Komentari

tamastraha.blog.hr

Dodaj komentar (118)

Marketing


  • LitTlE GirL =)

    eeeei.
    pa evo prvaaa sam!!!
    weeeee. cak jos nisi ni javila za postek..hhh
    bas je zanimljivo.
    i bas me zanima sta je to u torbi...
    pocinje biti sve napetije.=)
    evo samo jeno pitanje za sad.
    kolko tvoji likovi imaju godina?
    ajde idem ja.

    btw. imam new post pa svrati i ne
    zaboravi se pridrzavat pravila.

    pozzekich

    avatar

    14.12.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • Out.Of.Lights

    ej.
    novi post? a mogla si javit.ccc.ali nebitno.
    ova knjiga me totalno podsjeća na vikend u divljini.
    baš lijepo što si glavni lik poistovijetila s sobom jer voli čitati r.l. stinea.
    i rowan i nora imaju neke moje osobine.
    baš me zanima što je u torbi. bilo bi kul da je neki voodoo štap s lubanjom.
    sve više me vuče na to da je anthony ubojica, ali bi mogla i Christine.
    ugl. pozz

    avatar

    15.12.2008. (16:42)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Eiii...
    Evo meee..

    avatar

    15.12.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Uff...Koji post...
    Svaka čast...

    avatar

    15.12.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Kao i uvijekzanimljivo,napeto...
    Baš me zanima što to Michael ima u torbi...

    avatar

    15.12.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    I like it...
    :D

    avatar

    15.12.2008. (20:03)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Nisi lošija od Stephenije...
    Samo ona piše o drugim stvarima,a osim toga-ima i više iskustva...

    avatar

    15.12.2008. (20:04)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Tako da...
    Tko zna? Možda napišeš nešto još bolje od Sumraka...

    avatar

    15.12.2008. (20:04)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    I meni je Taylor preekjut...
    :D

    avatar

    15.12.2008. (20:04)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Pa evo odgovora...
    1.Mogu se sa svima družiti,ali jednino što ne podnosim su laži... Ne ocjenjujem osobu po izgledu-važniji mi je karakter.... A lažljivci i umišljeni... Nešto najgore...xD
    2.Hm... Za Božić? Vjerojatno nove slušalice za Ipod(potrgane su mi stare)i SUmrak(ali na engleskom)...
    3.Najbolja fora?Hmm... Nemam pojma... Ali super mi je to kako joj stalno nešto kontra govori i živcira ju...

    avatar

    15.12.2008. (20:07)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    4.Hmm... U Sumraku mi je ok,ali inače me Jessica živcira... Ne znam,nije mi baš nešto... U Sumraku mi je Rosalie isto iritanta,li u ostalim djelovima je manje-više ok...
    5.Najantipatičnija? Paris Hilton... Hehe... Nekako me živcira to opijanje i sve...
    6.Mah,niti se ne sječam o čemu su se radile... Hrpu sam ih napisala i bacila ravno u smeće... Sad pišem jednu s vukodlacima.. Pa ću vidjet kako će to završiti...
    7.Heh...Dečki... Mah,simpatični,da mogu s njima normalno pričat... Ok,obično svi koji mi se sviđaju su onako,slatki,ali izgled mi nije previše bitan...

    avatar

    15.12.2008. (20:11)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Pa evo da i ja par pitanja postavim...

    avatar

    15.12.2008. (20:12)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Tek sam sad vidjela da planiraš obrisati blog! Neee... Meni je stvarno zanimljivo... Nemoj brisati... Pročitala sam fkt sva poglavljaa... Baš me zanima što će dalje biti...
    Neemoj ga brisatiii...!!!!!!

    avatar

    15.12.2008. (20:13)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    A ništa.. Javi mi što si odlučila...
    Evo par pitanja...

    1.Kakvi se tebi dečki sviđaju?
    2.Kakvi su tvoji frendovi?Kakve ljude voliš,kakve ne?
    3.Koja je tebi najbolja od Jakeovih provala?
    4.Što si ti želiš za Božić?
    5.Gdje ćeš slaviti Novu godinu? Jedna moja frendica ide na putovanje Europom... Blago njooj...

    avatar

    15.12.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    Pa eto,čekam odgovore...
    I nemoj brisati blogg...!!!!!

    avatar

    15.12.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • °°...Twilight freak...°°

    PozZzam
    kiss
    :(

    avatar

    15.12.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • Nina Photography

    hy vidim novo
    poglavle jos nisi javila:(((
    verlo zanimljivo i napeto poglavlje
    bas me zanima sta je bilo u
    toj torbi ...

    imam novi post
    svrati i komaj
    beyy

    avatar

    15.12.2008. (21:27)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    eyyyyyy

    avatar

    16.12.2008. (12:47)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    iveee

    avatar

    16.12.2008. (12:47)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    nisam ti uspjela pročitati poglavlje

    avatar

    16.12.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    sorry

    avatar

    16.12.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    neznam kad dolazimo

    avatar

    16.12.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    ali jel ćete vi doći za božić

    avatar

    16.12.2008. (12:48)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    e ak dođete

    avatar

    16.12.2008. (12:49)    -   -   -   -  

  • [mislim] ja sam fensy...xD=)

    onda ponesi onu svoju knjigu koju si napisala

    avatar

    16.12.2008. (12:49)    -   -   -   -  

učitavam...