Komentari

majabaka.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • brodjanka

    Moguće da si u pravu..neznam!Zbog svoje situacije prestala sam razmišljati o tome...sad sam gotovo sigurna da smo ipak samo u prolazu!!No,ipak samo nagađam...kao i svi drugi..!!Pozdrav super baki!Svaštara

    avatar

    04.11.2008. (23:17)    -   -   -   -  

  • brodjanka

    Super bakice..pa gdje si nam..nadam se da je sve ok!Pozdrav ti šaljem!Svaštara

    avatar

    22.11.2008. (17:12)    -   -   -   -  

  • Bimbi

    ......ovo je super rečeno, puno optimizma i dobrog. Mislim isto što i ti. Slučajno sam se našla na tvom blogu jer sam čitala neku priču o zmaju i našla te tamo. Još ću malo pročačkati po tvojim postovima nadam se da su pozitivni baš kao i ovaj..pozdrav Bimbi. Ako me posjetiš na mom blogu imaš mogućnost razgovarati s Bogom na kraju posta je chat s njime...
    http://bimbi-mydream.blogspot.com/

    avatar

    11.12.2008. (18:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...