Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (33)

Marketing


  • romantales

    Moje masline su već obrane, 100 litara ulja je već u podrumu. Nas je vrijeme poslužilo ove godine, obrali smo sve još u kratkim rukavima i dan nakon što smo napravili ulje spustilo se na regiju takvo grmljavinsko nevrijeme da je bilo strahota gledat'. Nadam se da če se vrijeme popraviti i da ćeš i ti uskoro ulje spremiti u podrum :-)

    avatar

    07.11.2008. (14:10)    -   -   -   -  

  • Elyca

    i uopće nije neki izazov komentirat ovaj post
    P.S. ne čini li ti se da previše gledaš TV???...ajde malko van...lipe su slike i po kiši :-))

    avatar

    07.11.2008. (14:22)    -   -   -   -  

  • big mama

    ...naravno,nismo ni svjesni koliko nam neugodnih pr...izazova donosi svaki novi dan...biti slijep,gluh i nijem - možda je najbolje...ali ti si borac,ne miriš se s tim...moja lavlja rika polako se gasi s mojim godinama...ali ti možeš još uvijek razvedriti nebo noćas...znaš ti kako...tako se kod nas kaže kad hoćeš sunca drugi dan...dobru berbu prijatelju...

    avatar

    07.11.2008. (14:23)    -   -   -   -  

  • Šima

    ha ha ha
    meni je to skroz optimistično kad kažeš izazov umjesto problem!

    a sad svi u glas:
    Maslina je neobrana, neda kiša da se bere, privila se teška grana, slomiće se od nevereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    :-))))))))))))

    avatar

    07.11.2008. (14:25)    -   -   -   -  

  • Pasikarka

    Ja san se bas lipo nasmijala dok san ovo citala.
    Ja prvi put cujen, ovo "izazov" Aj pokusat cu i ja sad to govrit ;-))) Slike su ti predivne.
    Cula san da stvarno dobro kisa pada, da ima i poplava. Kod mene je cas sunce, cas oblacno. Pozdrav

    avatar

    07.11.2008. (14:27)    -   -   -   -  

  • podloga

    dragi doktore brode izazovni ;) nek vam ne pada kisa, berite, uzivajte i za nas koji rintat moramo od jutre do mraka. pozdrav

    avatar

    07.11.2008. (14:46)    -   -   -   -  

  • grintavac

    A ja cilo vrime se mislin što mi to uhu fali kad ono problem koji je priša na izazov..svaka ti dala ovo si dobro uočija..

    avatar

    07.11.2008. (15:03)    -   -   -   -  

  • Nave

    Ne bih komentirale ni osobe ni "izazove", reć ću ti samo da već godinama ne izlazim na izbore, jer mi to nije izazovno, a ni osobe mi nisu nešto. Generalno. Pa mi je apstinencija nekako najprihvatljivija opcija.
    Ono što me zasmetalo u današnjem postu je govor mržnje. Naime, mandril po definiciji ima dva značenja:
    1. zool. afrički čovjekoliki majmun (Mandrillus sphinx) iz porodice zamoraca; veliki babun
    2. (mandrilo) pren. razg. iron. neuglađena, neodgojena osoba; klipan, neotesanac
    (http://hjp.srce.hr/index.php?show=search).
    Budući sam ja fetiva splićanka, a ne smatram se ni majmunicom ni neotesankom, a još manje prepotentnom, kažem da bih se i ti mogao ugledati na određene osobe, pa malo doraditi tvoje "glasovne mogućnosti", jer međusobno vrijeđanje nigdje ne vodi, a ovakvi verbalni ispadi u sebi nos i nešto fašističko. Zbilja se nadam da nisi tomu sklon i da je ovo bilo samo nespretno izlijetanje.
    Pozdrav,
    Nave

    avatar

    07.11.2008. (15:23)    -   -   -   -  

  • file

    Iman istih izazova s maslinama...
    A i kućanski aparati su mi trenutno - izazovni.
    Ne rade.

    avatar

    07.11.2008. (15:23)    -   -   -   -  

  • Dante

    Vidim iz slika da si s Bogom komunicirao ovih dana.
    Djeluje mi kao da maše prsom i veli "Vi zločesta, glupava djeco, opet ste usrali stvar...."
    Ali evo vam još jedna prilika.

