Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (42)

Marketing


  • baluncana

    Muškarci mogu biti samo:
    a) muškarac tipa muž
    b) muškarac tipa ljubavnik i
    c) muškarac tipa ostalo
    Problem nastaje kad se na vrijeme ne prepoznaju skupine pa se zakačiš na muškarca tipa ljubavnik želeći ga privesti pred matičara, odnosno pred oltar. Taj je projekt osuđen na propast, a ako kojim slučajem i uspije, čin sklapanja braka ne može se nikako nazvati happy endom jer, muškarac tipa ljubavnik ostaje muškarac tipa ljubavnik, ali drugoj ženi.
    Također, stanoviti problemi pojavljuju se kad od muškarca tipa muž očekuješ ono što ti može pružiti samo muškarac tipa ljubavnik. Muškarac tipa muž ima goleme komparativne prednosti (može podnijeti vaše jutarnje nenašminkano i mrzovoljno lice, a i pouzdan je i razuman), ali i pokoji nedostatak: ne baca te u nesvijest gotovo ničim.
    O muškarcima tipa ostalo ne vrijedi trošiti riječi, oni su u najboljem slučaju tek roba za jednokratnu upotrebu.
    Pametne žene se još nisu emancipirale u jednoj jedinoj stvari, a to je - trebaju od obje kategorije uzeti najbolje.

    avatar

    11.11.2008. (15:35)    -   -   -   -  

  • Sefica

    Ima muski za žene i žena za muške dovoljno, samo naš je narod posta izbirljiv, a izbirljivi na kraju ostanu sami ili s nekom budalom. Razumin ja da čovik triba tražit sebi odgovarajućeg, ali kako znati koji je pravi ako ne probaš. Kako znati što želiš ako ne vidiš kakav je tko. A idiotski mi je mjerit se po tome, crn, plav, visok, ovakav il onakav. I to igra ulogu, ali ne glavnu. Sve je to u glavi.

    avatar

    11.11.2008. (15:38)    -   -   -   -  

  • Gola Baba

    Ama....neje problem u tome što nema onog pravog...svaki može biti pravi, samo mu treba dat šansu..pravu...

    avatar

    11.11.2008. (15:45)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Htio si reći: "Ćud je ženska smiješna rabota, stotinu bi promijenila vijera, dok ne nađe što joj srce želi."

    Ja mislim da smo na nekakvom raskrižju, još uvjek u patrijahatu, a s druge strane duboko smo zagazili u slobode iz kojih nema povratka, to je neminovnost. Za prijeći crtu, potrebno je vrijeme. Za to vrijeme, mnoge će ostati same, i mnogi biti samci, i to je neminovnost. Dobro si obradio temu, jedino ne znam što te ponukalo na to. Pozdrav.

    avatar

    11.11.2008. (17:01)    -   -   -   -  

  • traženje sebe

    svaka cast na tekstu...ko da si citao moje pljuvanje zuci po muskima pa onda to fino i lijepo obasnio sta sam j htjela reci...
    ja smatram da sam ja jedna od onih koje se muski boje..uzas..
    a kad me izgube e onda me zele..ko ona fora iz mladih dana "okreni mu leđa,sam ce ti prici-.."..
    hvala na tekstu...

    avatar

    11.11.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • cimmerian

    Ako su danas žene emancipirane kao što tvrde da jesu,zašto se večina ponašaju kao sponze(bar one koje na nešto liče),tu mislim na onaj kriterij situiranosti muškarca.Prilično je paradoksalno i licemjerno u isto vrijeme biti emancipiran i imati ekonomske kriterije.

    avatar

    11.11.2008. (17:30)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Ma, za sve su krivi časopisi... ;-)

    avatar

    11.11.2008. (17:44)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    boje bit single nego sa uvalit u zagrljaj papanima...ma bija ti on i alfa...poruka tvojoj priji sa bača je guštaj u životu i budi selektivna...sve su to slučajni prolaznici...malo gušta a ništa šušta...tipo mediterano...

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    11.11.2008. (17:55)    -   -   -   -  

  • Mr. Buxter

    Ukljucite se i vi. ako imate vremena za facebook, chatove i blogove onda imate vremena i za ovo!!!!

    avatar

    11.11.2008. (17:59)    -   -   -   -  

  • .......rukometasica......

