Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (126)

Marketing


  • °°...Twilight freak...°°

    Ej...

    avatar

    29.12.2008. (11:39)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Tnx na kommovima...
    Wow... novi post... (:

    avatar

    29.12.2008. (11:39)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Dugačak... Sigurno te prsti zabole dok sve to napišeš... Heh...
    xD

    avatar

    29.12.2008. (11:40)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Zanimljiv,ofc...
    Baš me zanima što će se dalje dogoditi...
    Je li Cristina mislila da zna tko je ubio joj onu frendicu,Viktoriju(mislim da se zako zove,jel da)ili na nešto drugo...?

    avatar

    29.12.2008. (11:40)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    I meni je Charlie presmiješan... Onaj dio s puškom mi je foraa...:D

    avatar

    29.12.2008. (11:41)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Evo odgovora...
    1.Preedobar mi je onaj dio kad igraju baseball i kad dolaze Victorija, James i Laurent... Zo mi je zaakon... Super mi je i kraj,kad Bella i Eddy plešu... Na kraju mi je Vikctorija predivna,onako sva sređena...

    avatar

    29.12.2008. (11:43)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    2.Bella mi užasno glumi... Issee... Ona mi je najgora u cijelom filmu... Rosalie mi predobro glumi... Baš mi je onakva kakvu sam zamišljala-lijepa i bahata... Alice je preslatka,i simpa je kako i treba biti... Jasper mi je super-onako ej ukočen,kako je i opisan u knjizi... Onaj Eric me živcira... Izgleda mi ko neki alien...xD

    avatar

    29.12.2008. (11:45)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    3.Kuće su mi grozne... Mislim,jako su lijepe(ona od Cullenovih pogotovo)ali sam ih potpuno drugoačije zamišljala... Glupo mi je što se sve tako brzo odvija,u knjizi se postepeno Eddy zaljubljuje u Bellu i ona u njega... Nema onoh dijela kad ju stalno ispituje neka pitanja(znaš ono kad su službeno postali par,pa ju je ispitivao svakakve sitnice)...
    Glup mi je onaj dio kad je Bella s Charliem u restoranu... Oni bi trebali doma jesti... Bella bi mu trebala kuhati,a ne da su svakog dana u restoranu....
    Istina,Bella uvijek izgleda nekako smotano(da se tako izrazim),preplašeno i stalno trepće i vrti s glavom...

    avatar

    29.12.2008. (11:49)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    4.Uspavanka mi je jako lijepa... Onaj dio kad joj Edward svira mi je predivan... :D
    5.Kraj mi je ok,malo ga jesam zamišljala romantičnije,ali je ok... Fora mi je to što dođe Victorija,tako da ostane napeto,da se zna da će se i dalje nešto događati...xD
    6.Daa... Izlazi tek u 11. mjesecu! Ne znam kako ču to dočekatii!!
    7.Nisam... Moja frendica je plakala ko luda,ali ja nisam... Nekako,nisam bila toliko općineja da bih se rasplakala...

    avatar

    29.12.2008. (11:51)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    hehe.
    sviđa mi se nastavak.
    uopće nisam dobila dojam da je dug.
    vrlo je lako za čitati što je savršeno!
    odgovori!
    1.Sumrak kao knjiga mi je super. Radnja je pogođena i sve,ali ponekad mi Bella ide na živce.
    A Sumrak kao film mi nije baš bio nešto...mogli su ga snimit bolje.
    2.Najbolji glumci-Robin Williams, Orlando Bloom, Henry Cavill, a najgori hmmm..neznam, ali najgora glumica mi je Lindsay Lohan.
    3.James u knjizi mi je fora, ali u filmu je naprosto mmmmmmmmmmm, Jacob mi se u prve 3 knjige nije sviđao, ali u praskozorju mi je postao super, a u filmu mi na maturalnoj jedino izgleda super.
    4.Trenutno najviše slušam Annu Nalick, Rise Against, Tegan and Saru i još svašta...ne ograničavam se na jednu vrstu glazbe.
    5.Najbolji filmovi su mi Patch Adams i Društvo mrtvih pjesnika.
    a sad moja pitanja.
    1. Koji lik iz Sumrak sage najsličniji?Opisom i karakterom?
    2.Kako ti se sviđa praskozorje?
    3.Što bi voljela raditi kao odrasla?
    4.Na tvom drugom blogu vidjela sam da živiš u Beču pa me zanima kako ti je tamo?
    5.Koji ti je lik iz Sumrak sage najgori...
    eto to bi bilo to.
    i ja sam isto gledala sumrak sa sestrom.
    ugl.nadam se da ćeš se i ti lijepo provesti za novu godinu...
    neka ti bude sretna i suncem obasjana.
    velika vukodlačka pusetina!!!!

    avatar

    29.12.2008. (11:52)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Evo par mojih pitanja...
    1.Jesi li ti plakala za vrijeme filma?
    2.Jesi li plakala u Mladom Mjesecu(dok si ga čitala)kad je Edward ostavio Bellu?(ja sam plakala tokom cijelog dijela kad je ona bila tužna,sve dok nije Jake došao)...
    3.Je li jedva čekam MM?
    4.Kakve su ti pjesme iz filma? Ja sam mislila da će Decode biti U filmu,a ne kad završava... Nije mi nešto ona pjesma koja je na maturalnoj....
    5.Je li ti bolji film ili knjiga(mislim da znam odgovor na to pitanje...xD)?

    avatar

    29.12.2008. (11:54)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Čekam odgovore i sljedeći post...

