Komentari

risko.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Jaca

    heheh stvarno nevjerojatno..

    i tebe risko svi pozdravljaju.. heheh ma nije samo vesna i nikola,
    zna te jos mama i tata heheh..
    i jedna prijateljica isto, kad smo gledali vesnine svatove pitala je ko si ti, eto tako da ima ih vise hehehe

    ej martine neznam kad cemo doci.. trebali bi 28.11 za klanje heheh..
    pa opet 5.12 (jer ovdje 8.12 praznik u pon)
    al ja neznam dal cu moci 28. imam dosta ispita do bozica, pa cu mozda samo 5.12.

    kad tebi pocinje ferije?

    pozzzz

    avatar

    10.11.2008. (12:02)    -   -   -   -  

  • risko

    Dobro, oni se podrazumijevaju da me znaju. Neznaju me recimo Arnold Scwarzennegger, on je iz Austrije, onda Herman Maier, Alexander Manninger, Marlies Schild, Reiner Shoenfelder, Ivica Vastić, Tony Polster...

    avatar

    10.11.2008. (12:09)    -   -   -   -  

  • frenky_op

    Baš sam komentiro jeste vi to igrali waterpolo, reko možda sam krivo pročito al nije ni to, takve se utakmice stvarno rijetko igraju u seniorskoj konkurenciji, kod pionira to je normalno.
    Al pobijedit nekog(a Željo baš i nije "neko") 9:5 na njegovom terenu je stvarno rijetkost.
    Da je nama zderat Sredance tako pričalo bi se sto godina u Stružanima:).

    avatar

    10.11.2008. (13:00)    -   -   -   -  

  • ja :)

    nezamislivo...

    avatar

    12.11.2008. (10:46)    -   -   -   -  

  • stefani

    hehe...stvarno nezamisljivo....

    avatar

    13.11.2008. (20:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...