Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • kakvo ime ?

    Dooooobar,jebote !

    avatar

    05.11.2008. (14:26)    -   -   -   -  

  • Svijet u oblacima

    Ajme preeeedobro :)) Kad smo već kod fraza, imam ja jednu koja me trenutno jako mući... Ma šta to znaći "da nema kruha"? I to da "nema kruha u vezi", kao i ova drvlje i kamenje, ma da mi je znati tko ih izrodi =D

    avatar

    05.11.2008. (14:29)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    U nas, ma ne samo u nas kući, fešta i vatromet ako ja ne izgovorin 10.000 riči na uru :)))))))))))))

    avatar

    05.11.2008. (15:01)    -   -   -   -  

  • Lizamona

    Ja vjerojtno izgovorim i više riječi jer brzo govorim, doslovno brbljam i blebećem, buncam svašta hahahaha
    Omiljena poštapalica mi je zapravo uzdah, često uzdišem dok govorim, možda zato jer tako prikriveno lovim zrak, možda samu sebe zavarvam... a onda često zaboravim kaj sam lprdala, vjerojatno zbog kisika, pa nisam u stanju izgovorit cijelu rečenicu od početka do kraja hahahaha
    Ne psujem često, samo kad sam u izmijenjenom stanju svijesti, kad se recimo jako uzrujam, pa još brže govorim i onda mi mozak svašta izbacuje, suvislo i nesuvislo hahahaha
    Ne znam imam li koju omiljenu frazu, to treba pitat druge. Ja sebe uopće ni ne slušam hahahaha
    Možda smijeh, da, često se sijem, sješkam i smijuljim hahahaha

    avatar

    05.11.2008. (15:41)    -   -   -   -  

  • traženje sebe

    ja sam se strgala od smeha kad sam vidla ono "isss MIki"...to je neka moja bolesna postapalica..
    kad sam bila malo kod kuce mama i tata su sazvali sastanak pa mi priopce da psujem ko kocijas i da neg smanjim dozivljaj,da ih je vec sram pred drugima....a joj...
    a postapalica imam na milione..
    a kolicina rijeci...kad sam ono brojku velku vidla mislila sam da se misli ono po satu a ne po danu...4,5 u minuti???? valjda 4500 u minuti...(procitala sam onaj paragraf da i spavamo..moj buraz veli da pricam u snu malo)..

    a ko me oce tak klampavu??

    avatar

    05.11.2008. (17:42)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Sad bi ti reka da ja puno govorin...... ajme smantala me ova kapara! ,-)))))))

    avatar

    05.11.2008. (17:47)    -   -   -   -  

  • Ineida

    Senza parole. pozdrav ineida.

    avatar

    05.11.2008. (17:59)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    znači bija bi red da ja sad samo malo riči ovod napišen jerbo si mi ukaza da bi bilo boje manje riči koristit pošto ja koristima previše riči sad je pravi trenutak da to smanjin uzevši u obzir činjenicu da ti puno virujen doša san do zakjučka da triban manje pisat...

    uh, dobar ti je gornji post

    dalmacija moja inspiracija

    avatar

    05.11.2008. (18:06)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Sjetih se sad jedne lijepe izreke koja kaže: Ne kažem sve što mislim, ali mislim sve što kažem. No ja još uvijek previše pričam...

    avatar

    05.11.2008. (18:59)    -   -   -   -  

  • galeb

    dobra ti je ona kapula na prvu sliku :)

    avatar

    05.11.2008. (21:07)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @kakvo ime: Uffff, samo nježno please ;-)
    @malo sreche: A tek ona koja “pije vodu” ili “drži vodu”!
    @koraljka: Ma daaaaaj!? Nije moguće izgovorit deset iljada riči na uru ;-)))
    @Mizalona: Hm…najprije uzdasi pa osmijesi i poneka psovka!? Baš bih te voli upoznati ;-)))
    @mala crna knjižica: Ma upravo takva klampava si neodoljiva!
    @čiovka: Aaaaa, ti si druga krajnost! Benti znaš, kad ti misliš više progovorit!? Ili se držiš one da slika vridi iljadu riči!
    @Ineida: Pa nisi se triba pripast!
    @dalmatinac: Eto na, sad i ti! Sve se ništo denjajete ;-)
    @Big Blue: Ti previše pričaš!? N’da, kako da ne!
    @galeb: Jes’ vidija šta je kapula, ha!

