Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Pustolovine

    Meni se isto nakon besprjekornog rada počeo smrzavati. Probaj poprčkati po žicama. Naime ja sam ištekao i ponovo uštekao sve žice i opet besprjekorno radi. A mom bratiću smo rastavil utičnicu od telefona. Sredili žice i proradilo. Osjetljiva je ta zvjerka max tv...

    avatar

    04.12.2008. (09:10)    -   -   -   -  

  • Ineida

    T-lopovi sa pokrićem. kad će pokazat ugovor, da vidimo što su uopće kupili. pozdrav ineida.

    avatar

    04.12.2008. (09:13)    -   -   -   -  

  • Jedvagenij -- pseudointelektualno preseravanje

    Agenti su svi zauzeti jer skupa sa ekipom sa informacija škicaju sise (535) :p

    avatar

    04.12.2008. (09:31)    -   -   -   -  

  • chinakoor

    Koji je zajeb taj MAX-TV... Kako samo brutalno odjeben one redikule šta te vataju za rukav po trgovačkim centrima... buuuaaahhhahahaahah. Kako samo ostanu posrani kad ih izaseren njih i t-com... BANDA LOPOVSKA!!

    avatar

    04.12.2008. (09:49)    -   -   -   -  

  • turimti

    ..."s neskrivenim zadovoljstvom izvijestiti kako sam odavno već prevladao svoju prvobitnu akumulaciju bijesa u pogledu mrežnih, društvenih i inih devijacija, što možda ponekad čak i nije dobro jer mi otupljuje ubojitu oštricu koplja u junačkoj desnici ruci kao i neizbježno zapažanje oka sokolova"...-kaže brod i zabrinu me.eto što učini Internet, pa od Thompsona svi postadoše Toše ili se prave toše...

    avatar

    04.12.2008. (10:32)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Pustolovine: Sve sam to već napravio ali se i dalje događaju iste stvari
    @Ineida: Doli lupeži i gulikože!
    @jedvagenij: he he, di ima tih sisa ;-)))
    @chinakoor: A štav će ta dica po centrima - nisu ono krivi...
    @kita vilovita: He he, he, samo ti pizdi, dobar si dobar ;-)))

    avatar

    04.12.2008. (11:00)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Najlipša ti je prva slika! :-)))))

    avatar

    04.12.2008. (11:03)    -   -   -   -  

  • prteljko

    Ajme, meni je super ta služba za korisnike, jednostavno guštan kad moran zvat. E sad ćeš reć, šta onda češće ne zoveš. Eee, nebi bilo tako gušt. Dok onaj bešćutni metalac govori svoje, ja istovremeno svoje. Koje pražnjenje...ludilo. Spomenem mu se cile familije. Onda..game over......

    avatar

    04.12.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • Pustolovine

    A onda mi je žao...

    avatar

    04.12.2008. (11:59)    -   -   -   -  

  • file

    Ima neki broj koji nije besplatan i di dobiješ živu osobu, moš i beštimat na njega, on ostaje mio i fin. A san ga zaboravila... mislin da san ga bila našla negdi u onim papirima od maxadsl-a...

    avatar

    04.12.2008. (12:55)    -   -   -   -  

  • ista kao prije

    kad mi se to dogodi prvo ištekam žicu iz struje i ugasim ruter i ponovo upalim...obično se slika vrati....dogodilo se 2-3 puta da nije pa sam ih zvala- došli su ili isti dan ili idući....moje iskustvo je dobro....budi uporan....

    avatar

    04.12.2008. (13:16)    -   -   -   -  

  • so far away...

    nama se smrzavao max tv,pa su ipak došli popraviti to,sad je ok...
    a to da kad ih zoveš moraš bit neizmjerno strpljiv,to je činjenica...i ja sam za bilo što vezano uz t com čekala po pola sata da bi nekog dobila uvijek...

    avatar

    04.12.2008. (13:16)    -   -   -   -  

  • Omudina

    meni je puno i ovih 12 ipo programa šta ih iman priko stare kabelske...
    A kako nešto razumin o telekomunikacijama, IPTV preko bakrene parice je vrlo teško održiv, tj. parica od centrale do korisnika triba bit više nego idealna. ADSL rikaje i prekida, a di neće IPTV. Triba pričekat FTTh. Oni računaju na inerciju građana, tj. "trenutno" osposobe bakrenu paricu do korisnika, vi se čudite kako to sve lipo radi, onda tu paricu vrate u prvobitno s(r)tanje i vama počmu problemi. Neki bakreni kabeli su položeni u doba hrvatskog proljeća... Kako je ugovor obično na godinu dana, uredno ćete plačat pretplatu, a posli ko zna, zbog one inercije, koliko posto građana će prekinit ugovor. I to je to. Prosto ko pasulj :-)
    Za drugi dil posta, svaka rič je suvišna :-)

    avatar

    04.12.2008. (15:18)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    bice da su zauzeti jer ima puno prituzbi
    jednom sam cak i ja poklekla reklami pa ih nazvala da me obraduju tom televizijom,ali kad su dosli k kazu da ce od rutera s radnog stola kabel priko dnevnoga dovest do tv i to najkracin putem...hmm.......nije mi se svidja put
    onda ja pitan,a zasto ne stavite novi ruter,pa ja na ovi sta je tamo vec placan pretplatu,ako sad trebam placat i za max tv onda ocu i novi ruter i ocu da mi dite u sobi moze gledat taj tv......ee ali svi moji zahtjevi nisu urodili plodom pa san ih lipo vratila nazad odakle su i dosli
    iduci put mogu doc kad im u ponudi bude jos jedan router i da sve televizije u kuci mogu bit prikljucene na njega za istu pretplatu
    do tad.......fala in lipa,tv ionako rijetko gledam

    avatar

    04.12.2008. (15:30)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Meni je najlipša druga i zadnja fotografija, tekst danas nebi komentirala...

