Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • traženje sebe

    ova zadnja slika je jednostavno nesto najljepse sto sam vidjela...
    odlicno..
    na ptičici bi ljudi rekli faw...
    pretp da vas ima i tamo s ovim slikama...

    avatar

    29.11.2008. (20:24)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Ma vjetar je čaroban. I jugo je lijepo - pogotovo kad nije ono glavoboljno. A kad je - pa, malo pomuti raspoloženje, malo tako štrapaca i baca, tek toliko da bismo, kad to prođe, shvatili koliko nam je ustvari - dobro. ;-) Eto, i nadahnut naslov posta, baš si me podsjetio na tu lijepu jugonostalgičnu. ;-))

    avatar

    29.11.2008. (20:27)    -   -   -   -  

  • barba

    cuvaj se vedra juga,oblacne bure i jedinice kceri u matere.

    avatar

    29.11.2008. (20:39)    -   -   -   -  

  • Smijeh je tražila...

    eeee...to je to....:)

    avatar

    29.11.2008. (20:53)    -   -   -   -  

  • Ive

    Pozdraw, brode! Pratimo i pozdravljamo svaki tvoj novi zaveslaj!

    avatar

    29.11.2008. (22:28)    -   -   -   -  

  • turimti

    točno! Država je promijenila tri službena imena:
    * od drugog zasjedanja AVNOJ-a (29. studenog 1943.) novostvorena država zove se Demokratska Federativna Jugoslavija (DFJ) [1]
    * deklaracijom Ustavotvorne skupštine od 29. studenog 1945. država se zove Federativna Narodna Republika Jugoslavija (FNRJ) [2]
    * Ustavom od 7. travnja 1963. država se zove Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija (SFRJ) [3]
    U doba njenog postojanja nazivali su je Nova Jugoslavija, da bi je razlikovali od prethodne, stare tj. Kraljevine Jugoslavije.*(Wikipedija).
    uz datume rođenja svekrve, punice, etc...dobro je znati za ovaj datum. tada su udareni temelji industrijalizaciji zemlje, otvaranju škverova koje danas na uljudbenu zamolbu onih koji nas baš ne vole, moramo zatvoriti...
    ah, da, neki otvaraju blogove(mogao bi i ti prijatelju-to što te znaju u tvom kotaru meni nije dovoljno...), a neke blogere zatvaraju. taki je vakat došao...demokracija utemeljena na socijalnom zubalu...

    avatar

    30.11.2008. (09:36)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Nisan baš neki veliki obožavatelj juga... jedino kad ga slušan iz postelje. ;-))
    Ali moran priznat da mi južina razveže jezik.... ustvari prste! :-)))))

    avatar

    30.11.2008. (10:09)    -   -   -   -  

  • Sidney.Lupin

    Ja isto volim jugo, donosi promjene..... Super si napisa post. Pozdrav!!!

    avatar

    30.11.2008. (16:29)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    stvarno volis jugo?
    kad ja to recen da volin svi mi recu da san luda
    da kako mozes volit jugo,a pa eto volin ga vise od one bure koja mi smrzne kosti
    draza mi je i glavobolja juga nego ledena bura

    avatar

    30.11.2008. (16:56)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Nevolim ga ne volim i ne volim, boli me glava i grintava sam. Ali moram priznat da sam u subotu sideći u žbirca uživala gledajući podivljalo more. Ima nešto u tom jugu, stvarno ima

    avatar

    01.12.2008. (08:50)    -   -   -   -  

  • Šima

    volim jugo jer me ono smekša, raspekmezi i onda sam taman, mazna i sjetna :-)

    avatar

    01.12.2008. (10:58)    -   -   -   -  

  • Ineida

    "REVOLUTION is great. It*s fun... It makes for such good value television. FREEDOM to kill, to die, and live like us. I can*t wait for the next one. " A. Balanescu -iz omota CD-a Luminitza. Sinoć gledao plesnu predstavu Život, dragi život, o kojoj sami autori (Boldin, Balanescu) kažu da govori o svijetu uspomena u trenucima potpune praznine, koja budi nostalgiju i pruža nam ulaz u svijet snova, želja i patnji... jugo je sve to. pozdrav ineida.

    avatar

    01.12.2008. (11:38)    -   -   -   -  

  • Pasikarka

    Slike su divota :-)))

    avatar

    01.12.2008. (11:56)    -   -   -   -  

  • galeb

    volija bi i ja jugo da nije popit tri kafetina na dan kad zapuše... btw slike su ti čista petica

    avatar

    01.12.2008. (17:22)    -   -   -   -  

  • SUNSHINE

    lipe slike... a jugo,uh...lipo je kad stojin u kući, ali kad se vozin trajekton baš i nije

    avatar

    01.12.2008. (20:18)    -   -   -   -  

  • gogoo

    N'da , tako jugo ne ispada loše, ali ipak više volim buru. Danas je bilo poplave u mnogim zgradama uz more.

    avatar

    02.12.2008. (01:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...