Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (34)

Marketing


  • Herostrat

    Mi smo prvi!!! Mi tu smjenu straže već imamo ;)) Istina, ne izvan sezone ali... ;)

    avatar

    26.11.2008. (10:56)    -   -   -   -  

  • big mama

    Iako sam u uniformama različitih armada proveo gotovo šest godina svoga života,....ovo me zadivilo.....

    avatar

    26.11.2008. (11:12)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    čeka san na tvoj rss jerbo san bija siguran da češ se uvatit ove materije...pitan se dali je vela ceremonija oko sprovoda i veči obol branitejima...spurja mi je ka i uvik da je istina dikod drugo...bij de vei...sičaš li se onega cirkusa u agramu kad se minjala straža FTa...a pogotovo na medvedgradu...bit normalan i skroman je je velo umiječe...

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    26.11.2008. (11:28)    -   -   -   -  

  • praktikum

    postoje dobra ulaganja, a postoje i loša ulaganja, razliku između njih valjda znamo:)))
    btw. ako bi mogla birati da se svota koja se potroši na mojem grobu u obliku gore narečenog utroši korisnije, npr. za dječje doplatke, obrazovanje, prekvalifikaciju i sl., dakako da sam za ovo zadnje ...

    avatar

    26.11.2008. (11:35)    -   -   -   -  

  • Šima

    A znala sam ja oduvik da si ti normalan!

    avatar

    26.11.2008. (12:02)    -   -   -   -  

  • prteljko

    Ja sam za ono-daj mi dok sam živa (ne mislim materijalno, već one sitnice šta život znače), a poslin, ma baš me briga...koji plotuni, mauzoleji i druge gluposti...to su gluposti s kojima se, opet, hrane oni koji ostaju.....šteta da kod nas nije na snazi zakon da se može pepeo u more.....

    avatar

    26.11.2008. (12:13)    -   -   -   -  

  • podloga

    a sta ako me kremiraju, hoce li moji dobit onda malu zastavicu i pucanj iz pistolja ili iz pracke mozda. pozdrav iz fiume

    avatar

    26.11.2008. (12:35)    -   -   -   -  

  • Smijeh je tražila...

    ovo je jedan od onakvih postova di si skroz...brod u boci :)

    avatar

    26.11.2008. (13:15)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    došla sam zahvaliti na komentaru :)) osmijeh mi nabacio na lice....

    a odgovor na tvoj naslov: niti meni, molim, ne....

    čitam te večeras ili još kasnije...
    do tada lijep pozdrav!

    avatar

    26.11.2008. (13:54)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    E baš mi je drago što ovakav jedan tekst dolazi iz pera (iliti tipkovnice) jednog branitelja! Bravo!
    MiB

    avatar

    26.11.2008. (14:18)    -   -   -   -  

  • dordora2

    Potpuno se slažem s tim da bi trebalo razmisliti o tim ceremonijama i izuzetno cijenim tvoj doprinos kao branitelja toj temi - iako je naš vrhovni komandant trebao tu temu načeti suptilnije, a ne tako "kvrgavo"...)))

    avatar

    26.11.2008. (15:28)    -   -   -   -  

  • Ineida

    svi smo mi dejan maksimović-čale. pozdrav ineida.

    avatar

    26.11.2008. (17:42)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Herostrat: To je vrlo pohvalno ;-)
    @big mama: Da, možeš li me zamisliti kao ljutog vojnika!?
    @dalmatinac: Misliš na one Franjine luuuutke ;-)))
    @suzzete: To bi bilo daleko bolje rješenje...
    @Šima: Hmmm...sad si mi dala mislit ;-)
    @prteljko: Takva verzija se i meni sviđa
    @podloga: Praćke, dakako!
    @Marčelina: A koji put budem brod bez boce! Ili boca bez broda...
    @lapidarij; Samo me ti čitaj, volim to :-)))
    @sam što nije: Ja sam ti je dan atipičan branitelj...
    @dordora; Da, to je zaista bio vrlo kvrgav gaf...
    @Ineida: Jedan drugi Maksimović mi je uzrok trauma iz djetinjstva...1976 - Olimpija-Partizan 0:1

    avatar

    26.11.2008. (18:44)    -   -   -   -  

  • Prekobrojna

    Apsurd našeg okruženja je da više prašine digne predsjednikova izjava koja je , usput rečeno, koliko god bila kvrgava, zapravo ispravna, nego činjenica da su banke stavile moratorij na kredite...jesmo li uopće svjesni posljedica te "nebitne" činjenice?

    avatar

    26.11.2008. (19:05)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Mene samo čudi kako još nitko nije ubličio te Fleischmannove verbalne proljeve u nekakvo tvrdoukoričeno izdanje. Doduše, postoji Leksikon hrvatske političke gluposti, ali tolika količina njegovih misaonih vratolomija ne stane u jednu knjigu. Trebalo bi objaviti više svezaka! :-)

    avatar

    26.11.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    rekoh da ću doći i dođoh :)) i u miru pročitah... n'da.... zvučalo je kvrgavo, ali možda ima čovjek pravo samo što i nije neka velika ušteda.... ja bih da si oni silni saborski zastupnici zamrznu plaće na 10 ili 12 000 kn. trebalo bi im biti dovoljno. i više od toga... ali...
    i ostajem kod toga da nikako ne mogu shvatiti zašto se to tamo mora pucati. koja je to počast? voljela bih da me tkogod pouči...
    straže su priča za sebe :D
    a šest godina u uniformama ;)) svaka čast!

