Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (172)

Marketing


  • LitTlE GirL =)

    eei.
    se ti salis?? pa naravno da smo uzivali!
    bar ja. hhh. napeto napeto.
    bas me zanima di je michael!
    al ipak mislim da je to ona tajanstvena
    osoba ubila christinu. mozda i michaela.
    ona koja je zvala alice na telefon prije puta.
    koja ju je gledala kada se ljubila s jamesom.
    koja je mozda ubila viktoriju. puno predpostavki.=)

    pozzekich

    avatar

    11.01.2009. (15:38)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    hej =)
    ewo mene hihi

    avatar

    11.01.2009. (18:20)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    prvo cu odgovorit na tvoje komentare na mom postu...
    pa cu onda procitat tvoj post i kommat =)

    avatar

    11.01.2009. (18:21)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    prvo odmah da ti kazem....
    ni u kojem slucaju nemoj misliti da si mi dosadna =)

    avatar

    11.01.2009. (18:21)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    e sad da ne zaboravim ovo pitanje...
    ti si u austriji? njemackoj? ili gdje?? =)

    avatar

    11.01.2009. (18:21)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    ok... sad se bacam na posao =)

    avatar

    11.01.2009. (18:22)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    prvo poglavlje Midnight Suna...
    ma odlicno naravno...
    ali sad.... to je prevodeno kako je stignuto...
    znaci ko zna dali ce nama biti u tom izdanju heh...

    avatar

    11.01.2009. (18:23)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    hvala na savjetu za kavicu...
    mislim da cu otici =)
    uostalom... nemam sta izgubiti =)

    avatar

    11.01.2009. (18:25)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    1. ocjena filma
    hmm
    ocijenila bi ga
    od mogucih 5 bodova...
    s 3.5 =)

    zasto??
    zato sto glumci nisu jos posve ufurani...
    a i neke scene su malo cudno i glupo napravili...
    a oni koji nisu citali knjige malo slabije razumiju film...

    avatar

    11.01.2009. (18:26)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    2. najbolja knjiga
    ajooooj
    nemogu odvojiti najbolju shy
    sve su mi tako dobre...
    svaka na svoj nacin....

    ali hajde....
    Mladi mjesec cu izdvojiti kao najmanje dragu zbog dijela kada se bella ljubi s jacobom i kada ju edward napusta....
    to mi je bilo najteze citat =(

    avatar

    11.01.2009. (18:28)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    jOoj..
    sta sam se ja uzivila...zato ovo i nije prednost..smrc..
    sad da je ovo tvoja knjiga..procitala bi je u jednom dahu do kraja...
    a sad cu od ovih silnih pitanja i sumnji sigurno dobit zgaravicu...
    hh..zezam se..

    avatar

    11.01.2009. (18:28)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    bas mie tuzni Christinino oprostajno pismo...
    ona je navodno pocinila ssamoubojstvo jer je izgubila naj frendicu...
    pod tim navodno smatram ako je slucajno nie netko drugi...
    ugl... nie mogla podnijeti taj gubitak...shvacam...
    al opet to je vazan korak za uciniti...jer poslie njega nema povratka nazad...

    avatar

    11.01.2009. (18:30)    -   -   -   -  

  • †Sabriel†

    i sva ta napetost koa vlada njima...
    nekako mie Vanessa bliska... tesko joj je pokazat emocije pred drugima...
    daa..to je tesko..al opet ne mora biti tolika bitch...
    i sat oni namjeravaju...premjescat njeno tijelo ako sam dobro razumila...
    ijuuu...to je tako..nezz..ne bi ja imala zeludac za to..
    super...samo nastavi...
    ne zelim jos nista nagadat...neka samo ti pisi..ne zanima me odma kraj...
    =))
    ae poZzzach..

    avatar

    11.01.2009. (18:34)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    3. tko najbolje glumi ... tko najgore glumi...

    ehmhm sad...
    nemogu isto tako izdvojiti tko mi je najbolje glumio a tko najlosije...
    ali mogu ih odvojiti u scenama koje su mi recimo dobre a koje ne...
    npr emmett mi prezestoko glumi ono kak j enabrijan i to...
    rosalie bas izgleda onak ljepo zanosno ali me zivcira kad je razbila onu zdjelu jer nekak umjetno zgleda to ma nezz...
    onda jasper hmm... izvodi neke cudne face... npr... kad bella dode u kucu cullenovih on onak iskolaci oci ko neka zaba omg...
    alice... ona mi je bas slatka... i bas izgleda leprsavo ko u knjizi =)
    carlisle i esme se bas cine brizni i dobri roditelji =)
    onak zrace mi nekak pozitivnom energijom =)
    edward... npr scena di se nasmije na jessicine rijeci da kao za njega nijedna cura nije dovoljno dobra.... bas se slatko ono nasmijo bas ko da mu je stvarno smjesno nesto hihi
    ali scena di ventilator otjera bellin miris do njega ono kao di ne zeli disat fkt ono ko da mu nekaj smrdi zgleda.... a ne da se suzdrzava od njenog mirisa :S
    bella... hmm... a nezz... malo mi lose glumi to kak je nespretna...
    ali onak scene di je kao u strahu mi se ok cine...

