Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • file

    Odličan post. Sve je istina. Iman i ja jednog maštovitog beštimadura, naročito vriđa jadnu Gospu, ali san nikako sigurna da Gospe gleda kroz prste Dalmatincima.
    I ovo na kraju si dobro reka. Neki su stvarno šporke riči - sami po sebi.
    A jesi čuja šta je onaj manijak Mamić reka sucu? Zašto njega nisu u pržun stavili? Ko je ta faca da može lajat šta oće? Volila bi da mi to neko objasni.

    avatar

    21.11.2008. (09:58)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    sa ču ja malo ufino zabeštimat...benti miša koja lipa šentada...

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    21.11.2008. (10:03)    -   -   -   -  

  • Nave

    Kad naše beštimje usporediš s psovkama na drugim jezicima (a ja sam se time dugo bavila, jer su me moji prijatelji Talijani i Španjolci uvjeravali da su njihove beštimje gore), odma uvidiš da su svi manje-više na istoj liniji, a mi smo izvan konkurencije. U negativnom smislu, naravno.
    Mi te odma pošaljemo da se ne rodiš. To ka prvo, za dobar dan. A di je prasica gospe i slične nesretne formulacije, majko moja mila. Ali to su one "iskonske", koje danas, fala Bogu, više puno ne čujen.
    Ipak se prominila struktura stanovništva.
    A šta se Cvite tiče, jadan ti je, optužili su ga da im je "prijetio silovanjem" jer im je rekao da će ih j**** u usta.
    Ovo je društvo zbilja poremećeno.
    Pozdrav,

    avatar

    21.11.2008. (10:14)    -   -   -   -  

  • primakka

    baš mi se sviđa ova cvitina žica ;-)))
    ma znaš šta, danas niko ne zna pričat, pa kako će onda beštimat?! ono, ka, brale, ku´iš, fakat, kul.

    avatar

    21.11.2008. (10:17)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ´benti miša maloga šta je smišan ovi post ;0)

    avatar

    21.11.2008. (10:43)    -   -   -   -  

  • Jedvagenij -- pseudointelektualno preseravanje

    'ben ti sunašce na prozorčiću ....

    avatar

    21.11.2008. (11:07)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    divne su ti slike ko i uvijek.
    a ovo za sporke rici .... nista nova. pa i u americi odavno rezu tzv. slobodnije scene van iz filmova a one s razbijanjem, klanjem, pucanjem i slicnim....ostavljaju. da ne kazem da uopce takvi filmovi dominiraju i kinom i tv. pa se onda i nemamo puno pravo cuditi sto su nam djeca ovako nasilna.

    avatar

    21.11.2008. (11:36)    -   -   -   -  

  • Ineida

    da ,grad koji je definitivno najljepši bez ljudi. donra ti je ova fotka sa klupom, pozdrav .

    avatar

    21.11.2008. (11:39)    -   -   -   -  

  • turimti

    ...Ovo -"zaklat ću vas, j**** ću vas u usta"...-ma daj di će to hrvat reći... nije to u našoj prirodi..

    avatar

    21.11.2008. (12:01)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Večer prije ista slika.... riva, Gelato.... :-)))

    avatar

    21.11.2008. (12:29)    -   -   -   -  

  • prteljko

    Slike su super ali triba bi slikat i mlinicu na Pantani po noći.....

    avatar

    21.11.2008. (13:07)    -   -   -   -  

  • danijela

    ajme... nisam nikad znala bestimat. samo bi promislila u glavi sta bi najradije opsovala ali nikad naglas... cini mi se da su prije bestimje bile upucene vise "temi" razgovora ili razdora dok su u danasnje vrijeme vise "namjenjene" za vrijedjanje osobnosti... sta ti mislis?

    avatar

    21.11.2008. (13:33)    -   -   -   -  

  • big mama

    ...još uvijek sam ptica u krletki...neispunjenje želje je patnja,mudro je ne željeti...hm,bar tako Budha kaže...lijep ti vikend želim...

