Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • thompsonica

    ej!!! coool ti je blog.... svrati malo i do mene

    avatar

    29.10.2008. (17:31)    -   -   -   -  

  • thompsonica

    ajd pozz

    avatar

    29.10.2008. (17:31)    -   -   -   -  

  • flowerfall

    Čarolija,tako nekako sjaji sve oko tebe,želje pretočene u ove dvije pjesme su tako nježne i
    pune neke duboke vjerne i pokorne nade,da ništa drugo za tebe i ne može postojati nego sigurni dar ljubavi koji čeka na tebe..želim ti ugodnu i mirnu noć...pusa

    avatar

    29.10.2008. (17:41)    -   -   -   -  

  • I live. I live?

    Barem u mislima novi san živim

    A ja, sa smiješkom na licu
    Ponavljam opet ovu priču


    Uvijek se vraćamo onom lijepom,zar ne?Tužno,nostalgično,ISTINITO.

    p.s.
    Hvala,Smotani.NIJE DOPUŠTENO odustati. NE SMIJEM pokleknuti. Jer svako loše iskustvo,svaki loš dan samo je dio mozaika. Jednog dana,pokazat će se smislenim,a ja ću biti sretna jer je iz toga,na kraju,proizašlo nešto dobro. =))

    šaljem osmijeh ***

    avatar

    29.10.2008. (18:53)    -   -   -   -  

  • fancy

    Lijepa pjesma, sretniče ! Pozdrav šaljem :))

    avatar

    29.10.2008. (18:58)    -   -   -   -  

  • riječi tišine

    Danas, dok sam čekala autobus, dvoje se mladih iza mene smijalo. Jedan je dečko pričao svojoj prijateljici priču o svom prijatelju koji već danima piše SMS poruke curi koju voli, ali nikako da postane konkretan. Nikako da je pozove na piće, kino... Iz cijele sam priče shvatila da taj dečko i nezna kako prići djevojci i što reći, a ovo dvoje mladih se smijalo kao ludo.
    Mislim da nisu bili fer, ali njihova stvar. Ja sam uvijek za konkretne poteze jer ne može se ništa izgubiti što već izgubljeno nije. Može se samo dobiti ako se iskreno i spretno (sa stavom) kaže što se želi. Snovi ne moraju biti samo snovi. Da, je recimo taj dečko nakon par dana dopisivanja lijepo rekao curi da izađu na kavu, na jednoj lijepoj sunčanoj terasi, što bi izgubio?
    Ako bi izašli i ako bi se rodila kemija, možda bi njih dvoje bili sretni zauvijek, a ako se i ne bi rodila kemija, odbolovalo bi se dan- dva i krenulo u nove životne avanture. Zar ne?

    avatar

    29.10.2008. (19:52)    -   -   -   -  

  • smotani

    Thompsonica cool….možda..ali istinit je …hvala ti

    Flowerfall hvala ti…i ja se nadam…ali…možda i ja dočekam taj trenutak…

    Tek tren il' dva istina… ono lijepo, makar i u mislima čuvamo, njegujemo, pamtimo…..

    Fancy .. hvala ti… lijepa, istinita…( misli mogu čuda...)

    Riječi tišine dobar savjet… samo, ni ja više nisam u nekim ludim godinama… a…mislim da sam to i rekao…malo hrabrosti, znam… ali..takav sam – možda previše filozofiram, reći ćeš, ali, postoje i neke male prepreke, prepone, a ja, sigurno nisam taj koji ih može ignorirati. Možda plašljivo, možda ziheraški? Ne znam, ali znam da ću još malo pričekati… nekada kažu neka vrijeme pokaže… ja sam već dosta vremena čekao na taj san, mogu, mogu još malo i ostvarenje sna... možda, možda ima nade.... ko zna? niko ništa ne zna.... ( moj prijatelj Cesarić...)

    avatar

    29.10.2008. (20:12)    -   -   -   -  

  • tvoja (znaš koja)

