Komentari

wanderlust.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Andrea

    Ma joj znam kako ti je. I meni dođe toliko puta da zatvorim blog i počnem živjeti svoj normalni život, a onda se sjetim da ga nemam. Al napraviti ću si ga, samo da se sjetim kako disati.
    I ako ti pušiš cigarete to je potpuno tvoja stvar i mislim da ti ljudi nemaju pravo prigovarati. Neću to nikada razumjeti jer jednostavno ne mogu podnijeti cigarete, ne kao stvar predrasuda, već jednostavno kao stvar osobnog izbora. Na neki način sam tako odgojena jer nitko od mojih ukućana ne puši, a i nešto se prelomilo u meni kada mi je djed umro zbog njih.
    Ali to ti nema nitko pravo prigovarati jer je to tvoj život. To je kao da meni netko počne prigovarati jer volim čokoladu ili nosim većinom tenisice svugdje (zaprav jedino, katkada obične, katkada starke) XD
    Ugl. došla sam ti javiti za novi post, ali ako ti se ne da pročitati, ne moraš. Nije bogznašto poseban.
    I želim ti da ti potraje ono što imaš s onim dečkom :+)
    Uživaj mi *hug*

    avatar

    26.10.2008. (22:29)    -   -   -   -  

  • Jaffa.

    Ako netko ima blog, ne znači da nema život. :)

    Nikad te neću zvati kukavicom. Zovem te prijateljicom.
    A ti mene kako hoćeš.

    avatar

    27.10.2008. (10:42)    -   -   -   -  

  • Valentina

    Malecka, samo ti živi svoj život.
    Glavno da si sretna.

    avatar

    28.10.2008. (12:58)    -   -   -   -  

  • Valentina

    Ovaj, došla sam javiti za novi post.
    Ali u redu je ako se povlačiš u potpunosti. =)

    avatar

    28.10.2008. (19:50)    -   -   -   -  

  • Jet

    Wow.

    avatar

    29.10.2008. (18:54)    -   -   -   -  

  • Rie

    Oh ne, nikako ne kukavica. Samo odlučna. Jebiga, nazvali su me kukavicom dvjestotinama puta iako to nikad nisam bila. Oni su kukavice ako to govore za sebe. Jebe ti se, imaš pravo. Život je jedan. Provedi ga kako želiš, samo budi sretna. Drugi su nitko. Nisu te stvori pa te ni ne smiju prosuđivati, sama si svoja i imaš pravo odlučivati o svojem životu.

    =)

    avatar

    29.10.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • Mabel

    Sretno ti bilo. Stavi osmijeh na lice i kreni u život :) .

    avatar

    30.10.2008. (21:17)    -   -   -   -  

  • cup. of. belle.

    Nedostajat ćeš mi.

    Ali želim ti sve najbolje u životu. Go on, live your life. But don't make me feel bad just beacuse I live dfferent then you.

    Pusa. :**

    avatar

    10.11.2008. (15:51)    -   -   -   -  

  • cup. of. belle.

    E sad sam najsretnija osoba na svijetu! ^^

    Najtoplije puse. :** :** :** :**

    avatar

    10.11.2008. (16:13)    -   -   -   -  

  • Pametnica :(

    Samo ću ti reći da sam se veselila tvojim postovima, i da si mi se sviđala onakva kakva si bila. Sviđala su mi se tvoja razmišljanja.

    Nedostajat ćeš mi.


    U mom oku samo hlad, u mom srcu samo stud, inje i prašina, nisu čvorci pevali dok je iznad krovova svirala tišina.

    avatar

    15.11.2008. (14:11)    -   -   -   -  

  • Pametnica :(

    Znam da voliš tu pjesmu. Zato sam ju i stavila.

    Ti si meni jako draga.

    Veselim se što ćeš me nastaviti čitati.

    Imam novi post, zato sam i došla. :)

    avatar

    22.11.2008. (11:13)    -   -   -   -  

  • cup. of. belle.

    Jesam li spomenula da imam novi post? *crveni se*

    : )

    avatar

    06.12.2008. (14:47)    -   -   -   -  

  • Pametnica :(

    Post, Luthien.

    Kiss***

    avatar

    09.12.2008. (21:02)    -   -   -   -  

  • knjižničarka

    pozz...

    avatar

    21.01.2009. (12:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...