    E super blogach a i post ti je zanimljiv

    avatar

    11.11.2008. (18:17)    -   -   -   -  

  • .......rukometasica......

    sam tak nastavi:)

    avatar

    11.11.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • .......rukometasica......

    dođi i ti meni komat sve komove vraćam

    avatar

    11.11.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    brode, kako misliš mit? pa ti si Alfa muškarac, zar ne ;0))
    p.s.vidiš prednosti bloga, mogu ispalit ovako nešto i bez straha od tvoje cijenjene supruge odšetat u blogerska bespuća ;D

    avatar

    11.11.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • .......rukometasica......

    pozz. uživaj

    avatar

    11.11.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • hebatga

    Zene su zene,
    mushkarci su pravi mushkarci.
    I ja se mali milijun puta chudih "kako ovu nitko ne skupi" a ponekad se i zaletih pa otkrih da bi ovo moglo bit razlog
    >S druge strane, žene su oduvijek imale svoje časopise u kojima su između svih onih silnih krojeva i recepata za torte i kolače vješto sakrivale svoje povjerljive razgovore razmjenjujući savjete kako postupati u određenim situacijama.<
    Naime, da prostish ono shto mi zovemo japijevkama ima milijun pozitivnih karakteristika ali im se upravo radi toga (negacija negacija) malo pobrkalo shto moze pisat na kartushini a ne pripadat u "zivotnu stvarnost", olitiga zbog visoke inteligencije i obrazovanja im se malo pobrko onaj odnos "naucheno vs urodjeno" a gdje god se to pobrka zavrshi s nekim belajem. Gdje si debelo u pravu da kod nas mushkih ono "urodjeno" najcheshche nadvlada "naucheno". U svom, pomalo infantilnom, pozitivizmu vechina tih zena poistovjechuje stvari koje se ne mogu poistovjetiti kao npr. uspijeshno obrazovanje (koje uglavnom zavisi samo od pojedinca/ke) i biranje zivotnog suputnika gdje je, u najboljem sluchaju, moguche kontrolirati polovicu radnje a postoji mali milijun varijabli koje se mjenjaju od prilike do prilike.
    Mozda je na to moja pok. baba mislila kad bi rekla "veliki probirach nadje otirach" s tim shto ove drugarice (zahvaljujuchi postignutoj materijanoj sigurnosti) probiraju u nedogled pa zavrshe i bez "otiracha" jer u neko doba vrijedi i ona "nije meni glava sida, nemam false zube sprida".
    Ja zavshish s jednom od tih "japijevki" a bogami i doznah da je vrlo jednostavno vola nauchit orat u usporedbi s izbijanjem iz glave nekakvih pizdarija objavljenih u "Miss Magazine". Kroz koje se emacipirashe od strane onih koje nikad nisu "mjenjale pelene".

    avatar

    11.11.2008. (19:10)    -   -   -   -  

  • hebatga

    @ baluncana
    >čin sklapanja braka ne može se nikako nazvati happy endom jer, muškarac tipa ljubavnik ostaje muškarac tipa ljubavnik, ali drugoj ženi<
    Ma glavno da je ljubavnik, nije vazno kome. Kad je taki onda ostane i zeni shtogod "manche". A ne da mu morash kupovat viagaru i onda ga vodit u doktora "if erection lasts more than 24 hours, call your doctor".

    avatar

    11.11.2008. (19:21)    -   -   -   -  

  • suzi q.

    dovoljno je da je visok, plav, a ne mora biti zgodan, dovoljno je što sam ja zgodna....
    al uvijek dobijem crnog, niskog i prezgodnog i to me poždere

    avatar

    11.11.2008. (20:45)    -   -   -   -  

  • podloga

    vecer, ja mislim da je to sto smo mi naucile vase poslove uz svoje, a vi ste ostali na istom (sori). primjer kada se dvoje rastaje, sinek se vrati mamici na peglanje i klopu, a curka nadje novi posao, nove prijatelje, sport, hobi, blog etc. osim toga u prirodi je da je zena izdrzljivija (fizioloski dokazano) duze zivi, moze trpit vise boli. Ali ;) zene imaju jednu glavu, koja im radi takvu zbrku, a muskarci dvije te sve to podjele i zive jednostavnije. Znas ono, ne opterecuj se s time. E, to zene ne mogu postici. pozdrav

    avatar

    11.11.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • Prekobrojna

    e brode, nije ovo dobro! ovaj tvoj post me sad baca u duboku misaonu radnju, a kad žena misli, onda, to se valjda zna, odbija muškarce!
    I sad ja imam još manje šanse pronači tog svog tipa, i sad kad ostanem sama tebe ću kriviti...eto ti sad pa se ti s tim nosi...
    a ja ću, btw, i dalje uživati u ulozi singlice

    avatar

    11.11.2008. (22:40)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    pročitah te sa zanimanjem, čitajući imala što reći, a sada - ništa... post je predobar! nisi spomenuo još jednu skupinu muškaraca (iako bi oni išli u one ostale, ali se čisto o njim opečemo ili što već)...
    nema generaliziranja! ni kod nas, ni kod vas ;))
    samo ono što mi netko nedavno reče: mnogi od vas misle da moraju susprezati svoj šarm kako bi žene kraj njih uopće mogle opstati ;D
    velik ti pozdrav!