    avatar

    21.11.2008. (14:02)    -   -   -   -  

  • Foto-aloćo

    Dobresu ti slike, pari mi se odličan japarat, koji je ? Inače i tekstovi su prva liga ... sve u svemu dobar si, pozdrav i sve najbolje.

    avatar

    21.11.2008. (14:08)    -   -   -   -  

  • Foto-aloćo

    Dobresu ti slike, parimise odličan japarat, koji tije to ? Inače i tekstovi su ti dobri, sve u svemu dobar si, pozdrav i svenajlipše !

    avatar

    21.11.2008. (14:11)    -   -   -   -  

  • dordora2

    Slike su ti kao i uvijek...ma, baš prave....
    A u psovkama postoje ogromne razlike a i u ljudima koji ih izgovaraju. Iste riječi kod nekog zvuče tako da ti se lice samo od sebe razvuče u smiješak i bude ti nekako ugodno domaće toplo, a od onih drugih ti bude mučno...)))

    avatar

    21.11.2008. (14:29)    -   -   -   -  

  • mata -vu

    kull blog

    avatar

    21.11.2008. (17:17)    -   -   -   -  

  • Šima

    ulovila te nostalgija ;-)
    lipe slike

    avatar

    21.11.2008. (21:29)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    @#$$%ÝampersandDD^(*(........ e:))

    avatar

    22.11.2008. (08:24)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @filipinka: E, baš je on tipičan primjer!
    @dalmatinac: Prava šentada, nema šta!
    @Nave: i više nego poremećeno...
    @primakka: Lud'lo brale ka ono e...
    @Modesti: Smišan ka miš potopir ;-)
    @Jedvagenij: Enti misečeve koltrine ;-)))
    @lipa mare: Da, dok ne završi špica već je desetak mrtvih... I top je kao ono normalno...
    @Ineida: Pouka - triba iselit ljude iz grada!
    @kita vilovita: Blože sačuvaj, takvo nešto ne izlazi iz uljudbenih hrvatskih usta....
    @čiovka: Je li zabeštima koju?
    @prteljko: Primija na zadatak! Nije mi daleko...
    @danijela: Da, dobro si uočila razliku između uopćene beštimje i direktne uvrede
    @big mama: Ah te želje....
    @Foto aloćo: Aparat je dobar ali nije baš neka "zvir"
    @dordora: Tako je, triba to znat napravit kako valja ;-)
    @mata-vu: Hvala
    @Šima: More bit!
    @zuza: Ma kako to beštimaš ;-)))

    avatar

    22.11.2008. (12:52)    -   -   -   -  

  • galeb

    je... sve si lipo reka... mi smo beštimali s mirom a ovo danas je prostačenje bez granica... sičan se ka danas kad san prvi put isprid oca reka "za pasa jarca kakvi je ovo obid", zavida mi je peščurinu da mi je zvonilo tri dana... e di su ta vrimena

    avatar

    22.11.2008. (15:29)    -   -   -   -  

  • SUNSHINE

    iman ja prijatelja ki non-stop beštima.. i govorimo mu mi nekidan da bi moga manje, a on :"neću više beštimati, ´ben ti svece"..

    avatar

    22.11.2008. (16:32)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    Naklon, Maestro! /Jesi i Ti zamislio tragove one klupe na nogicama neke Hotpant-Šveđanke? Ne? Hmmm.... :-))) /

    avatar

    22.11.2008. (19:39)    -   -   -   -  

  • zuzayok

    bestiman ka dama :)

    avatar

    22.11.2008. (19:55)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    maštovito i kreativno, kažeš? ;))) (osobito me dojmila cvitina žica...)
    nisam pobornik šporkih riči ma kako kreativne bile (ili maštovite, svejedno.)

    na fotkama divan ugođaj ;))
    velik ti pozdrav!

    avatar

    22.11.2008. (21:01)    -   -   -   -  

učitavam...