Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • Milan, f.

    ...tema je O.K. i stvarno kad jedna od dama za stolom pokaže
    glavom prema WC-u druga već uzima torbicu i trkom...pa ih nema
    po ure...ali isto ja mislim da tu nema draži...drugo je ono sa pisoarima
    buljiš u pločice i čitaš grafite i čekaš da ovi sa strane odu ća šta prije...
    ali ono pišanje (mislim da toga danas nema) kad jedan stane na rub rive, stanu svi i lipo pišaju...(nije to ka ono kraj ceste ili po ulici)...
    sićam se jednom isprid "Bure"..,nas sedam-osam malo pošprucani
    i jedan govori:
    ..enti pišam već po ure u more a cili sam mokar. normalno kad držiš
    moga...drugi mu odgovori....ma to je sve u redu samo nije kad muški
    ne može više pišat po zidu. /ne ljuti se opet ja otiša daleko/.

    avatar

    24.11.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Pošto neman šta reć o kolektivnon pišanju evo dvi riči iz Ode zahodu by Luka Paljetak :

    Zahode poljski sa šupljim srcem,
    ne može tebe nitko prešišat,
    pozdravljam tebe dvostrukim prcem,
    u rupu srat ću, u zrak ću pišat,
    možda ću katkad u mraku zbrišat,
    prekratka ti je hipotenuza;
    počast ti daje i moja guza!

    Zahode sretni, izvore znanja,
    živjet ćeš vječno, sve dok je sranja!

    avatar

    24.11.2008. (22:10)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    U ovom bih slučaju prepustila muškom dijelu blogosfere da izrazi svoje negodovanje zbog spomenutog problema glede pisoara i unatoč... Jer - ja sam stvarno zapanjena... Zapravo, za sve je kriv - Pero Panjković iz naslova. I još k tome - da sam ga tako olako prepoznala...o, blože...kako ja svašta pamtim, hehehehe... ;-))))
    P.S. I da - mislim, slike su - bljak, kuiš ono...stvaaaarno... :-p

    avatar

    24.11.2008. (22:42)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Milan: ma nisi otiša daleko, baš ti fala, vidiš da se ove ženskice sve nešto ustručavaju ;-)
    @Koraljka: Prekrasna poema! To jest - oda! O da!
    @Blue: Vidiš u kakvom sam stanju duševnog rastrojstva kad sam počeja citirat Peru rečenog Panjkovića ;-)))

    avatar

    24.11.2008. (22:52)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    a zamisli da je promaja koje bi to pišanje uz vitar bilo...inače i meni ni po guštu bit u jedan red pisoari a da iza leđa ništo čujen...ajde neču više pisat...

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    24.11.2008. (23:45)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    često sam se pitala zašto su muški wc-i tako poredani i mislila da je vama muškima tako bolje, ljepše, lakše ;)) a kad tamo.... ti bi odijeljene odaje ;)
    meni smeta što neki ženski wc-i imaju pregradne zidove ne do poda nego npr. do lista pa točno vidiš što radi susjeda lijevo i susjeda desno. a i te pregrade su često puta otvorene pa se sve uokolo čujem što osobno ne volim i ne volim i što mi tko može. jer, različite nam je radnje tamo obaviti :p
    idi na zrak i pij puno mlijeka da te pitura ne drogira!
    pozdrav veliki :))

    avatar

    24.11.2008. (23:58)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    mene vise zanima odgovor na pitanje iz prvog dila posta
    u wc nikad ne iden s drugon zenskon
    jesan ja normalna????

    avatar

    25.11.2008. (08:30)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Vidin da nisi alergičan na pituru pa ću ti se javit kad mi bude tribalo dat ruku! :-)))))

    avatar

    25.11.2008. (08:49)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Prvo sam tila nešto sasvim drugo napisat ali ne mogu izdržat a da @čiovki ne dam savjet. Glede pituravanja i davanja ruke. @čiovka, prije nego šta zaiščeš njegovu ruku saznaj pere li ih nakon posjeta muškom Wc-u.:-)) E brode i zanima me još nešto, ma pitat ću te drugom zgodom...

    avatar

    25.11.2008. (09:35)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Hahaha....... :-)))))))))))
    @Suncokreta.... more bit da nas isto zanima, ali i ja ću pitat drugi put! ;-)))))))
    @Brode ne ljuti se šta se malo dopisujemo.... vidiš da je vanka južina! :-*

    avatar

    25.11.2008. (10:18)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @dalmatinac: Ma biži, to je opasno a zamisli, niko nam ne viruje!
    @lapidarij: ja sam separatist po tom pitanju ;-)
    @zuzayok: Nisi normalna. Ti si Zuzayok ;-)
    @čiovka i suncokreta: Ma vidi ti njih dvi šta bi one mene vatale u đir! Dobit ćete po repici prvi put kad vas vidim, tako da znate!

