Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (42)

Marketing


  • Omudina

    taj Ljubičić ti je biće ka i oni Radeljak. Sve nešto poduzetnik ovo, poduzetnik ono, a niko nema pojma šta on to poduzima i čimen se bavi. A lipo kad nikne novi grad na onoj lošoj lokaciji di je sad Trogirski škver, lipo će naši škverani čistit bogatunima kuće i bazene i neće tribat više tuć ruzinu.

    avatar

    27.11.2008. (11:12)    -   -   -   -  

  • čiovka

    I mene je uboja naslov U Slobodnoj u oči ali još nisan stigla pročitat.
    Dobro kažeš.... bitka je to za atraktivan prostor!

    avatar

    27.11.2008. (11:13)    -   -   -   -  

  • traženje sebe

    joj imala bi ja svasta rec o nasim poduzetnicima il pak velikim kompanijama...strava dragi moj..nit se ne cudim kaj je sve propalo...i kaj propada...kad bi malo ljudi nasi znali ko ih vodi i kod koga rade i zasto budu na cesti zavrsili prosvikali bi od muke...
    od kad radim s svim tim velebnim kompanijama dok ih kontaktiram samo mi dode muka...i cudim se kak posluju...pola njih nema web stranu,tajnice nejdaju direktore,oni ne gledaju mailove,pa su slampavi i nisu od rijeci,pa neznaju engl jebote...
    ma pisala sam post o tome bar 2-3 puta..
    ja bi rekla da je brodogradnja najjace kaj imamo...kak to stoji onda snas kak drugo stoji...nikak..

    avatar

    27.11.2008. (11:47)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Eno Slobodne na stolu al ja ju nit ne otvorin koliko mi je pun kufer laži i grabeži.
    Prostorni plan, kaže li on da na tom mistu triba bit prostor za pranje šporke love, oću reć za gradnju mrtvih apartmanskih gradova i trajnu devastaciju naše nacionalne baštine, obale ?

    avatar

    27.11.2008. (12:35)    -   -   -   -  

  • Elyca

    zuzayok je već pisala o ovome...al i mene...kao i tebe ...najviše ljuti ova riječ "poduzetnik"..
    i glupost naroda koji misle da netko tko se bavi nekretninama, želi ulaganja za dobrobit njih i zajednice. Jedina nekretnina koja tu vrijedi je zemlja i mogućnost gradnje...

    avatar

    27.11.2008. (12:36)    -   -   -   -  

  • danijela

    ne dajte da vas slomi i nazivcira "zuta" stampa. oduvijek mi je bio odvratan taj mentalitet brze zarade. eh,... !!! da banana republika....!!!

    avatar

    27.11.2008. (13:01)    -   -   -   -  

  • Ineida

    bog brode, tribalo bi sagradit veliki dok i stavit cili trogir na njega pa ga primistit na Vis. živija slobodni vis. pozdrav ineida.

    avatar

    27.11.2008. (13:48)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    Onda sam i ja poduzetnica? Ja uvijek poduzmem prvi korak... A e-mail mi je objavljen javno ;)

    avatar

    27.11.2008. (14:26)    -   -   -   -  

  • prteljko

    Ajme njega, nije čuja za "gospodarsku zonu Plano". Pa fala Bogu dragome da se na tome radi i to na veliko... Ako idemo na istočnu strano, tamo ne mere - kaštelansko je, a na zapad..... eee to je druga priča...veliki dio brda je Brkanovo, a drugi veliki dio Kanđino...e sad kome ide u prilog da to pogura-pogodi...ma bit će tu proooiiizvoodnjeee....

    avatar

    27.11.2008. (14:48)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    kako odluče velika brača...i poglavica tako če bit...a stoka sitnega zuba če in i daje davat glasove...ma zašto se čudimo da nan uvik uliču raznorazni mešetri...eno san čuja da su mladice od banana naručene...biče ladovine...pomalo se gradi novi brand...bananovača...