    avatar

    29.12.2008. (11:54)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Uživaj...
    Papa
    =)

    avatar

    29.12.2008. (11:54)    -   -   -   -  

  • I am with the vampires

    ej, nisam nista napisala da necu obrisat blog. naprotiv, obrisat cu ga i napravit novi pa ti javim. ; )
    hmmm, mislim da bi to mogla biti brooke, ali opet nisam sigurna. ne znam ili ... ma ne znam. uglavnom sad me jos vise zanima je li christina doista doznala tko je ubio viktoriju, hmmm.
    jedva cekam 7. poglavlje....XD
    oke, sad da ti odgovorim na pitanja...:
    1. super sam, jedva cekam novu...
    2. pa ovisi kada, recimo danas mi sestre nema pa mogu citat knjigu a da me ona ne smeta ili nesto radim na kompu i tak...
    3. da, novu cu slavit s drustvom, pozvala sam ih kod sebe, imat cemo tulum, staraca mi nema.
    4. da sumrak sam pogledala ve 100 puta.
    5. dojmovi su mi. pa recimo ocjenit cu ih ocjenom 3.zato sto su totalno fulali edwarda, i žarn filma bi mogla bit komedija. tako da, mi se film nije svidio. ona sto su preskocene tolike scene i izmjenjene su tolike radnje. recimo. SPOILER. ona vodi edwarda u sumu i onda tamo razgovaraju i jedna cura je komentirala na forumu od kad se bella samostalno penje po drvecu. VISE NIJE SPOILER.... mislim film se zbilja sokirao. sve nade su potonule u vodu kad sam vidjela film, uzas. sad jedva cekam mladi mjesec i pomrcinu te da vidim kako ce ovaj novi redatelj napravit te filmove...
    6. sad upravo citam eldest (prvorođeni) i knjiga mi je super i da sad moram ic u knjiznicu posudit alkara za lektiru, uzas!!. eto to je to.
    pitanja. odgovori na ova ista kao sto si i ti meni postavila, jako me zanima sto mislis o sumraku.
    idem sad u knjiznicu po knjigu, idem... pozzzzzzzzzz

    avatar

    29.12.2008. (14:31)    -   -   -   -  

  • Loving a Werewolf.

    ej.
    1. pa prije sam živjela u njemačkoj jer je moj tata tamo dobio posao i onda smo se tamo preselili, i nisam uopće znala jezik,ali vrlo brzo sam ga naučila gledajući televiziju i nakraju smo se opet vratili u hrvatsku.
    2.ja sam nešto između alice i belle. s alice imam sličnu frizuru, piskutav glas, obožavam šoping, a s bellom isto kao i ti. prošle godine na tjelesnom me je jedan dečko iz razreda učio košarkaški dvokorak i ja sam prejako bacila loptu u koš koja se naravno odbila i njega udarila u glavu i raskrvarila mu nos....tako da se ne bavim niti jednim sportom osim tzk-om, isto kao i bella nemam pojma plesat. jednom sam išla na ritmiku i slomila si nogu.XDXDXD
    a od muških sam najsličnija po karakteru jacobu u prvom djelu.
    3.iz filma mi je najsmješnija ona scena kad se edward predstavlja charliju koji ga dočaka s puškom.
    4.ma meni je praskozorje na dnu ljestvice stepheninih knjiga.u redu mi je, ali mi se nesviđa to s reneesme jer vampiri nemogu imati djecu, ali je to sve opet slatko...sve u svemu nije mi baš nešto.
    5.nisam plakala kad je edward ostavio bellu.a ti?
    imaš pravo za laurenta...baš ima neki retardiran glas..
    e ovo sam našla na youtubu i umrla od smijeha pa sam ti odlučila poslati link...
    klikni
    ugl.
    i opet sve najnajnajnajnajnaj!!!!
    kisi.kisi!

    avatar

    29.12.2008. (20:47)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    haaay =)

    avatar

    30.12.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    evo da ja iskomentiram poglavlje:

    avatar

    30.12.2008. (12:54)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    jako mi se sviđa kako si opisala ovaj dio kada je ona zašla van...
    nekako jednostavno, a opet lijepo :)
    no da ja sada prokomentiram događaje...

    avatar

    30.12.2008. (12:56)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    e da ovo s Michaelom ...
    urezala mi se ova rečenica u pamćenje:
    Ma daj, došli smo se ovdje zabaviti, a ne ubijati.
    nekako...pa iskreno pravi sarkazam haha =)
    ova Vanessa...ajme e dobro si smislila da ga baš ona poljubi...
    ali ajme...ako ona nije žrtva u nekom poglavlju jao se tebi =)

    avatar

    30.12.2008. (13:00)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    btw, slažem se s Jamesom da je Vanessa razmažena do daske =)

    avatar

    30.12.2008. (13:02)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    jedan od najboljih dijelova = gdje ona kaže kako je James
    izgledao predivno u mraku hehe...
    nisam uopće pretpostavila da bi vani mogla biti Christina...
    i zadnja rečenica mi je predobra i vidim da si vjerna onome da uvijek
    završiš poglavlje na nazanimljivijem... sada jedva čekam sljedeće poglavlje
    da vidim što će biti ...

    avatar

    30.12.2008. (13:06)    -   -   -   -  

  • ...just someone...

    pozZzam te evo i jedva čekam
    7. poglavlje !!!
    papa

    avatar

    30.12.2008. (13:08)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Ej...
    Tnx na kommovima...

    avatar

    30.12.2008. (14:14)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Da,bolje je da ne odaješ što će se dalje događati u knjizi... Tako je zanimljivije.. :D

    avatar

    30.12.2008. (14:14)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Ah,nekako ćemo dočekati i Mladi Mjesec..

    avatar

    30.12.2008. (14:15)    -   -   -   -  

učitavam...