    avatar

    25.11.2008. (10:28)    -   -   -   -  

  • prteljko

    E izgled zahoda bi tribalo ulipšat sa pokojim stablom. Jer malo kad, kad čovik šeta neće vidit kojeg da di zapišaje. A eno nam je i budući kraljević pa i nije moga čovik otet se tom nagonu:)))), a samo kako ga profinjeno drži.....toliko sam bila pod dojmom.....zamisli dobit naslovnicu kako pišaš....ma ludilo

    avatar

    25.11.2008. (10:53)    -   -   -   -  

  • Ineida

    odgađajte pišanje što više, poboljšava erekciju...sve je dobro dok ne počnemo "činit podase".pozdrav ineida.

    avatar

    25.11.2008. (11:33)    -   -   -   -  

  • Tražeći sebe

    Predivne slike (ka i uvik)
    Slažen se s tobon..ni meni nije jasno zašto je to ok...

    avatar

    25.11.2008. (11:35)    -   -   -   -  

  • primakka

    sad bi tu, ka ono, tribale bit slike pisoara, direktora i tako to. ili bar važ piture ;-)

    avatar

    25.11.2008. (11:40)    -   -   -   -  

  • turimti

    sutra kad stupi zabrana pušenja u lokalima eto divne prilike za pušenje u ovakvim muškim wc-ima.moraš biti sretan ako zaboraviš cigaretu da ti susjed s lijeva može dati cigaretu dok mu malca pridržiš, a onda sa upaljačem s desna ,dobiješ i podršku tako što će ti ga susjed pridržati kod prvog dima. problem nastaje ako se pojavi s leđa luka bebić. prvi koji ga prepozna i upozori ostale može biti popišan, ali da i upiša druge...
    ne znaš što je gore, biti bez cigarete, ili biti popišan...

    avatar

    25.11.2008. (11:48)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Ko? Nas dvi da te vatamo uđir?
    Ma jeeee..... to se tebi samo čini.... pari da neznaš da smo nas dvi jaaaaako ozbiljne žene!
    A vidin i da si ponudu za pituravanje lipo, elegantno zaobiša.... šta si taki... iman samo osan unutarnjih vrat, dvoja balkonska, ulazna, tri škure.......
    Aj, neću više..... mogla san cili post ispisat koliki san govor održala! ;-)))))))

    avatar

    25.11.2008. (13:50)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @prteljko: Stablo - obavezno! Grmlje po potrebi...
    @Ineida: A ne ne, to je lažna erekcija ;-)
    @tražeći sebe: Ah, mi pjesnici uvijek postavljamo nezgodna pitanja ;-)))
    @primakka: Za pisoar i direktora je lako, ali ovaj važ piture nikako se ne može umirit da ga pošteno uslikam!
    @kita vilovita: Vrlo studiozna razrada lako moguće situacije! Srića moja šta sam nepušač...A Luka Bebić se zna pojavljivati na vrlo neobičnim mjestima
    @čiovka: A vi barba Toma ča činite, ča činite.... Ol se ne viiiiiidiiiii da pituraaaaaaajeeeeennnn....svooojuuuuu mižeeeeeeeerju.....

    avatar

    25.11.2008. (18:15)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Uh, to ti je valjda od boje, zamantalo te... ;-)))

    avatar

    25.11.2008. (18:33)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Eno na, morala san zalipit cilu Odu zahodu, od sinoć je zbog tebe ne mogu stat recitirat :)))))))))

    avatar

    25.11.2008. (18:46)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Sigurno si piturava zahod. A jesi predvidija dio za pudranje nosa? To nikako ne propuštam kad sam u ženskom društvu. Ako ne napudram nos bar jednom tokom večeri, mogu se slobodno poć ubit.
    Ti stvarno neznaš tajnu zašto ženske idu skupa u zahod?
    A slike su ti baš lipe, prilipe. :-))

    avatar

    25.11.2008. (19:08)    -   -   -   -  

  • suncokretica

    Zašto žene idu zajedno na vece, to ne znam, mada to stalno činim :)))
    I, da znaš, ima jedan muški vece, javni, koji je bolje uređen od ženskog! Naljepili su pločice kakve ni ja doma nemam. A kakvi su pisoari, e, to ti ne bih znala reći :))))
    slike su fenomenalne! Kaže ti to ljubiteljica neba i oblaka :)))

    avatar

    25.11.2008. (20:45)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Iz komentara na Odu zahodu :

    Znate li šta je reka Marko Polo: IO PASATO TUTO EL MONDO; MA NON VIDEO DALMATO KE PIŠA SOLO !

    avatar

    25.11.2008. (22:09)    -   -   -   -  

  • mamish

    ako ti se da, i ja malo o ženama na svom paaa... odi vidi..

    Znaš šta mene zanima? Žene jako puno godina nisu imale prava u društvu. Niti glasat. I nije mi jasno kako smo mi, mužjaci, izgubili na tom referendumu?? :-)

    avatar

    26.11.2008. (01:37)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Sory brode ali opet ti moram nešto reć, ovo šta si napisa čiovki "svoju mižerju" moglo bi se svakako shvatit:-)) Vidimo se večeras???

    avatar

    26.11.2008. (09:34)    -   -   -   -  

učitavam...