    avatar

    07.11.2008. (15:47)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @romantales: Još uvik pada :-((( Ali, svaka je stala do sada pa će i ova ;-)
    @Ely: Aaaa, baš dobro, već sam se počeja mislit da se nisi šta najidila!
    @big mama: Znam, mogu i hoću ;-)))
    @Šima: Neće se slomit, ha ha!
    @Pasikarka: To je dobro, onda će to doć i do nas sutra!
    @podloga: Ajde dobro, u ovo doba godine to od jutra do mraka i nije tako puno ;-)))
    @grintavac: je si vidija šta je uvo, a merlo!
    @Nave: Ajme, ma šta se jidiš! Kako je mogu bit fašist prema samome sebi!? Pa i ja sam rođen kod staroga placa! Ako nisam cili, barem sam pedeset posto "mandrilo". I zašto bi to bilo uvredljivo?
    @filipinka: Ne radi ni meni MAX TV!
    @Dante: Hmmm, ne znam bi li baš toliko daleko ;-)))

    avatar

    07.11.2008. (15:56)    -   -   -   -  

  • ludlud

    haha, izvrsno! Hvala na novim spoznajama! Do sad sam samo zapazio ono: "i to ću reći!", pa onda kaže to što je reko reći... :))))))))

    avatar

    07.11.2008. (16:05)    -   -   -   -  

  • turimti

    akcija NNNI (ništa nas ne smije iznenaditi-osim kiše) odgađa se zbog kiše...čisto samoupravno...

    avatar

    07.11.2008. (16:52)    -   -   -   -  

  • danijela

    imas pravo - samo takav mandril. sto ga nema neka druga zemlja a ne nasa... eee, sto ti je izazov!

    avatar

    07.11.2008. (17:55)    -   -   -   -  

  • odmak

    Znam ih još koji su čekali da padne kiša. A možda i stane, a 'onog' koji govori o izazovima nisam tako pažljivo kao ti slušala.

    avatar

    07.11.2008. (18:06)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    a Ti u čudu. pa ne kažu uzalud za neke ljude, da su IZAZOVNI. Pa ne možemo curi reć da ima problematične sise. Ili tako nekako. ;-)

    avatar

    07.11.2008. (18:16)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Vražja je stvar taj jezični inženjering, he,he... Neka ti sutra ipak ne bude kišnih izazova. ;-)

    avatar

    07.11.2008. (20:29)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @ludlud: A znaš onu: Moram da vam kažem još i ovo ;-)))
    @kita vilovita: Ha, ha, ha ...svaka čast, ovo je dobro!
    @danijela: O, pa brzo će on svoje sposobnosti proširiti izvan granica ;-)
    @odmak: Vlast uvijek treba pažljivo slušati ;-)
    @Shelly: Ajme Shelly, sad si me taka! Na sise se uvijek obavezno raznježim!
    @Big Blue: Vidiš, vidiš - jezični inženjering! Kako se nisam sjetio tog izraza ;-)))

    avatar

    07.11.2008. (20:42)    -   -   -   -  

  • hebatga

    Izvrsna analiza (olitiga raschlamba).
    I nemoj da si vishe ikad reko mandrilo, fashisto jedan iskljuchivi:)) Ravnopravnost i new age pristojnost bi zahtjevala da svaki put kad rechesh mandrilo upotrijebish i makako. Recimo vako, mandrilo/makako. I onda se nitko po africhkim kroshnjama ne bi osjechao zapushten. A Split dobio status "melting pot" grada. Shto je moderno.
    Idesh brat masline. Chovjeche stvarno ti zavidim jer shto duze ide sve mi vishe nedostaje ono "poch u bashtinu" shto je jedini poso na svijetu koji je u biti pametan a omoguchava skoro potpunu eliminaciju svih idiotizama kojima smo okruzeni. Ti i priroda, i drushtvo koje mozesh odabrat, i marenda koju sam mozesh spravit, i vino kojeg mozesh popit koliko te voja, i cigari koje mozesh pushit a da ti debili okolo ne mashu rukama.

    avatar

    07.11.2008. (22:03)    -   -   -   -  

  • dordora2

    I našim penzićima je izazov kako spojiti dvije peMzije a bit će blogami i izazov ovo naše zdravstvo...ma sve u svemu izazov do izazova, a s izazovima se živi uzbudljivije jer izazovi dižu adrenalin - dakle sve ti to ide u poboljšanje kvalitete života...)))))))))

    avatar

    08.11.2008. (00:09)    -   -   -   -  

  • a ča se tu more

    ja san u teškin izazovima :(
    dobra preobrazba za moju malenkost ..oduvik san bila izazovna

    avatar

    08.11.2008. (13:26)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    kod mene i izazova i problema ;))
    nego, sretno s maslinama! nadam se da je kiša samo izazvov ;)))
    velik pozdrav!

    avatar

    08.11.2008. (20:09)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    kiša sigurno nije predstavljala izazov za dobru zezanciju pri branju maslina, pa nije ni izazov ako nisu pobrane

    avatar

    08.11.2008. (23:25)    -   -   -   -  

  • nela[LINK=http://www.drug

    ................

    avatar

    09.11.2008. (11:57)    -   -   -   -  

  • Elyca

    ma posao Brode :-(((...jedva stigla odgovarat na komentare na svom blogu :-))

    avatar

    09.11.2008. (21:01)    -   -   -   -  

učitavam...