Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • ....

    sad ne moram ni citati vijesti.. :) cijeli dan me nema, malo prije sam dosla, i eto, priznajem prvo sam otvorila tebe, i stvarno su me neke novosti nasmijale. a ona adlesicka (ako se radi o njoj), ma tko god bio, ne razumijem tu drskost. takve stvari se po meni ne mogu pisati u knjigu zalosti. sretno s dobrodoslicom.. i ne zuri, imas vremena. ;) pozz

    avatar

    27.10.2008. (22:55)    -   -   -   -  

  • smotani

    Onitsown... drago mi je da sam te uspješno (dakako, skraćeno) informirao;) pa cijeli dan u pohodima naših sveučilišta..nemaš vremena...zato je tu..smotani, koji je malo smotao te vijesti , ali ne mijenja na sadržaju... i je to je bila gđa Đ.Adlešić... I da, počeo sam repijadu...ma..nisam baš nešto..ali kad bude gotova..ma naravno da ću vam je pokazati;) samo..samo moram obnoviti ono repanje :( i tebi veliki podrav :)

    avatar

    28.10.2008. (03:07)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    "Mi smo svi prešli iste putove u mraku,
    mi smo svi jednako lutali u znaku
    traženja, i svima jednako se dive.
    Sa svakim nešto dijeliš, i više vas ste isti.
    I pamti da je tako od prastarih vremena.
    I svi se ponavljamo, i veliki i čisti,
    kao djeca što ne znaju još ni svojih imena." pričinilo mi se da čujem Tinov glas. Dragi moj Ujeviću, sanjaru budućnosti, zamišljao si u svojoj dobroti puno bolji svijet od ovog koji imamo.

    Novo ubojstvo na ulicama grada u kojem sam naučila voljeti, na ulicama koje su odisale ljubavlju i srećom, na ulicama kojima smo hrlili u sretniju budućnost.
    "Ja sam u nekom tamo neznancu, i na zvijezdi
    dalekoj, raspreden, a ovdje u jednoj niti,
    u cvijetu ugaslom, razbit u svijetu što jezdi,
    pa kad ću ipak biti tamo u mojoj biti?" upitah sebe samu stihom davno napisane pjesme.

    avatar

    28.10.2008. (05:26)    -   -   -   -  

  • smotani

    odmor za umorna srca – uvijek nađeš prave riječi.. to mi jedna od najdražih, kao i sam Tin… Pobratimstvo lica u svemiru

    "Ne boj se, nisi sam! Ima i drugih nego ti
    koji nepoznati od tebe žive tvojim životom,
    I ono sve što ti bje, ču i što sni
    gori u njima istim žarom, ljepotom i čistotom
    ¨"
    .

    http://www.youtube.com/watch?v=duhx8-hCUe0

    Hvala ti….

    avatar

    28.10.2008. (10:58)    -   -   -   -  

  • tvoja (znaš koja)

    Oooo smoto :-)) ... Ne samo da zaslužuješ pohvalu što si vuru narihtal, već i za koješta drugo. Veseli me također i ova smirenost koja se ipak osjeća u tvojem posljednjem pisanju. ..I znam da sam sad možda malo čudna ovim tvojim prijateljicama sa bloga, .. (lako moguće da me i popljuju).. ali ako te znaju, onda znaju i da sam u pravu :-))
    I ne znam sad jel te probudila ova zločesta teta lilly, ili ja... hahahaha!!
    Kako god...Ja sam zadovoljna promjenom ... i pratim te! lalalala

    avatar

    28.10.2008. (11:52)    -   -   -   -  

  • smotani

    tvoja (znaš koja) ili da velim moja (znam koja) :) e, kad znaš kuditi, lijepo je vidjeti i pohvalu;) sad bar znaš koliko je sati ;)
    a smirenost...hm, ne, jedno sam siuguran teta lilly nema veze s tim! ... ti, moji prijatelji ( i poznati i nepoznati), moji blogeri, moje srce i moja sijećanja.... mislim da to polako, ali sigurno daje jednu snagu, jednu smirenost, jedan novi cilj.... ( stari cilj ) kojem ću, polako svojim tempom... i ne, nema razloga da tebe bilo ko popljuje... ni tebe niti bilo koga! Ne dam! Sve ste vi moje najdraže;) a sad, draga moja..u pravu.... ma, svi smo mi u pravu kad nismo u krivu;)
    drago mi je da si zadovoljna i...hm...pratiš me.... a dobro, volim kad me dobri ljudi prate;)

    avatar

    28.10.2008. (13:22)    -   -   -   -  

  • VJETROVI TUGE

    ....nije moj vjetar kriv!!!!!!!!!!!
    *.............:))

    avatar

    28.10.2008. (17:31)    -   -   -   -  

  • smotani

    Vjetrovi tuge ma ne, naravno da nije tvoj vjetar kriv...nisam na to niti pomislio..južina draga, južina ;)
    ma i ovdje ću reć...kako si me "drmnula" svojim zadnjim postom ... kao da pričaš priču vrlo, vrlo sličnu mojoj..ali samo nešto malo, malo fali...

    avatar

    28.10.2008. (19:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...