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    27.11.2008. (15:21)    -   -   -   -  

  • turimti

    brode, sve je točno, ali ti ne nudiš riješenje. kad je umirala jugoplastika vi ste delali prekovremene, direktori su tražili kooperante s kojima su imali dogovor; dam ti satnicu 12 dem oli e, meni vratiš dvije..
    naš brod je financiran našim novcem i tomu treba doći kraj. brod koji ima 80% stranog materijala, a 20% našeg uz skupi rad nije konkurentan. danas možemo biti pametni i govoriti što će kaštelima kemija, što će cementare, što će škver u ona vremena. ali se isto tako sjećam ljetovanja s ocem u kaštel starom u zeničkom/željezare hotelu. stranaca je bilo u p.m. njihovim boravkom sigurno bi vi svi od solina do trogira izgradili silne kuće. pa čak neki i fasade uredili..ma ,daj...imali ste vremena objjediniti nabavne službe, biti jedinstveni kod ugovaranja, (ostvariti popuste )prema strancima, otpustiti režiju. sada ćete voditi neke ratove?. i marko je kasno stigao na kosovo. a, tek sloba...daklemm, spremite se , spremite za tranziciju...želim vam mnogo sreće i puno brodova...u marinama...

    avatar

    27.11.2008. (16:22)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @omudina: Poduzima on u nečije drugo ime...
    @čiovka: Čudo će to bit, čudo...
    @mala crna: izgleda da smo preuzeli samo najgore stvari iz "razvijenog" svijeta
    @Ko: Sve u apartmane, sve!
    @Ely: Tako bi moga i ja bit poduzetnik!
    @danijela: Kaki-republika, kaki...
    @Ineida: I Komiža, naravno!
    @Elle Woods: Bravo za prvi korak ;-)
    @prteljko: Živila grbača radnog naroda s Brkanom na čelu!
    @dalmatinac: Dobro si reka - stoka sitnog zuba
    @kita vilovita: Jesam li ikada govorio da je u brodogradnji sve divno krasno i pošteno!? Pišem li i u današnjem postu o neradu, lopovluku, korupciji i svemu ostalom što je dovelo do ovakve situacije? Puno je tu bilo krivih Drina koje se nisu ispravljale...
    Ali, najgore je to šta će lupeži koji su krali prije, koji kradu danas i sutra će isto, pokupit vrhnje a radnici će ostat na cesti!

    avatar

    27.11.2008. (16:38)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Je, vidila san, pročitala i pomislila: "A šta će radit moj prijatelj Brod? I svi ostali inžinjeri, judi od struke?"
    Novine se pune takvim nebuloznim člancima da nam se diže kosa na glavi. Sitin se i onog velegrada na Čiovu. Ima takvih ljudi koji ne znaju šta će sa sobon od svoje obijesti i bahatosti, pa lupetaju samo da bi izašli na prvin stranicama, da bi se o njima pričalo.
    Ako se nešto mora - plovit se mora. A ako se plovit mora , mora se i brodove gradit.
    Jadna je država koja ne zna di joj blago leži.

    avatar

    27.11.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    A tek kad na Čiovu nikne Manhattan, čovječe!!! Nema sumnje, bit će to procvat kad se ostvare ti veleumni projekti. A ti ćeš, Brode, u toj ponudi novih radnih mjesta lako pronaći štogod za prekvalifikaciju. Možeš, recimo, biti turistički djelatnik - striper... ;-)))

    avatar

    27.11.2008. (21:32)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    puno šporkoga u mutnome :(((
    iskren pozdrav i nadajmo se da neće tako biti... da su to samo oni blagoglagoljivi ;)
    - zanimljivih prijedloga tvoje prekvalifikacije ;)))

    avatar

    27.11.2008. (22:13)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    ti sidi na puntu cubrijana i budi servantes :))
    diplomu mozes zapalit,ali bar znas pisat pa se prikvalificiraj u servantesa
    petat cu ovi tekst tamo na naslovnicu

    avatar

    28.11.2008. (08:36)    -   -   -   -  

  • makedo

    pričao mi rođak o Dubaiju, gradu mrtvih nekretnina, gdje je sve ustvari go aparman, hotel i slične pi*darije. pa se čovik zapiat, a što će biti kad im nafta presuši?!?
    to što se radi - konstantno uništavanje svakog pojma proizvodnje - je namjerno i isplanirano. ako hrvatska (a bome i ovaj jad od bih) ne shvate kako im nema života bez vlastite proizvodnje, pretvorit će se u mrtve države...
    posve razumijem sve što govoriš...kod nas nema brodogradilišta, ali masa drugih pogona je rasturena i njihovo mejsto zauzela je trgovina i uslužne djelatnosti! ne ide to tako...džaba...

    avatar

    28.11.2008. (08:39)    -   -   -   -  

  • file

    Ma vidi ti njega, on bi proizvodnju! Davno je to odlučeno, dragi moj, znaš to isto ka i ja, i bolje, u centrima moći, da se Dalmacija triba pretvoriti u odmaralište bogatuna, u njihovo GOLF-IGRALIŠTE (meni osobno to je najdraži plan), i šta bi neki šporki škverovi, tvornice ribe, i neuredni kaići kvarili njihov pogled kroz prozor. A mislim da im najviše smetaju dalmatinski aboriđini. Njih triba potirati. Ali tek kad razmontiraju svoja radna mista i svoje domove. Ko ostane može in prati pijate i pravit svilene krevete. I da. Biti mornar na turbo-mega-jahtama.

