Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • tvoja (znaš koja)

    aaaa smoto :-)) .... lud si ko kupus! :-pPp
    hahahahaha! I sad nek ja napravim "domaću zadaću" ! hm...
    Neegoo :-))) .. Još jedna pohvala.. Još jedan plus imaš u mojoj tekici.
    Što sad?! Može ovo proći? ha? A ako pusu ostavim? }:-)

    avatar

    28.10.2008. (22:12)    -   -   -   -  

  • ....

    :)) to ja zovem dobro utrosenim vremenom.. vidim nije ti bilo uopce dosadno kad si se primio istrazivanja. :) stvarno zanimljivo za procitati, pogotovo kad ti netko ovako lijepo servira informacije. zahvaljujem.. inace, obozavam kupus salatu, ali krpice sa zeljem nikako. bas si me nasmijao. vidim popusta ta juzina. :)

    avatar

    28.10.2008. (23:08)    -   -   -   -  

  • ....

    tako si me obradovao sa 'zg ulicama'.. ma bas super.. sad sam tako sretna. veliki pozdravcic ;)

    avatar

    28.10.2008. (23:13)    -   -   -   -  

  • smotani

    Tvoja (znaš koja) pa znaš me;) hm....plusić.... jedan po jedan sad već imam dva...ček, sad će opet južina ;) pusa i tebi

    onitsown pa sad...dobro utrošeno vrijeme..al moro sam...mogli bi mi uskoro oni puževi iz njega razmiliti se po balkonu ;) a istraživanje... baš sam se nasmijao... na što sve nisam naišao ;)
    i da...ZG ulicama..pa...već neko je vrijeme tu;) ali, dobro....nek sam ja tebe obradovao ;)
    o južini neću...opet ju najavljuju.... dok traje...dobro je (mislim, bez nje ;) )
    i tebi pozdravčić....

    avatar

    29.10.2008. (00:22)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    obožavam kupus na sve mile i moguće načine....mogla bih napisati najtužnije i najveselije stihove toj čudesnoj glavi u čast.........a sada u vrijeme magli i brzih koraka ka Božiću razmišljam o sarmi, osjećam njen miris i veselim se njenom okusu..........:-)))))

    avatar

    29.10.2008. (08:10)    -   -   -   -  

  • istina o životu

    hvala na komentaru............obožavam kupus i evo osjetih njegov miris čitajući tvoj post........:-)))

    avatar

    29.10.2008. (09:14)    -   -   -   -  

  • flowerfall

    Dobro jutro Cakani,...ops ,ˇŠmotani ˇ kažeš, ne bih rekla, imaš veliku dušu, toplu, i sve je u redu,..na hrabrosti i toplini srca mogu ti zavidjet mnogi,..zabavljaj se, zaslužuješ to..bok

    avatar

    29.10.2008. (10:10)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    Ihaaaj, koliko informacija o kupusu! Mislim da je stvarno zanemaren, mnogi ga jedu, ali ga ne smatraju posebno vrijednim. Ali kupus, sarma, sarmaaa! Tko je izmislio sarmu??? Dajte tom čo'eku neke nagradne. Posthumne. Zlatnu sarmu, primjerice!!
    Sad sam gladna. :) MiB

    avatar

    29.10.2008. (10:51)    -   -   -   -  

  • flowerfall

    ej..nisam htjela padajuće dragulje ,ne, samo sam ti htjela datdo znanja da nisi sam i da nas ima puno, s kojima nisi sam ,.sve su ljubavi vječne, samo mjenjaju lice...smješak sada ..sunce sije, dan čeka,.i sve u njemu...pusac

    avatar

    29.10.2008. (11:11)    -   -   -   -  

  • smotani

    Odmor za umorna srca je, vrijeme "bježi" i morao sam požuriti da stigne se "pokvariti" na vrijeme ;) i doista, neiscrpne bi bile misli kada bi pisali o toj glavi u čast....

    Istina o životu i ja i ja obožavam kupus;)

    flowerfall hvala ti na ovim riječima... znače puno...ali, ne mogu reći više, ali ono na tvom postu...... ma najrađe bi te onaj tren izljubio, ali, bila bi mokra od suza koje su potocima tekle... hvala ti draga...pusa

    Sam' što nije drago mi je da sam i od tebe vidio osmjeh na mom blogu :) a o sarmi...evo još sam se malo potrudio...

    SARMA Sarma je jelo od miješanog mljevenog ili sjeckanog mesa i najčešće riže umotanih u list ukiseljena kupusa, svježeg kupusa ili lišća vinove loze. Sarma se smatra bugarskim nacionalnim jelom, ali ne s ukiseljenim kupusom, kako je uobičajeno u Hrvatskoj, već sa svježim bijelim kupusom, dok se grčke sarmice pripremaju s lišćem vinove loze.

    Sarme najčešće pripremaju u Armeniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Crnoj Gori, Moldaviji, Rumunjskoj, Srbiji, Sloveniji, Jordanu, Libanonu, Siriji, Iraku, Turskoj i Ukrajini, ali uglavnom s različitim receptima

    Oda sarmi

    Od listova pokrivače napravih
    u njih malo mljevenoga mesa stavih
    dodao sam još poneka čuda
    smiješna li je ova rola luda

    tad kuhao sam je, dugo, u loncu
    suho meso nije dalo mjesto poklopcu
    kad gotova bijaše ta čudna klopa
    pojeo sam je, u tren oka!

    avatar

    29.10.2008. (11:17)    -   -   -   -  

  • smotani

    flowerfall neka draga tih dragulja (kako kažeš)...oni samo znače da još uvijek postoje osjećaji.... da još uvijek postoji ljubav.... toplina...a toga, toga se ne treba sramiti...i, znam da, na žalost, u tome nisam usamljen...bilo bi prelijepo da jesam..... Hvala ti...pusa i tebi

    avatar

    29.10.2008. (11:21)    -   -   -   -  

  • flowerfall

    Smije se...da ,da

    avatar

    29.10.2008. (11:33)    -   -   -   -  

  • VJETROVI TUGE

    ....ma daj.....
    poslat cu baku na tvoj blog
    da se malo informira.......
    i ona kiseli kupus....
    samo sto TO SMRDI.....
    jaooo...
    *.......:))

    avatar

    29.10.2008. (15:22)    -   -   -   -  

  • smotani

    flowerfall naravno da se smije draga :))

    Vjetrovi tuge ah...smrdi...ma ne...poklopiš;)))) ali je fino:))) i..pozdravi baku ;)

    avatar

    29.10.2008. (16:52)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Kuc-kuc... došla priviriti koji si pak ti. I evo me, već sat i pol tu kod tebe (pročitala ti postove na ovom blogu od početka) pa da ti se javim prije odlaska. Idem probat prebacit ofcu, kupus i vuka preko vode. Očito imam jaaako puno posla... Srdačan pozdrav!

    avatar

    29.10.2008. (18:30)    -   -   -   -  

  • smotani

    Pjesma jednoj mladosti izvoli..uđi :)) hvala ti na vremenu posvećenu mojim piskaranjima. Nadam se da te nisam previše umorio? Ali, evo, drago mi je da si našla zanimaciju... ja više nemam snage veslati, uvijek neko biva ... pojeden:)

    avatar

    29.10.2008. (20:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...