    Joj... Pitam se sad komentirati ili ne..
    Prekrasno, dirljivo, osjećajno.. Evo, mogu reći da me u posljednjih nekoliko mjeseci nije ništa ovako baš "strefilo".. dirnulo u dušu kak bi rekli neki.. Možda i zbog ove zaista dobro odabrane pjesmice u podlozi, koja samo tako ulazi u uho i stvara mi sliku ptičice koja se pokušava izvaliti iz jajeta..Razbiti ljusku koja ju dijeli od svjetla, vidjeti sunce, udahnuti zrak .. živjeti život! - I iako se tema pjesme koju si napisao baš i ne podudara sa slikom koja se meni vrti u glavi, osjećam da se budiš i boriš poput moje zamišljene ptičice i sretna sam zbog toga. Sretna sam zbog tebe :-)) .. Samo mi nemoj posustati! Ostavljam pusu :-*

    avatar

    29.10.2008. (21:40)    -   -   -   -  

  • patrisha

    pjesma je fantastična kao i sve ostale...
    prije svega jako dirljivo
    pozdrav...(svrati još koji puta do mene)

    avatar

    29.10.2008. (21:44)    -   -   -   -  

  • onitsown

    ne znam zasto, ali jos uvijek me nasmijavaju komentari 'cool ti je blog. svrati do mene.' :)
    pjesmu sam procitala popodne i stvarno je lijepa, svaki put kad procitam uvijek mislim ova je najljepsa. :) sto se tice liste, naravno da mi je bilo drago vidjeti se negdje, ali priznajem komentari su drazi, tako da si skroz upravo. :) i ja sam jako, jako sretna, mozda uspijem sloziti neki post sada jer mi je i pamet pomucena od tolike srece (dugo nije bila ovako dobro raspolozena :) i zato ti i ja ostavljam jedan veliki osmijeh.

    avatar

    29.10.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • viam inveniam

    Lijepo, iskreno.

    Osmijeh:)

    avatar

    29.10.2008. (22:51)    -   -   -   -  

  • lo

    :) joj ti si jedan veliki romantik, i zato si mi posebno drag
    treba jedan divan čovjek među svim ovim ovcama :)

    avatar

    30.10.2008. (01:45)    -   -   -   -  

  • smotani

    tvoja (znaš koja) drago mi je da ipak jesi...komentirala...raznježila si me još više...ali znam da me ti, ali i još neki "pratite" velikim okom..., znam da me želite vidjeti sretna i nasmijana sa nekim novim životnim preokupacijama i ciljevima, znam da svaka vaša podrška koju mi dajete meni daje snagu za dalje... i hvala Bogu da vas imam... mislim da je tvoj komentar barem jednako, ako ne i više, dirljiv i osjećajan... hvala ti!
    pusu ti šaljem...

    patrisha hvala...samo, samo opisuju (barem pokušavam) moje misli, osjećaje, stanje.... (navratit ću kad bude novi post...)
    pozdrav i tebi

    onitsown svratim ja i do tebe ;) primjetio sam tvoju sreću u tvom postu...i sretan sam.... drago mi je da ti je i ova najbolja....ma, nije niti važno koja je naj...nejdemo za tim...govor srca, misli, osjećaja......mojih......
    i ja tebi šaljem veliki osmijeh :)

    viam inveniam da..iskreno...valjda je zato i tako...tako.... kako ti kažeš, lijepo
    osmijeh ti šaljem :)

    lo jesam li ja to negdje već spomenuo? :) Ponekad, kao da sam pomalo zalutao u ovom vremenu....hvala ti na izrečenoj dragosti... ma, ona je obostrana :) hvala i na tvom prisustvu u mojem dijelu svemira....
    pozdrav od smotanog romantika :)

    avatar

    30.10.2008. (02:01)    -   -   -   -  

  • missillusion

    ti si jedno divno osjećajno biće, no to sigurno znaš, ali isto sam imala potrebu reći:))), pozdrav:)))

    avatar

    30.10.2008. (04:02)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    svaki pocetak jednako je dobar, moramo se boriti da i ostatak bude dobar, jer tek tako cemo snove moci pretvoriti u stvarnost....ponekad je dovoljna samo rijec, ponekad pogled...a ponekad samo srce zadrhti i sve se drugo zaboravi..