    avatar

    28.11.2008. (09:16)    -   -   -   -  

  • Elyca

    pitala ja za tipa i dobila odgovor: "a to ti je moj prijatelj" :-))
    želiš detalje razgovora? :-))))

    avatar

    28.11.2008. (09:46)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Pre/zanimljiva tema,.........
    Puno zujiš a malo meda daješ!
    ......

    avatar

    28.11.2008. (11:00)    -   -   -   -  

  • turimti

    ..."Pokušajmo napraviti korak naprijed i pogledati kako će sve to izgledati u skoroj budućnosti– dakle,.." kažeš ti i ostavljaš nas bez odgovora na pitanje;kako bi ti sačuvao škver od gašenja. je, lopova jema i bit će ih, ali ne može se raditi po principu; to nas košta 3, a prodat ćemo ga za dva. moramo platiti cijenu globalizacije za novo ime kolonizacije...

    avatar

    28.11.2008. (12:05)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Svasta se rodi u mutnoj vodi,
    lukava mrena i glupavi smudj,
    karas i bandar, lopov i zandar
    i ribe sto zive na racun tudj.

    Malene one vecih se klone,
    ne pazis i vec te nema za tren.
    Gde god da beze stignu u mreze,
    neko se rodi da postane plen.
    Balašević

    avatar

    28.11.2008. (12:17)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @gustirna: Inženjeri mogu uzgajat kukumare na Marsu
    @Big Blue: A ne ne, ja sam striper samo za odabrana društva!
    @lapidarij: Vidiš kako prekvalifikacije mogu biti zanimljive ;.)
    @zuza: A već jesam Servantes...
    @makedo: Ajooj, taj Dubai je čista perverzija...
    @filipinka: Tako je! Dalmatinske aboriđine protjerati ili u krajnjem slučaju - smjestiti u rezervate
    @Ely: Ne baš ;-)
    @prijatelj: A baš mi se pravi medonosac javija!
    @kita vilovita: A tko sam ja da nudim rješenja? Odluke su već odavno donešene, čeka se samo egzekucija... Ali ako pretpostavimo da sam čak nekim čudom u poziciji da nešto mogu napraviti, to bi bilo otprilike ovako:
    - izbaciti politiku iz brodogradilišta (posebno mislim na političko kadroviranje)
    - drastično promjeniti sadašnji nakaradan sustav kooperacije
    - povezati i udružiti projektne službe svih brodogradilišta
    - povezati i objediniti sustave nabave, prodaje i zajednički nastupati na svjetskom tržištu
    - povećati radnu disciplinu
    - stalno ulagati u kadrove i to na svim nivoima, od zavarivača do rukovoditelja
    Puno toga bih još mogao napisati, problem je ogroman i kompleksan, ali opet ponavljam - moji postovi na blogu nemaju svrhu da analiziraju srž brodograđevne djelatnosti u Hrvatskoj, nastojim samo na neki način "dokumentirati" ovo stanje agonije
    @suncokreta: Šta su karas i bandar?

    avatar

    28.11.2008. (12:35)    -   -   -   -  

  • turimti

    ..."A tko sam ja da nudim rješenja?"-kažeš brode,zaboravljajući da si "subjekt", član sindikata( nekog) koji umjesto poziva na rušenje treba imati platformu opstanka koju si u konačnici na moje traženje i iznio...sve ste ovo godinama znali i šutjeli ste. znali ste da će novac za plaće stizati iz propračuna svaki put kada zaprijetite.poslije vas dolaze na red železničari, poštari, hep-ovci koji žive kao u socijalizmu; k15, božičnica, uskrsnica , g.o., b.o. za rad u fušu, branje maslina, sređivanje vinograda,etc...dok mi koji smo izvan takvih rezervata na to smo odavno zaboravili...došlo je vrijeme prekvalifikacija; učenja stranih jezika, pravljenja čvorova, peglanja, razvlačenja tijesta, škovaciranja...kako rentabilno graditi brod, kad u škverovima na jednog radnika dolazi jedan iz režije?..

    avatar

    28.11.2008. (14:13)    -   -   -   -  

  • admin

    Posjeti i ti ekipu na novom forumu www.tipkalica.com!!! Čekamo te, pozz.

    avatar

    28.11.2008. (14:34)    -   -   -   -  

učitavam...