Komentari

liveyourdream130.blog.hr

Dodaj komentar (276)

Marketing


  • The secret girl

    EEEE

    avatar

    19.12.2008. (19:46)    -   -   -   -  

  • The secret girl

    evo mene..mal došla...

    avatar

    19.12.2008. (19:46)    -   -   -   -  

  • The secret girl

    ja tibaš i namam neke dobre savjete....tak da ti baš i ne mogu pomoći...sorry,....

    avatar

    19.12.2008. (19:47)    -   -   -   -  

  • The secret girl

    aj moram ic....swrati opet
    pozz

    avatar

    19.12.2008. (19:47)    -   -   -   -  

  • =)LUuDdOo ZaLjuBlJeNAa= )

    e sad neznam ja ti nisam naj naj u svjetima bašđ
    noi pitaj ga kaj ja znam kisyyy super post i swe alli kako da ti pomognem kad neznam
    možda da ga jednostavno pitaš ha probaj nekeko

    avatar

    19.12.2008. (19:48)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    ej...koncert je bio u Poreču

    avatar

    19.12.2008. (19:58)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    neka ti frendica proba pomoć...i to tako da pita tog dečka da li mu se sviđaš
    ako kaže da,nek ga pita šta čeka da te pita za furanje =)
    ako kaže ne(što ne vjerujem da će reč) onda ga opet probaj zaboravit jer te onda nije vrijedan

    avatar

    19.12.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    vjeruj mi ovo će dobro proć jer kod mene to uvijek upali...za ovo služe frendice =)

    avatar

    19.12.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    javi mi kak je prošlo i da li ti se uopće sviđa ideja

    avatar

    19.12.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • .......coolor girl...

    hallo

    avatar

    19.12.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    idem sad...pusssa

    avatar

    19.12.2008. (20:01)    -   -   -   -  

  • .......coolor girl...

    vidim imas problema s ljubavlju

    avatar

    19.12.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • .......coolor girl...

    ja bih na tvom mjesto otišla do dečka i rekla mu što osjećaš

    avatar

    19.12.2008. (20:04)    -   -   -   -  

  • .......coolor girl...

    ak on tebe voli???
    ak ne onda pak neznam komplicirano je

    avatar

    19.12.2008. (20:05)    -   -   -   -  

  • .......coolor girl...

    ugl. reci mu to
    swrati do mene
    pufa

    avatar

    19.12.2008. (20:06)    -   -   -   -  

  • × Avrilka ×

    eej....
    tnx na komicima....
    ovako...
    pitaj ga... mozda hoce biti s tobom.. :)
    nemas sto izgubiti...
    a ako nece... zaboravi ga...
    nisam ni ja imala srece u ljubavi...
    do sad...hh...
    tek sam nedavno skuzila
    da me jedan mali gleda stalno
    al mi se srami prici...hh
    tako da cu ja morati preuzeti stvar u svoje ruke...hhh


    ajde nadam se da sam pomogla....
    swrati jos do mene...
    pusseko... :D

    avatar

    19.12.2008. (20:08)    -   -   -   -  

  • Megy.

    eee...
    super blog...
    svrati na moj...
    boook...

    avatar

    19.12.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • × Avrilka ×

    i ja sam bila zaljubljena u jednog decka...
    hh... onak.. malo je od popularnijih u skoli...
    i frendica mi nabavila njegov broj moba
    i malo sam se dopisivali s njim...
    al uzalud... rekao je da ima curu [a nije imao] samo da bi me se rijesio..
    ah... svi su takvi... trebalo mi je evo dosta vremena da ga zaboravim...
    jos i sad dok ga vidi u skoli hocu poludjeti,
    ali otkako se pojavio onaj drugi vise me nije ni briga za njega. hh :)

    posto vidim da si bila best model 2008.[cestitam!], nevjerujem da ce te odbiti...
    tako da, samo naprijed...!

    avatar

    19.12.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • × Avrilka ×

    ja sam puno prosla u vezi decka...
    vjeruj mi.... joooj dok se sjetim...
    ovaj koji mi se sad svida mi je rekao
    pred svima da nece biti s menom...
    a zapravo oce, al se srami.. xD
    i frendovi ga zezaju, pa me se boji... :D
    al stalno i stalno me gledi u skoli
    i frendica mi je rekla da mu je
    zao zbog tog sta je rekao
    i da sad nezna sta da radi...hh
    tak da moram ja napraviti prvi korak...


    no nismo tu da resimo moj problem, nego tvoj!
    nadam se da ce ti nest od ovoga pomoci... =)

    avatar

    19.12.2008. (20:26)    -   -   -   -  

  • PuNk_pRinCEsS_PeTrA

    eey...
    ....
    fora blog..al
    to vec znas.....
    nzm sta da drugo kazem!!!!!!
    pa onda idem...pozz
    i svrati kasnije do mene....
    cao..
    kizza

    avatar

    19.12.2008. (21:01)    -   -   -   -  

  • volim_te_budalo_mala

    neznam sta da ti kazem...
    reci mu sta osjecas prema njemu...
    a mozda i on tebi otvori svoje srce......
    pokusaj....
    pozz......

    avatar

    19.12.2008. (23:05)    -   -   -   -  

  • aNgeL FrOm YoUr NiGhTmArE

    evo ovako....
    da bi saznala istinu, jedino što možeš je njemu otvoreno sve priznat...
    NJEMU U LICE.... samo vas dvoje... nemoj ni prek frendice, niti ikog drugog...
    samo ti i on...
    i vidi šta će ti reći...
    a ako na kraju ispadne da on nije zagrijan za tebe,
    ili ako se pravi da te voli, pa te vuče za nos i to sve završi loše...
    uvijek se možeš izvuć i spasiti svoj ponos riječima:
    ''šta si ti stvarno povjerova da sam ja u tebe??? hahaha... luzeru, nasjeo si na okladu...zar
    misliš da bi se ja mogla zanimat za luzera poput tebe????''

    znam da je okrutno prema njemu... ali neznan ni tebe ni njega, pa
    neznam situaciju ni pravi savjet... ali, ovaj uvijek pali... PROVJERENO...

    pa sad... kako oces....

    hope I helped

    avatar

    19.12.2008. (23:06)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    oke...opraštam...hehe...samo mi je bilo žao što nisi pročitala moj post a ja tvoj jesam...ma nmvz...sad je to iza nas...

    avatar

    20.12.2008. (12:25)    -   -   -   -  

  • tose u srcu...

    čitamo se =)

    avatar

    20.12.2008. (12:25)    -   -   -   -  

  • °°RQ$!€°° =p

    ey
    stvorilo se nešto novo
    bila bi presretna da
    dođeš vidiš i komaš...
    byby

    avatar

    20.12.2008. (14:09)    -   -   -   -  

učitavam...