    avatar

    04.12.2008. (15:34)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    Jeste li ga probali iskopčati iz struje? (Prva i osnovna uputa svakog T-Com agenta, hahahah...)
    MiB

    avatar

    04.12.2008. (16:02)    -   -   -   -  

  • prekobrojna

    Svi ti savjetuju iskljkuči pa uključi!!!
    Sitilo me onog vica kad se četiri programera vozila u autu i pokvari im se auto. Ne znaju kako da ga poprave pa jedan predloži: "ajmo izać pa uć"

    avatar

    04.12.2008. (17:27)    -   -   -   -  

  • prekobrojna

    Ajme...p.s. ona slika di tip pituraje brod mi je fantastična... prvo mi se parilo nešto svemirsko, pa crtić...pa skontah :-)))

    avatar

    04.12.2008. (17:28)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @čiovka: Ma da mi je samo znat zašto ;-)
    @prteljko: Vidiš kako to ima i dobrih strana!
    @pustolovine: Riješit ćemo mi to već nekako...
    @filipinka: Danas je rijetkost naići na žive!
    @ista kao prije: Savjet prihvaćen ;-)
    @so far away: Eh, da je uvatit pola sata u komadu ;-)
    @Omudina: Opa, ovo je pravo stručno mišljenje, svaka čast!
    @zuza: Asti mande šta bi ti sve tila, nu ;-)
    @Suncokreta2: Vidi, vidi koje dobro oko, hm...bravo, bravo...
    @sam što nije: ma uključujem ga i isključujem češće nego što se seksam ;-)))
    @prekobrojna: To to je svemirsko-škverski pitur ;-)))

    avatar

    04.12.2008. (22:20)    -   -   -   -  

  • hebatga

    Ako imash kutiju (receiver box) od Scientific Atlanta (koliko se sjecham takve su u T-com-a) kad god ugasish tv ugasi i kutiju, tj. stavi je na "bypass". Ja sam par prvih godina chesto imao problema a odkad to radim (vech godinama) sve izvrsno funkcionira.

    avatar

    05.12.2008. (00:12)    -   -   -   -  

  • big mama

    ...do sada je majstor za max kod nas bio 35 puta!!!!!.Imamo ga tri godine,ali još uvijek se slika koči,kesi ,smrzava...katastrofa...u početku sam šizila,ludila,ali već sam se odavno ohladila...strpljen spašen...sad se to manje događa,al prije,bože sačuvaj...ja sam zapisivala svaki dolazak...na kraju mi je ipak drago da ga imamo,jer tako izbjegnemo masu gluposti na domaćoj tv...jesam li ti olakšala bar malo bolest zvanu max?!Vani je konačno i sunce i radost zbog nadolazećeg vikenda...već mislim na ljeto,jer ovo koje je prošlo,istopilo se i nigdje ga nema...tvoje fotke asociraju na to...zagrljaj šaljem....

    avatar

    05.12.2008. (09:11)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @hebatga: Mislim da je kutija od Motorole, ali probat ćemo i to....
    @big mama: Hvala ti :-*

    avatar

    05.12.2008. (10:35)    -   -   -   -  

  • admin

    Posjeti novi forum www.tipkalica.com, upoznaj ekipu i uživaj!!! Čekamo te, pozz.

    avatar

    05.12.2008. (14:02)    -   -   -   -  

  • reginaelena

    T-com je nemoguć sa servisima i održavanjem linija....kod nas su vrhunac neprofesionalizma po tom pitanju...a televizija koju nude kod nas kao i kod vas se zove Extra -tv...valjda zato što Črnomerci vole riječ extra...u svakom slučaju, imala sam i ja problema sa njima oko fiksnog telefona kad serviser nije došao mjesec dana, da bi ja nakon toga otišla u njihovu poslovnicu i ispičkarala ih sve po redu, toliko sam galamila da je obezbjeđenje skočilo...nakon toga opet nisam dobila to što sam tražila pa je jedan serviser inkognito došao i pogledao o čemu se radi...navodno, razlog za tako lošu uslugu je premali broj servisera zbog premalih plata i loših uslova za rad...vjerovatno je isti takav razlog i kod vas...u svakom slučaju, nakon tog iskustva nije mi palo na pamet da uvedem Extra TV koju oni nude, niti me je tv kao takav interesovao, pa je televizor otišao vanka iz stana,a sve što me zanima gledam preko neta...utakmice valjda služe da se gledaju u kafani:)...i što će ti onda tv uopšte?...da gledaš dnevnik?...pa imaš ga na netu..filmove možeš geldati isto tako ili preko DVD-ja...jedino se nadam da ti nisi od onih koji gledaju palamuđenje političara u nedogled...e, ako ti za to treba televizor, onda bolje da su ti linije u kvaru:)...kisssssssss

    avatar

    05.12.2008. (20:01)    -   -   -   -  

  • trag stopala

    Krasno iskustvo dijelim s tobom u vezi max TVa. Zamrzne se i zna tako ostati ukočeno danima... a agent mi savjetovao da problem riješim isključivanjem pa ponovnim uključivanjem :) I dalje se ponavlja i tako mi isključi - uključi, isključi-uključi max tv. Bacila bih ga u goruću kantu za smeće. Nego, uputila sam ti servisera da dođe (ili ćeš mu stradati udovi)... ;)))

    avatar

    05.12.2008. (23:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...