    avatar

    05.11.2008. (22:31)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    ovako, dakle, mislim da govorim ponekad i više od prosjeka, ali ima dana da možda bude u granicama.... nisi pisao o pisanom govoru ;)) e, tu se nekad totalno zanesem iako piše da su mi postovi kratki (ponekad mailovi nisu).
    s užitkom i zanimanjem pročitah post.
    znam ljude s poštapalicom: razumijete što hoću reći? :)) ili: kako se ono zove? :)) ili: o, čovječe!
    fraza? ima ih ko blata! :)) to je fraza, zar ne? ili: ima ih ko rusa (a znamo da je kina najmnogoljudniji narod ;))) )
    stavi mu soli na rep ;))
    prošla baba s kolačima ;))

    ako se sjetim još koje...

    lijep ti pozdrav, brode :))

    avatar

    05.11.2008. (23:01)    -   -   -   -  

  • hebatga

    Nemoj mi Brode protiv nashih bestima jer nema rechenice (ni govora pisanoga, chak) kojim se moze izrechi ono shto se moze s 4 rijechi kao npr. "hebem ti srce jezusovo". Moja djeca i hanuma nisu bash dobri s hrvatskim ali kad ovo chuju i tiho izgovoreno sledi im se krv u zilama i vrijedi vishe nego da na engleskom govorim 3 ure. A da mi nije bestima pola dana bi provodio govorechi da uvedem red u kuchi.

    avatar

    06.11.2008. (00:16)    -   -   -   -  

  • Šima

    A ne! Svaki pravi pastir svakodnervno razgovara sa svojim ovčicama ;-)

    avatar

    06.11.2008. (07:22)    -   -   -   -  

  • Svijet u oblacima

    Zaintrigirale me sve te fraze...pa evo na šta se neke odnose:
    Fraza 'Ima ih ko rusa' ne odnosi se na narod,nego na neke male beštije, zato se i ovo 'rusa' piše malim slovom
    A fraza 'stavi mu soli na rep' ima veze sa nekakvim puževima bez kućica, koji su poznati po izjedanju kupusa i zelja, pa su ih naši stari solili, da bi ih likvidirali

    avatar

    06.11.2008. (08:48)    -   -   -   -  

  • Protiv nasilja

    odlican post. ove postapalice valjda postoje u svakom narodu. vidi samo kod amerikanaca koliko ih koristi you know, kao svaku drugu rijec.
    a fraze po novinama - uzas! to nije mjesto za drvlje i kamenje ili slicno :)

    avatar

    06.11.2008. (09:53)    -   -   -   -  

  • Protiv nasilja

    ps. u stvari sam svratila da zahvalim za podrsku i zamolim za suradnju :). onaj post o hiperaktivnoj djeci je odlican. mozda da nam pripremis nesto slicno za blog?

    avatar

    06.11.2008. (09:54)    -   -   -   -  

  • on.off.lutkica

    ja recimo volim začiniti dan sa par psovkica

    avatar

    06.11.2008. (14:39)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    a "krokodilske suze"? :))

    avatar

    06.11.2008. (17:35)    -   -   -   -  

  • barakokula

    Ala brale,umrla san od smija i sitila san se kako mi je godinama bila postapalica "razumis"ali te godine su me ono ka prosle .....:-)))

    avatar

    06.11.2008. (22:15)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @lapidarij: Da, to s "kratkim" postovima ni meni nikada nije bilo jasno! Ha, ha, babu kako prolazi s kolačimo još i možemo zamisliti ali krokodilske suze, hmm....
    @hebatga; A ne ne, nije pristojno beštimat! Može jedino maloga miša u bumbaku!
    @Šima: He he, u pravu si, ali to uključuje i neverbalnu komunikaciju ;-)
    @malo sreće: Vidiš - to sa "soli na rep" je zanimljivo!
    @protiv nasilja: Naravno da može, bit ćemo u kontaktu!
    @lutkica: Ha ha, malo soli, malo papra, malo beštimji... nadam se da jelo dobro ispadne sa svim tim začinima ;-)
    @barakokula: Znači, sad si sigurna da te sugovornici razume ;-)))

    avatar

    07.11.2008. (07:28)    -   -   -   -  

  • admin

    Posjeti i ti fresh ekipu na novom forumu www.tipkalica.com!!! Dođi, čekamo te. Pozz.

    avatar

    07.11.2008. (08:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...