    avatar

    26.11.2008. (21:31)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    ma je, opet da radimo kao svi. ne, ne i još jednom možda poslije. ja sam za varijaciju. da uvedemo - ali odma kao Bigbradr - stražu BEZ SMJENE. da vidiš fotkanja, jutjubiranja... a pobjedniku, recimo, post humum opletu em bačvu drnča u raku - na zagrobne rituale i zblenjivanje arheologa jednom - em jednu kratku sonaticu iz staljinovijeh orgulja. launčd baj Đej Kosor, sa ili bez rolkice djevičansko bijele. eto. od mene, dosta i mirno more... :-)

    avatar

    26.11.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  • Elyca

    a znači da će onda i tebi postavot razglas na Trogirskom groblju (ka za Mrtvi dan)....da li si već izabra pisme?....ajme teme...ispalit ću :-))
    P.S. iznajmljujem mlade i šarmantne tanga-zečice za pogrebe i sl. cijena prava sitnica

    avatar

    26.11.2008. (22:11)    -   -   -   -  

  • GAVRAN

    TVOJE JE PRAVO DA SE POKOPAŠ KAKO HOĆEŠ,
    MOLIM TE POŠTUJ I ŽELJU ONIH KOJI SE ŽELE POKOPAT UZ "VOJNE POČASTI"
    ZNAM DA JE MODERNO KAKO PIŠEŠ, ALI DALI JE ISPRAVNO I PRAVIČNO DA NA OSNOVU TVOG MIŠLJENJA SE USKRAĆUJE PRAVO DRUGIMA.
    HVALA ŠTO NEĆEŠ OPTERETITI PRORAČUN JER IMAŠ PRAVO I NA BESPLATEN UKOP

    avatar

    26.11.2008. (22:30)    -   -   -   -  

  • NEMAM POJMA O NIČEM AL SE PETLJAM

    Svi se pravimo tako važni kao da je svatko od nas bio rambo i glavna uloga u filmu.
    Neki se ponašaje tako slobodno i prepisiju si mitske događaje koji su prečesto zasluga cijelog jednog tima na čijoj se margini našao slučajni pojedinac.
    - " JA SAM BIO "I OGOVARA SVOJE KOLEGE PRED ONIMA KOJI SU BRANILI PODRUM U ZAGREBU
    gospodo- MOLIM VAS I SEBE SAMOGA DA STVARNO BUDEMO ONO ŠTO JESMO -
    PONOS HRVATSKE
    a ne neka vojska dide Stipe koja prepričava bablje priče

    -POČASNI VOD JE BIO I BIT ĆE, ..
    -komentirao sam ti blog, žao mi je što misliš drukčije ali poštujem tvoj izbor.

    avatar

    26.11.2008. (23:01)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    Znala san ja da bi ti radije da se zapiva.

    avatar

    27.11.2008. (00:01)    -   -   -   -  

  • jedna mala tipkovnica

    iako sam u uniformama različitih armada proveo gotovo šest godina svoga života

    U čijim si armadama bio 6 godina ?

    avatar

    27.11.2008. (01:12)    -   -   -   -  

  • L.

    bravo, odličan post!

    avatar

    27.11.2008. (05:29)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Prekobrojna: Ajde Mare, šta će ti krediti ;-)
    @Big Blue: To bi onda boli nešto slično kao "Rat i mir"... Ispuni ti pola regala!
    @lapidarij: Bilo bi dobro da su njihove plaće tolike kolike jesu i da je to - to. Ali sve one "nevidljive" privilegije uvećaju plaću dvostruko i trostruko...
    @Shely: Je, mirno je more ovog jutra ;-)
    @Ely: Ma neću ni sprovod, šta će mi to!?
    @Gavran: Nikome ne namećem svoje želje niti će se na temelju moga mišljenja ikome uskratiti njegovo pravo. Ko voli - nek izvoli zašto ne?
    @nema pojma: Tvoje mišljenje je tvoje mišljenje. Moje mišljenje je moje mišljenje. Ne vidim u čemu je problem
    @morska zvijezda: Ma nego kako!? Oli nije lipša pisma od pucnjave?
    @tipkovnica: U "onoj" JNA dok nije bila "takozvana" od kolovoza 1984 do listopada 1985.
    U Hrvatskoj vojsci od veljače 1992. do prosinca 1996.
    Želiš li detaljnije objašnjenje?
    @L: Hvala lipa! Iskreno, meni nije baš odličan, više je onako za minus vrlo dobar ;-)

    avatar

    27.11.2008. (07:19)    -   -   -   -  

  • caffeine

    6 godina? Što je puno, previše je....

    avatar

    27.11.2008. (08:59)    -   -   -   -  

učitavam...