Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • missillusion

    tako nježno i osjećajno, hvala ti na komentarima na mom blogu, nisam baš bila u raspoloženju nekom obilaziti i čitati nove postove pa sam tek sad ovdje, navraćati ću još, lijepi pozdrav:)))

    avatar

    26.10.2008. (00:53)    -   -   -   -  

  • smotani

    missillusion..misli...ja se upravo vratio sa tvog bloga :)
    hvala...lako je pisati nježno i osjećajno kada pustiš srcu izgovoriti sve što želi, sve što ima za reći...

    avatar

    26.10.2008. (01:05)    -   -   -   -  

  • lo

    eto me preko miss i on its own :) baš si lijepa duša, osjeća se iz svakog retka :)
    drž se, bit ćemo mi svi dobro :)

    avatar

    26.10.2008. (02:29)    -   -   -   -  

  • za njega ja živim

    haj pjesma suncokretu je krasna vidi se da si i srve unjeo u nju......

    avatar

    26.10.2008. (02:51)    -   -   -   -  

  • smotani

    lo ... kao da se takve duše nalaze... sve je nekako, nekako jednostavno a tako... hvala ti, i opet, reći ću, duša je samo odraz onih koji na nju utječu, a ja, ja sam ima sreću uvijek biti pod utjecajem divnih, plemenitih, osjećajnih duša.. jedino, njihovu hrabrost, barem dio nje nisam uspio naučiti..možda jednom... možda velim, ali ja ne znam da li to (više) želim.... (ne mogu ja bez svog Dobriše :)
    za njega živim srce je pisalo pjesmu...istina...hvala ti

    avatar

    26.10.2008. (09:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...