    ps - muško-ženski odnosi velika su tajna baš kao i svi odnosi, veze i suradnje. sad, postoje li muško-ženska prijateljstva - to je već neka druga tema. (mnogi kažu da ne... a možda ipak da, u nekim promilima ;) )

    avatar

    11.11.2008. (23:08)    -   -   -   -  

  • nema me

    ne znam da li je to mit ili ne, ali znam kad se nađem u muškom društvu da sam se oduvijek osjećao kao alfa i omega, prije svega su to moj način razmišljanja i moje djelovanje, uočio sam da ih malo tako reagira i djeluje, obično čekaju da netko probije led i odradi nešto umjesto njih, a da oni dođu na gotovo

    avatar

    11.11.2008. (23:10)    -   -   -   -  

  • Šima

    Ne traže žene nikakve alfa mužjake i ostale mitove i legende, žene traže muškarca koji je zbrojen i koji zna što želi od svog života da bi onda i njih mogao u klopiti u taj život. ne traže kmečavce kojima će mamina kuhinja uvijek biti jedina i koji je čistačicu-mamu zamijeniti s čistačicom-ženom. Žene traže patrnera s kojim će biti ravnopravne!
    Moj je problem uvijek bio što se velika većina nije mogla pomiriti s činjenicom da sam fakultetski obrazovana, da imam primanja veća od njih i da o nikome ne ovisim. Sve ono što bi normalnom muškarcu bio komplijment, da se jedna takva odlučila za njega, iako je on čista suprotnost, većini je to bilo poniženje.
    ali.... najgore je odustati, samo se treba opustiti i pravi naiđe.
    Sad me po kući zove šefice, ali tamo gdje treba on je moj šef ;-)

    avatar

    12.11.2008. (07:29)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @baluncana: Hmm... zanimljiva raščlamba iz ženske perspektive..
    @sefica: Tako je! kad kupuješ novi komad robe, odeš do kabine i probaš ga je li tako!? Pa ako valja - uzimaš ga, a ako ne valja nikome ništa ;-)
    @Gola Baba: Aaa, bilo bi lijepo da je tako, ali vrijeme vrlo često demontira "one prave"
    @fra Gavun: Pa nisu me potakle nikakve dramatične okolnosti ;-)
    @mala crna knjižica: Mani se tih muškaraca koji te se boje, ništa od njih... Hvala i tebi, naravno ;-)
    @cimmerian: ne bih se složio da se većina žena ponaša kao sponozoruše. Nedvojbeno je da ima i takvih, ali da su većina - to ne, nikako...
    @Big Blue: Ha, nitko nije rekao da ženske časopise ne mogu čitati i muškarci ;-) Ima tamo puno zanimljivih stvari!
    @dalmatinac: Ha, papani su zasebna kategorija ;-)))
    @rukometašica: Komaj tebi komaj meni komaj dušo ko te ne bi...
    @Modesti: He he, ma kako si samo pripoznala ;.-))) Hvala ti za ono na planb :-*
    @hebatga: Da, zamisli - intelekt ponekad čak može biti i ograničavajući faktor! samo nije dobro da mnogi muškarci još nisu shvatili da je pamet izuzetno seksi
    @suzi quatro: Ma sve ti je to dobro. Najvažnije je da se osjećaš zgodnom, to je izvrstan osjećaj ;-)))
    @podloga: Eee, to sa dvije glave - zaista je velik problem! Majka priroda tu nije bila milostiva ;-)))
    @prekobrojna: ma šta te briga! Povremeno posudiš longplejku i kad ti dosadi - vratiš je natrag!
    @lapidarij: Slatka tajna ;-)))
    @creativa: Očito je da si čovjek inicijative, svaka čast. Samo treba iti oprezan kad se kosi trava, jer kosilica sječe po najvišim vlatima
    @Šima: Eto vidiš! Pa to je to, to je tip muškarca koji ti odgovara, a kako ćemo ga nazivat - to i nije toliko bitno ;-)))

    avatar

    12.11.2008. (07:38)    -   -   -   -  

  • Smijeh je tražila...

    Lipi tekst, od jednog muškarca. :)

    avatar

    12.11.2008. (08:17)    -   -   -   -  

  • Suncokreta2

    Bravo brode, iskreno ti moram reč da mi je ovaj post favorit za cilu ovu godinu. Definitivno si me pogodija u glavu. Iskreno mislim da kriteriji za izbor muškarca nemaju baš veze sa emancipacijom nego sa godinama i životnim iskustvom. Virujem da bi ti tvoja Ivana manje birala da ima 10 manje, i da joj neke stvari nebi uopće bile bitne. Mislim iskreno da se činjenica da je neko u vezi odnosno da nije singl previše diže u nebesa. Iskreno malo je žena kojima zavidim na njihovoj vezi. I ustvari mislim da je tu najveći problem. Ako je to problem. Jer mislim da je lipo, stvarno lipo biti singl. Iako , lagala bi kad bi rekla da nebi volila upoznati svoju pravu polovicu, a znam da je ima da je tu negdi bilizu. Možda i iza kantuna ko zna. Možda će evo sad provirit...

    avatar

    12.11.2008. (08:25)    -   -   -   -  

učitavam...