Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (183)

Marketing


  • You.Make.Me.So.Sad.

    Eii...

    avatar

    04.01.2009. (13:53)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Ja prwa...:D

    avatar

    04.01.2009. (13:54)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Tnx na kommovima..

    avatar

    04.01.2009. (13:54)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Skinula sam si Sumrak,MM,Pomrčinu i Praskozorije s interneta,na engleskom...Wii...

    avatar

    04.01.2009. (13:55)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Ah... Tužan post...
    Nisam naslućivala da će Christina biti ubijena sve do sada...
    Jadna...
    Ali ne piše kako je ubijena...

    avatar

    04.01.2009. (13:56)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Ugl,evo da ti odgovorim na pitanja...

    avatar

    04.01.2009. (13:56)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    1.Ja ne izlazim baš često... U Samoboru ima dosta mjesta za izlaske,ali UVIJEK pola sata prije nego što bi trebali krenuti,netko otkaže... I onda nikamo ne idemo... Uff...
    Ali sad u zadnje vrijeme često idem u Zg...:D

    avatar

    04.01.2009. (13:57)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    2.Mah,da je bahat,bezobrazan,umišljen... I da laže,naravno... Uh,nekom takvom ne bih niti se približila...
    3.Filmovi su ok,ali je previše toga izbačeno i promijenjeno... Pogotovo u 2.dijelu kad se Mia mora udati... Isee.. Ok je film,ali to uopće nije po knjizi!
    4.Oky,kažem ti kad staviš slike...

    avatar

    04.01.2009. (13:59)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    5.Pa onako,moguće je,zašto ne... Ali to je uglavnom prolazno,treba bolje upoznati osobu da bi se stvarno zaljubio u nju/njega...
    6.Ah,ne zna,ali zna da je ona NEŠTo... Zna da je Jake vukodlak,ali mislim da ne zna da je Bella vampirica... Zna da se promijenila,i da je kao Cullenovi,ali ne zna što je točno ona to...
    7.Ne,prije sam ga stalno pisala,ali više mi se neda... I uvijek bi mi ga netko našao(sestra,koja mi voli komati po sobi),tako da sam odustala od toga... A ti?

    avatar

    04.01.2009. (14:01)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    E da... Uskoro će novi post... Javim ti... (:
    Ma,nije mi problem,čitati 2 poglavlja odjednom...
    Sad su se stvari zakomplicirale...

    avatar

    04.01.2009. (14:02)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Jedva čekam da vidim što će biti dalje...
    Mislim,ubojica je mogao biti bilo tko...
    Baš me zanima tko će to biti...:)

    avatar

    04.01.2009. (14:03)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Evo par pitanja...
    1.Pišeš li ti dnevnik?
    2.Jesi li vidjela u novom Cosmu(dok si bila u Hrv.)je izašao prilog samo o Sumraku? Ja sam se lomila dok sam čitala... Roberta su proglasili jednim od najzgodnijih glumaca,Nikky je rekla da bi rado imala nešto s njime... A da,Catherine Hardwick(kako se već piše xD)je birala glavne glumce za film tako da su se morali ljubiti ne njezinom krevetu! Issee...
    3.Koje strane jezike učiš?
    4.Sviraš li neki instrument? Ako ne,koji bi htjela?
    5.Hmm.. Jesi li čula da je u Americi izašao i Twilight parfem??!! Iss... Pa što sve neće smislit...

    avatar

    04.01.2009. (14:07)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    A ništa,idem sad polako...

    avatar

    04.01.2009. (14:07)    -   -   -   -  

  • You.Make.Me.So.Sad.

    Uživaj...
    Papa
    =)

    avatar

    04.01.2009. (14:07)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    ey...efo me =)

    avatar

    05.01.2009. (10:32)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    evo ja sad čitam...

    avatar

    05.01.2009. (10:32)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    - Laku noć Alice. Vidimo se – bile su njene zadnje riječi.
    ta rečenica...odmah sam pomislila zbog ovog 'zadnje riječi' da će ona biti žrtva ^_^
    pa možda je ona stvarno saznala tko je ubojica, pa ubojica to sazna ???
    e da ja ti komentiram kako čitam, pa sam na ovom dijelu pa to komam...još nezz šta se kasnije događa....odo opet čitati...

    avatar

    05.01.2009. (10:46)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    - Alice, jesi li vidjela Christinu? – pitao me Anthony.
    - Rekla je da će biti u šetnji. Mora raščistiti misli. Mislim da će se malo duže zadržati. Možemo na plivanje bez nje – kazala sam.
    da, vjerojatno već leži negdje mrtva u nekom jarku...sry...
    mislim...to bi bilo fora (bez jarka XD)

    avatar

    05.01.2009. (10:48)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    - Vanessa odlično izgledaš. Jesi li se ikada bavila manekenstvom?
    ajme bljuv, koji ulet...Venessi treba odrezati glavu...i Michaelu zajedno s njom :)
    šala...ja sam uvijek za to da muški prežive :D

    avatar

    05.01.2009. (10:50)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    hehe...gledaju One Tree Hill yey...

    avatar

    05.01.2009. (10:51)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    nemogu vjerovati da ću ovo reći..ali slažem se u jednom s Vanessom...da Lucas i Nathan su nevjerojatno zgodni XD

    avatar

    05.01.2009. (10:52)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    a zvučila je kao da će se ubiti ako idemo plivati......predobra Jamesova reč.
    kužim ja...neki se malo već čudno ponašaju...tako da budu sumnjivi :)

    avatar

    05.01.2009. (10:53)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    ZNALA SAM! znala sam da je mrtva! ok...nisam znala da će plutati, al sam pogodila!!
    e da, ja mislim da je Anthony toliko gledao u Alice dok su tražili Christinu zato što je zaljubljen u nju (a ne u Joy, iako nisam sigurna :D)...mislim da je zato bio uznemiren...jer je bio sam sa njom..

    avatar

    05.01.2009. (10:57)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    heh napisala si plakajući...lol XD sry...ono plačući...nemoj se ljutit...to mi se samo učinilo malo funny =)

    avatar

    05.01.2009. (10:58)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    hy evo i mene malo kod tebe

    avatar

    05.01.2009. (10:58)    -   -   -   -  

učitavam...