Komentari

iskustvenost.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • misko

    Nisam danski kraljević, nisam kraljivić uopće i ne zamjeram na uvodu, koji nije uopće dug.:):):)
    Znatiželjno čekam nastavke ...

    avatar

    30.10.2008. (07:51)    -   -   -   -  

  • lobotomya

    Danski je kraljević najpoznatiji po jednoj jedinoj prosto-proširenoj rečenici, pa ti možeš biti i malo opširniji od njega. Čekam nastavak !

    avatar

    30.10.2008. (08:17)    -   -   -   -  

  • rU

    za knjige koje volim uvijek kažem, bez obzira na broj stranica: šteta što je prekratka ...
    no, sva sreća da su knjige ko zapisi na prstenu, uvijek ih možeš 'nositi' sa sobom, i uvijek čitati iz početka ...

    i zavidjeti, pomalo, onima koji će ih tek čitati, po prvi put ...
    i žaliti što neke nećeš stići pročitati još jednom ...

    veselim se čitanju tvoga kompendija ...
    kompilacijski? ni govora, davno ne čitah tekst tako samosvojan ...

    avatar

    30.10.2008. (09:15)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Pročitah od početka. Raduje me da mogu pratiti tvoje ispovijedi, nadahnute i čitke, obogaćene vještinom i iskustvom. Lijepo te pozdravljam, generacijo, i ugodan ti dan. p

    avatar

    30.10.2008. (09:25)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Slatko mi sjelo ovo: Ovca brabonja...
    A kako čovjek ide na stranu i sam nedavno pisah.
    Osvrt na prošli post...Možeš se odreči svega a poklizneš se na usranu kišnu glistu i prdekneš dok kažeš keks, ako stigneš reči. Tek kada pobrojiš generaciju koje više nema, kada nabrojiš zbog čega su sve otišli vidiš da kako god živjeo otiđeš kad ti padne zastavica.
    Kažeš da si proveo čitav život na daskama. Draga i ja tek smo početnici i to u onom najljepšem, amaterskom smislu.
    Pozdrav u ime oboje

    avatar

    30.10.2008. (10:32)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    dragi moj pjesniče...........dobar dan ti želim i dobro more.........na tvom putovanju kroz vrijeme i godine...........:-)))

    avatar

    30.10.2008. (10:48)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    ni jedna misao nije predugačka, pa tako ni ovaj zanimljivi uvod... s užitkom pratim ;)
    topli pozdrav...
    btw, jučer sam, u šetnji, pričala mojima Stini i Fridi o tvom blogu, Stina je pažljivo slušala, a Fridica jurcala nakolo ali mislim da je sve čula jer je veselo mahala repom ;)

    avatar

    30.10.2008. (11:40)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Kako je Draga Čehinja aktivni smi u Češkoj besedi. Proljetos smo u Lipovcu gdje je tradicionalno okupljanje čeških scena nastupili sa Goldonijevim "Zaljubljeni" (prijevod naslova sa češkog). Ona kao grof Roberto ja kao sluga Trumbera. Bilo je interesantno pripremati predstavu budući još nisam savladao češki a za oboje je to bilo prvi puta. No bilo je izazovno i lijepo.
    Valjda će ove godine biti nešto novo za slijedeči nastup.
    Pozdrav u ime oboje

    avatar

    30.10.2008. (12:51)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Živopisna bit će tvoja biografija, nadasve me veseli nadahnutost narodnom riječju, onoj izvornoj, iskonskoj. Svi veliki ljudi ponikli su iz malih, ruralnih sredina. Bez življenja onog iskonskog, teško je izrasti u velikog čovjeka. :-)))

    avatar

    30.10.2008. (14:05)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Nije me bilo par dana ali prije nego li sam došla do neta čula sam za tvoj blog, nov i već poznat u krugu blogera do kojih držim.
    U vezi 60-te medicinske sestre kažu da ko ju preživi više ne može otići na drugu obalu prije 90-te :)
    Uvod nije uopće dug, no nadam se da će sadržaj biti i da ćemo te s užitkom pratiti.

    avatar

    30.10.2008. (14:09)    -   -   -   -  

  • smotani

    Kao i svi, s nestrepljenjem i znatiželjom išćekujem nove nastavke Tvoje životne priče... i unaprijed se veselim...
    Topli ti pozdrav ostavljam...

    avatar

    30.10.2008. (20:11)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Nisi odužio...
    kraj obećava zanimljiv početak
    nestrpljiva sam baš kao sanjke usred ljeta :-))

    avatar

    30.10.2008. (23:26)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    Čekamo ...

    Lijepo te pozdravljam.

    avatar

    03.11.2008. (20:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...