Komentari

goticlolita.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Ludacha=)

    ei...ljubachu...post ti je pre jeben..ihi...ah cuj ja i robi se moramo malo i poswadati nismo uhhh..haha...ah na party bila jebenica jelda...jesmo ja i ti cagale uff..frrr..grrr..haha...seksi macke..ahaha...ah ti si moja ludakusha..jooooj,,,puno te wolim,..ihii..ti i mrwa ste presltki =)..hihihi...bas sam happy...cuj jos tvoj rodendan...pa moj i iwin..u bit ce jebeno...uhuuu...a dj koci jbt njega moram angazirat za moj rockas hii..wolim te ljubachuuu..kisach big

    avatar

    15.12.2008. (20:03)    -   -   -   -  

  • Ludacha=)

    =)jako puno te wojim

    avatar

    15.12.2008. (20:05)    -   -   -   -  

  • ~°°....NoT LiKe ThE oThEr gIrLs°~

    jube mojaaaaaaaa woljam te puno puno =) hehe ma samo se wi swadajte al ne pred menom xD! Ahh znam da smo slatki xD haha salim se (ili ne LoL). Pussam te puno puno

    avatar

    15.12.2008. (20:05)    -   -   -   -  

  • ~°°....NoT LiKe ThE oThEr gIrLs°~

    dewchi moaaaaaaaa neam di slawit rod.....sa cemo sad? Joi e da jedwa cekam was rod haha bit ce JEBENOOOOO uh uh a tek nowa godina =P! Ajme majko ima da se ubijemoooooo =) Wtpppppppppppppppp!!!!!! Kissach

    avatar

    15.12.2008. (20:10)    -   -   -   -  

  • Ludacha=)

    uff smo umisljeni ono ddddd....haha..al cuj lorky ja i robi se nismo svadali vec 2 mjeseca..moramo malo..jbt..fakat sam bila malo ljubomorna...kme..hahahaha...=)ah lude smo nas dve..jedva cekam nase rockase...ujea-..party time..wolim tee kisachhh

    avatar

    15.12.2008. (20:10)    -   -   -   -  

  • ~°°....NoT LiKe ThE oThEr gIrLs°~

    e mawa ma zna, jarac si,jarcewi su ljubomorni hehehehe (i ja sam nekad ali ja ne pokazem nego wratim duplo....kHm da.....necemo o tome =))

    avatar

    15.12.2008. (20:11)    -   -   -   -  

  • Ludacha=)

    ah...smrc...al ja sam ponosna sata sma jarac..buwahahaha..ihii..lude smo..ali..kuis...hmm.necemo o tome..haha..ah kako ste mi ti i mrwa bili kjut jooooj....hhahahaha...bas ludo je bilo...amee...jako te volim..ma snac ces se vec ljubachu negjde moras lsavit rockas hihi...i onda moj i iwin uff..mi imamo jos vremen za razmislajt di slavit hihi

    avatar

    15.12.2008. (20:14)    -   -   -   -  

  • Ludacha=)

    pusachh....hihi...posttt ti je zakon a naj bolja je sjikica od moje ljubavi...uff frrr...hahaha...wojim te kisach lorky..hihi=)=)=)

    avatar

    15.12.2008. (20:16)    -   -   -   -  

  • ~°°....NoT LiKe ThE oThEr gIrLs°~

    Ehehe ma i ja sam ponosna! I Mrwa je jarac =P,ipak smo ono..rodeni istog datuma =),sudbina draga moja,sudbinaa hehe. Da da necemo o tome xD e ma dobro skuzila sam da smo slatki LoL hehehehehehe. Bubim te!!!! Eh ja neam wremena,meni je rod sljedeci tjedan! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ubijem se! LoL

    avatar

    15.12.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • ~°°....NoT LiKe ThE oThEr gIrLs°~

    LoLoL da da narawno draga moja hahahaha
    kisaaaaaaach,e ajmo mi na msn XD

    avatar

    15.12.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • Ludacha=)

    ZA KRAJ LJUBACHU...LUDAKUSAAAA SIIII...AHHH...FALILA SI MI...SADA...CEMO SE CESTO JA I TI DRUZITI OPET,,TOOOOOOOOOOO,,,,HEHEHE,,,,HIHI...HUHU..HAHA...LOOOOL...A JOOOOJ...KISAM TE U OBRAZIC..W.T.P.P.P.PKISACHHH=)

    avatar

    15.12.2008. (20:19)    -   -   -   -  

  • Tko je Miss Bloga?

    E curke!!! dodite na moj blog, prijavite se i sudjelujte u natjecanju... Zabavite se i postanite miss bloga!

    avatar

    21.12.2008. (21:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...