    uhmhm nadam se da si zadovoljna ovim odgovorom hihi =)

    avatar

    11.01.2009. (18:34)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    4. najgora scena u filmu ... najbolja scena... zasto??

    najgora cu reci kao najmanje draga... kad alice pita bellu dal ide s njima u bus... a edward kaze da je njihov bus pun... onak fkt bezobrazno ispada...

    najbolja scena... hmm.... ima ih heh... kako da odvojim najbolju hmm...
    mozda kad se poljube??? hihihihi
    onak jedva cekah taj dio xD
    posto se u knjizi stalno ljube a u filmu sam jednom xD

    avatar

    11.01.2009. (18:41)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    5. najljepsa ilustracija...
    mi je od praskozorja...
    =)

    avatar

    11.01.2009. (18:45)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    6. najdrazi lik iz knjige... zasto??

    alice =)
    ona mi je tak nekak ono...
    uvijek je bila uz bellu... pomagala joj... sredivala ju...
    smirena... zivahna... u istom mahu...
    dobra.... mah ono...
    fkt mi je super lik =)

    avatar

    11.01.2009. (18:47)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    7. kakav mi je jacob...

    a ok mi je...
    mislim zapravo mi je dobar...
    neznam zasto bi mi bio iritantan glup ili bilo sta sta drugi govore...
    pa jednostavno je bio zaljubljen u bellu... i volio ju...

    al opet ipak se na kraju otisnuo na bellinu kcer xD
    sto mi je bilo skroz smijesno ali sta ces... hihi =)

    avatar

    11.01.2009. (18:49)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    8. jacob ili edward??

    i jedan i drugi... =)

    jacob... kao bellin prijatelj... bio uz nju stalno....
    kao vukodlak... uhh ja bi jednog takvog =)

    edward... kao bellin decko.... joj da bar meni neko dolazi svake noci u sobu hihi... savrseno =)
    kao vampir jaooooo da me bar gricne hihi =)

    avatar

    11.01.2009. (18:51)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    ej.meni je jako sviđa ovo.
    vanessa je bičarka.
    baš me živcira, čovjek bi pomislio da nije ljudsko biće.
    ali eto.
    baš mi je žao joy, ona mi je nekako postala najdraži lik.
    baš mi se ona sviđa.
    nadam se da do kraja ona neće biti ubijena.
    ^^
    neznam zašto,ali me podjeća na lik Haley iz tree hilla.
    michael mi je nekako nedefiniran lik.
    ne kontam ga.
    a sad imam nekih par pitanja.
    1. s kojim poznatim muškarcem/dečkom bi voljela otići na spoj?
    2.kakvi dečki tebe privlače?
    3.koji ti je najdraži predmet, a koji najgori?
    4.edward ili jacob?
    eto to je to.nadam se da ne gnjavim.
    hehe
    ajd

    osmjeh ostavljam.

    avatar

    11.01.2009. (18:51)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    hmm cini mi se da je to to od odgovora hihihi
    a sad na citanje tvog posta se bacam =)
    a poslje cu ti svratiti na drugi blog =)

    avatar

    11.01.2009. (18:52)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    aaaaaaaaaaaaaaaaaa
    citala sam bez daha hihihii

    avatar

    11.01.2009. (19:03)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    ok prva stvar... ova vanessa... kako se vec pise...
    nimalo nebi bila moj tip osobe za druzenje...
    prvo zbog tog sto se ponasa tak ko da nema osjecaja...
    drugo ja bi joj se prva suprostavila hihi =)

    avatar

    11.01.2009. (19:04)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    zatim michael.... valjda se tako pise... ma nije bitno hehehe...
    bas me zanima zasto bjezi od tih ozbiljnih tema...

    avatar

    11.01.2009. (19:04)    -   -   -   -  

  • °°twilight°°

    hmm....
    pismo od christine...
    cini mi se tako nekako lazno...
    hmm... moja razmisljanja su... da nakon ovog kraja sto je alice nasla dnevnik... i sta pise da je christina saznala da je neko nesto ucinio... tj saznala ko je to nesto ucinio...
    brijem da je saznala da je ta osoba ubila viktoriju...
    i onda ta osoba koja ju je ubila je ubila i christinu da ne otkrije to drugima xD

    moja videnja toga svega hihihi =)

    avatar

    11.01.2009. (19:07)    -   -   -   -  

učitavam...