    avatar

    30.10.2008. (08:40)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    predivna pjesma...........pjesma o ljubavi........himna ljubavi......tuga i bol, dio tebe i tvog trenutka, pretopljene u predivan stih.........:-)))))))))

    avatar

    30.10.2008. (09:21)    -   -   -   -  

  • flowerfall

    Dobro jutro medo,vidiš zagrlilia te dugina paleta ženskih osjećaja, i pod takvim zagrljajima nježnosti nemoguće je osjećati se neželjeno, ne voljeno.TVoja lijepa nježna, senzualna duša spontano dotiće sve te male univerzume misli i osjećaja ženskih duša,..a to rijetki imaju..
    Budimo si iskreni,..puno simpatija..

    avatar

    30.10.2008. (09:48)    -   -   -   -  

  • PLAVUŠE TO MOGU BOLJE

    ej...kulll blog...

    avatar

    30.10.2008. (10:28)    -   -   -   -  

  • PLAVUŠE TO MOGU BOLJE

    swrati do mene i komaj mi puno,puno

    avatar

    30.10.2008. (10:28)    -   -   -   -  

  • PLAVUŠE TO MOGU BOLJE

    pozzz sad

    avatar

    30.10.2008. (10:29)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    :(((
    Ne volim kad si takav, jab' to veselije. :)
    MiB

    avatar

    30.10.2008. (14:27)    -   -   -   -  

  • smotani

    missillusion takav sam, kakav jesam:) ne mogu se mijenjati....

    sekhmet što te ne slomi to te ojača... slomilo me, još, nije...barem ne do kraja.. da ne prihvaćam realnost ne bi bio tu di jesam... ali, moja je realnost upravo takva..moj svijet je upravo takav i stvaran je.. i nisu to jadi..ma to je moj život..ne mislim patetikom osvajati ženska srca... ne... i ima života u meni, trgnuo sam se ja puno..i ne, ne trebam tražiti te sretne oči, našao sam ih..samo, kao i uvijek oko mene je nešto smotano...ali, zato kažem, ja sam strpljiv, mogu čekati..a do tada, do tada zamišljam i usput borim se s nekim svojm nemirima da budem spreman kad san postat će java....živim ja..polako, ali ubrzavam :)

    mirisdunje slažem se i potpisujem...i da...radim na tome da i ostatak bude dobar..ma kakav on bio

    odmor za umorna srca himna ljubavi;) da mojoj ljubavi..ali psst moram joj to još nekako reći...

    flowerfall a slatki je medo :) to ti je moja velika pandica koja mi svako jutro veli dobro jutro, a navečer laku noć:) mogao bi vam i o svojoj pandici pričati...zaslužila je koliko me trpi :)

    Plavuše to mogu bolje... siguran sam da mogu :) za početak daj sva tri komentara spoji u jedan:) stane, vjeruj mi :)))) hvala ti....

    Sam' što nije... ma nisam tužan...samo sam se pripremao za susret :) evo, čim prođu ovi sjetni dani koji me malo "udaraju" bit ću i ja bolji...ne mogu si pomoći..osjećaji :) hvala ti....

    avatar

    30.10.2008. (15:38)    -   -   -   -  

  • za njega ja živim

    HAJ SMOTANI STVARNO SI MI OSTAVIO KOMM...ZAPETLJAN ALI SVE U SVEMU BITNA JE POANTA ŠTO SI NAPISO I HVALA TI

    avatar

    30.10.2008. (16:07)    -   -   -   -  

  • za njega ja živim

    PROČITALA SAM TVOJ POST I JAKO MI JE LIJEPA PJESMIVA STVARNO MI SE VIĐA

    avatar

    30.10.2008. (16:07)    -   -   -   -  

  • smotani

    Za njega ja živim hvala ti...može molba? daj sve u jedno..nema potrebe u minuti dva puta pisati...polako... :)

    avatar

    30.10.2008. (16:43)    -   -   -   -  

učitavam...