Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (125)

Marketing


  • LitTlE GirL =)

    eeei.
    aaa. nesto dnevnik.
    aah. i ja imam neke cudne snove.
    recimo da slice alicinim. ne znam
    kako ni zasto... ali ovdje bar kuzim.
    a svoje ne kuzim. ali ipak je ovo samo
    knjiga. ali tu postaje malo jezivo.
    da nisi nastavila do tog dnevnika. sta i
    nije bas nekaj napeto.(fala bogu)
    nebi mogla spavat.... heh.
    cudno sam ja bice.
    iako si tek dns napp post. ja jedva
    cekam dalje.=)

    pozzekich.

    avatar

    18.01.2009. (23:42)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    eei...
    nezz sta bi ti rekla...
    predobro ka i uvik...ma nisam ti ja dobra u ovim stvarima...
    komentiranje i to...
    procitala sam i stvarno jedva cekam nastavak...
    al nezz kako bi ti mogla iskomentirat...jednostavno sup...
    sta se vise razvija prica...to je zanimljivije..
    kizzzach...XD

    avatar

    19.01.2009. (14:41)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    e stvarno se nadam da ti ne smeta...
    al neam pojma kako bi ti mogla napisati svoe misljenje...
    ja sam zadrta malo u tim stvarima..
    znam sta mislim al nekako mie tesko to iskazat rijecima...
    bolesnooo...
    hh...ugl znas...
    =))

    avatar

    19.01.2009. (14:42)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    ej.
    žao mi je što ne stignem pročitati post jer je predugi jer imam jako malo vremena.
    ali sam ti se svjedno došla javiti.
    pogledala sam onaj post na tvom drugom blogu i super je, iako sam većinu stvari bila i prije pročitala, ali se je lijepo podsjetiti.
    ona slika s henryjem mi je presuper, ali i ona s haydenom nije isto loša.
    ona slika gdje se carlisle s onim iz uvoda u anatomiju mi je prefora.
    jako mi je drago što si našla prijateljicu.=)
    i meni je u početku bilo jako teško kad sam došla u hrvatsku, ali se svremenom navikneš.
    držim ti fige da nađeš još puuuuuuuuuuuno prijateljica i prijatelja.
    idem sada.
    žurim.
    budm komentirala post kad pročitam, vjerojatno sutra ili prekosutra.
    lav ju!
    šaljem jedan topli vukodlački zagrljalj i pusu.
    pusssssssssssa

    avatar

    19.01.2009. (20:16)    -   -   -   -  

  • I'm gonna fight for you until your heart stops bea

    NOVI POST

    avatar

    20.01.2009. (14:59)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Ei...
    Evo mene...
    S ovog bloga...
    D:

    avatar

    20.01.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    "Primijetila sam da je sumrak.Voljela sam u to doba promatrati nebo koje je bilo na granici između dana i noći. Voljela sam gledati to nestvarno prelijepo nebo koje je izgledalo miljama daleko, a opet tako blizu."
    Aaa...Predivno...

    avatar

    20.01.2009. (15:17)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Postaje sve napetije...:)
    Jedva čekam da vidim kako će dalje ići...

    avatar

    20.01.2009. (15:19)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Mah,da,slažem se,dečki ponekad stvarno znaju biti svinje...Mah....
    Ne dira me što si ga vrijeđala,naravno,on više ne postoji za mene...Čak niti kao frend...Stvarno mi je drago što idemo u različite škole...

    avatar

    20.01.2009. (15:20)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Pa evo,da ne duljim,odmah ću ti odgovoriti...
    1. sanjaš li ti Edwarda? ako da kakvi su to snovi, ako ne kakvi bi voljela da budu?
    Več si me pitala,ali ok...Ne,nisam ga nikad sanjala...Sanjala sam da kupujem Sumrak i slično,ali Edwarda nikad.. Htjela bih ga sanjati...Pa da vidim ako će biti sličan Robertu...xD

    avatar

    20.01.2009. (15:22)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    2. kakva ti je ilustracija Praskozorja?
    Aww...Prekrasna je...(: Jedna od najdražih...

    avatar

    20.01.2009. (15:22)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    3. da si na jedan dan Edward ti bi ... opiši taj dan ...
    Hehe... Puuno bih trčala(ne ide mi u ovo životu trčanje,pa bih iskoristila priliku)..xD I družila se s Cullenima,naravno...

    avatar

    20.01.2009. (15:23)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    4. da ne možeš biti arhitektica niti spistateljica bila bi ...
    Hmm...Nemam pojma...Možda novinarka...To me neko vrijeme zanimalo...Ali sam ipak odustala od toga...Trenutno samo želim da uspijem doći do arhitekture...xD

    avatar

    20.01.2009. (15:23)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    5. koja ti je knjiga naj poslije Stephenine trilogije?
    Hmm...Amulet iz Samarkanda je jedna od dražih...A za njome idu:Progonjena...Kobono ljeto...Harry Potter...Princezini dnevnici...Gorka ljubav...

    avatar

    20.01.2009. (15:24)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    6. što ti je najgore u Pomrčini ... ?
    Aaa...Što je Jacob OPET povrijeđen...Sam...Žao mi ga je...I naravno,kad ga je Bella poljubila...To me razživciralo... Kao da ga zavlači ili slično... Nekako mi nije bilo fer ne samo prema njemu,nego i prema Edwardu...Tu se Bella grozno ponijela...

