avatar

    28.01.2009. (18:07)    -   -   -   -  

  • lora li

    i ja sam neki dan čitala prastare postove. niti ja ne vjerujem da sam bila tako glupa. >.

    avatar

    30.01.2009. (15:59)    -   -   -   -  

  • [.M.]

    ne volim njemački *puj
    ^^

    avatar

    04.02.2009. (09:23)    -   -   -   -  

  • Thougts of a Dying Atheist

    njemački suxa,svejedno čestitam :)
    i nie ono peemes.
    toe..kur*c.oprosti na riječniku.

    *pozdrafljam.*

    avatar

    04.02.2009. (19:37)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    uff, mrzim njemački.
    i mi se(be) volimo. xD
    (ja sam se vratila, makar nisam ni otišla, ali nakon...malo više od mjesec dana imam novi post! wuhU *divomo se* *pljesak* *uzdah*)
    *nema je

    avatar

    22.02.2009. (11:59)    -   -   -   -  

  • lucille

    Ma nisi ti glupa.Oziljno.

    avatar

    24.02.2009. (13:42)    -   -   -   -  

  • Trakon Gasve

    Mrzim njemački. Učim ga petu godinu a ne znam ga ni beknit. :S

    I ja se volim. ćao.

    avatar

    25.02.2009. (20:34)    -   -   -   -  

  • Prolaznik u magli.

    Ovo je definitivno smjeh.
    Ćitam te.

    .Pooooz.

    avatar

    26.02.2009. (20:36)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    a lina. a nisi me još posjetila, a već sam tu, ima pet dana.
    pa de si je? xD

    avatar

    26.02.2009. (21:22)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    lina, a imam novi post.

    avatar

    02.03.2009. (17:40)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    linaaa!
    tvoj prvopočasni picek te zove upomoć!
    xD
    ne, šalim se. xD
    baš sam ponosna kaj sam nečiji prvopočasni picek. to se ne događa četri put u životu. xDxDxDxD
    a dobro lina, idem ja. bilo mi je drago razgovarati s tobom. xD
    i lina, daj ak si tu, daj mi preporuči nekog dizajnera (osim duckdz) jer bi ja novi dizajn, a nemrem si najti onoga koji mi se sviđa. a neću sama sebi raditi dizajn jer mi je to bezveze. xD
    *maše ti.
    *više ti ne maše.

    avatar

    22.03.2009. (15:33)    -   -   -   -  

  • ...samara...

    cooooookieeee ^^
    evo mene...
    nakon dugo, dugo vremena...
    pusam te puno

    avatar

    29.03.2009. (17:40)    -   -   -   -  

  • ...samara...

    hh napisala sam danas novi post.
    navrati.. komentiraj

    avatar

    30.03.2009. (17:55)    -   -   -   -  

  • lucille

    Zahvaljujem ^^

    avatar

    04.04.2009. (19:11)    -   -   -   -  

  • Gemma W.

    novi post.
    svratim kasnije do tebe :D

    avatar

    07.04.2009. (20:51)    -   -   -   -  

  • ..::Miss nikakve šanse::..

    xx post xx

    avatar

    18.06.2009. (09:39)    -   -   -   -  

  • Buba Švaba.

    ja sam se vratila... :D

    avatar

    02.09.2009. (02:12)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    hahahahha, linaaaa! ak uopće više dolaziš sim, eto dođoh malo da te pozdravim. baš sam se išla malo prisjećati dobrih starih vremena, i ono vidim tvoje komentare i sjetim se prvopočasnog piceka, ahahahahahahaha kak je to bilo zakon. nadam se da si ti još uvijek ona dobra stara lina bedasta (u dobrom smislu, naravno) i da se nisi baš previše uozbiljila! kad svratiš sim slobodno ostavi komentar ili tu ili na mojem blogu (ionak ga više niko ne posjećuje, a i postovi (koje napišem svakih pola godine-godinu) graniče s dubokoumnim sranjima), javi se, ženo božja!

    e, pa lina moja, bilo mi je drago! :-*

    avatar

    22.06.2012. (08:39)    -   -   -   -  

  • Suzie Q.™

    isuse LINAAAA hahahah a jesam dosadna, samo moji komentari očajnog nostalgičarenja. a dođem sad na blog, nakon sto godina, malo njuškam po blogovima koje sam posjećivala da se prisjetim i dođem na tvoj i prvo kaj mi padne na pamet "pa prvopočani picek", otvorim komentare i vidim da sam već očajnički komentirala prvopočasnog piceka ahahahah, ne znam zake mi je taj picek tak manijakalno creepy ostal u pamćenju. it brings me back, ako ništa drugo, u vremena kad smo bili glupi, a mislili da smo jako pametni. pusica

    avatar

    01.06.2015. (22:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...