Komentari

xsweetdreamsx.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • jopa

    ej!
    svida mi se post i slazem se osim ono da si kukavica...
    da si kukavica plakala bi u kutu al ne places sto bi znacilo da nisi...

    avatar

    10.01.2009. (12:10)    -   -   -   -  

  • jopa

    i daj pisi malo u pozitivi bacas i mene u depru...

    avatar

    10.01.2009. (12:11)    -   -   -   -  

  • Killer with smile

    Jopa ti si uvijek moja vedra strana

    avatar

    10.01.2009. (13:46)    -   -   -   -  

  • ~*Shtuka*~ XD

    nije ok od tebe shto me konstantno optuzhujesh za pizdarije...
    prwo te neshtonapadam,pa te nawodno ogowaram,pa ti ostawljam
    anonimne komentare na blogu?!!
    chek malo,zar mislish da senecheg bojim?mislish li da sam
    takwa da se skriwam iza anonimnih komentara ko zadnja pichkica...??
    uwijek sam ti komentirala po prawim nickom i s linkom do mog bloga...
    i mislish li da bi bash stawila nick "skin girl" ako bi ti ishla komentirat
    anonimno?daj ajde,to je preochito...i josh si izbrisala komentare...
    i moje i njezine...tako da neznam shta je...o chemu se radi...
    pa da me mozhesh optuzhiwat za shto god ochesh...
    ne bi se chudila da je to netko namjerno naprawio da nas poswadja...
    a mozhda znam i tko...

    avatar

    11.01.2009. (20:12)    -   -   -   -  

  • 3RC3G (Chazy Chaz)

    ...samo jedno...neki vele da je nada kurva! ja ne mislim tako...no bilo kako bilo, sigurno je da nada umire posljednja...p.s.nitko nema svoju "soul mates"...to je samo jedno veliko sranje stvoreno i izmišljeno u mozgu nekih osoba...puka fantazija...

    avatar

    13.01.2009. (00:26)    -   -   -   -  

  • 3RC3G (Chazy Chaz)

    P

    avatar

    13.01.2009. (00:27)    -   -   -   -  

  • 3RC3G (Chazy Chaz)

    U

    avatar

    13.01.2009. (00:27)    -   -   -   -  

  • 3RC3G (Chazy Chaz)

    S

    avatar

    13.01.2009. (00:27)    -   -   -   -  

  • 3RC3G (Chazy Chaz)

    @

    avatar

    13.01.2009. (00:28)    -   -   -   -  

  • [. Irkica .]

    Ei..ma ewo mene.. =)
    joj..znam kak ti je..
    ja isto tak ko ti..
    isto bi trebala krenut ispočetka..
    al nekak..nešt ko da me zaustavlja..i nikak da to napravim..
    pokušavam i pokušavam..al baš mi i ne uspijeva..
    al potrudit ću se više..=)..
    a jebeš budale..nek si nađu svoj život..a ne zaj* druge..
    odem sad..ae..kiss..bye

    avatar

    13.01.2009. (18:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...