    avatar

    20.01.2009. (15:26)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    7. Da si vampir ... jedino ti ... bi li nekome priznala za to ... ili bi nekoga ugrizla ... kako bi živjela... ? bi li otišla od kuće ?
    Hmm...Jako dobro pitanje...Mislim da bih jednog frenda pretvorila u vampira...Da ne budem sama...Ali nikome drugome to ne bih priznala...Puuno bih putovala...Bila bogata(ne znam kako,ali ok-bilo bi korisno čitati misli ili vidjeti vudućnost xD)...

    avatar

    20.01.2009. (15:27)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    8. Što misliš što je najgore moguće da se dogoditi u filmu ? U Mladom mjesecu ?
    Eh...Da izbace previše toga...Zapravo,gotovo sam sigurna d aće tako biti...Jednostavno neće moći sve bitno staviti,pa će morati izbaciti neke ne tako bitne dijelove(a lijepe)...Mislim da će tako i biti...Naravno-koliko bi film trajao kad bi sve točno radili,ali ipak...

    avatar

    20.01.2009. (15:28)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Evo pitanja...
    1.Što je prvo što bi napravila da postaneš vampir?
    2.Ono kad u Pomrčini Bella poljubi Jacoba,je li t,po tebi,varanje Edwarda?
    3.Što ti misliš,kakav će biti Mladi mjesec? Što je najgore što bi mogli izbaciti iz filma?
    4.Koga bi(ako bi uopće nekoga)pretvorila u vampira,da postaneš vampir?
    5.Što još želiš biti,osim spisateljice...?
    6.Da se svijet ruši,a da si ti jedina koja možeš spasiti samo jednog od njih,koga bi spasila-Edwarda ili Jacoba?

    avatar

    20.01.2009. (15:32)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Evo to je to...
    Idem...
    S nestrpljenjem čekam nastavak priče...
    PozZz

    avatar

    20.01.2009. (15:32)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    hellow...=))
    ...

    avatar

    21.01.2009. (18:05)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    zapravo nikako ovdje nisam htjela nista ti pisati
    jer mi se cinilo da bi ti moglo smetat...
    sto ovdje pisem...
    al okey...vidim da i drugi mogu cu i ja..hh..

    avatar

    21.01.2009. (18:06)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    prvo cu ti odmah postaviti pitanja...
    pa da se rijesim toga...dok ih se jos uvik sicam..hh..
    dakle....

    avatar

    21.01.2009. (18:08)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    u vezi Mladog Mjeseca...

    1. osudujes li Jaspera zbog njegove reakcije nakon sto se Bella porezala??...
    2. kakav je bio osjecaj citati dio u kojem Edward ostavlja Bellu??..
    3. pojavljivanje Jacoba..??..kako si dozivjela njega kao nvog glavnog lika uz Bellu i Edwarda??..
    4. Bellino zaljubljivanje u Jacoba..??kako to komentiras?
    5. Edwardov glas u Bellinoj glavi..pripisujes li to pravoj ljubavi ili opsjednutosti??
    6. kako bi se osjecala da je Edward uspio u svojoj nakani..??nastavak price bez njega?
    7. sto mislis o Volturima??
    ...
    film..
    8. koje glumce vidis u ulozi npr. Ara ili nekih ostalih Voltura...Jane...i dr??
    9. mislis li da ce se film snimati dijelom i u Italiji...zbog scena u Volterri??
    10. mislis li da ce u filmu vecinom biti scena s Bellom i Jacobom??..grr..smrc..
    ...
    11. koje bi ti pisme stavila na cd-e nekoj svojo dragoj osobi..kao sto je Edward Belli??
    navedi svoju listu...najmanje deset pjesama..bas me zanima??=))

    avatar

    21.01.2009. (18:19)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    e da sad u vezi moe knjige...
    ugl...kratak sadrzaj:
    ...sve pocinje sa zivotom Williama T. Sawyera..koji je oduvijek imao savrsen zivot...
    uspjesna karijera..prekrasna zena i njihovo dvoje djece..cinili su njegovu svakodnevnicu
    bajkom...tada zapocinju cudni snovi...more..sve ucestalije i sve snaznije...
    u tim morama on vidi drugu osobu..al ta osoba ima potpunu kontrolu nas njim..
    i svim njegovim djelima...to sto se njemu cini kao san zapravo je gorka istina..
    on je zapravo oduvijek bio sami materija...postojao je samo kao domadar bicu koje je
    cijelo vrijeme zivilo u njemu...davno nestalom..i izgubljenom medu svijetovima...
    Lordu Axlorienu...jedinom istinskom Princu Tame...koji je stoljecima zivio sjedinjen
    s Williamovim likom i tijelom ne sjecajuci se svoje proslosti...ali dolazak tajanstvene
    osobe u Williamov zivot..konacno ce u njemu pobuditi stara izgubljena sjecanja...
    suocen s istinom koja sada stoji pred njim...spoznajom da je njegov otac porazen
    i zatocen...kraljevstvo na samom rubu propasti...novi ratovi laznih princeva na pomolu..
    Axlorien mora ponovno prijeci u svijet Apokalipse...svijet vampira..vukodlaka i ostalih misticnih bica...u sred svih bitki koje mora voditi...najvecu patnju trpi njegova ljubav
    prema prekrasnoj vampirici Demonii...njegovoj vjecnoj ljubavi..jer je njegov jedini cilj
    postaje osveta oca...neprestane spletke..izdaje...prava ljubav i prijateljstva..
    nove ljubavi...borbe i krv...samo s jednim ciljem...kako bi se bi se okoncali ratovi princeva...
    i postavio jedan nad svima njima...
    ...
    da...to je otprilike to..=))

    avatar

    21.01.2009. (18:32)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    dobro ima malo greskica tokom pisanja...
    al valjda si skuzila..
    =))

    avatar

    21.01.2009. (18:34)    -   -   -   -  

učitavam...