Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • suncokretica

    Sada, do Sisveta, zaista nemam puno vremena za blog. Malo sam jučer preletjela pogledom tvoje postove. Neću ništa puno komentirati dok ne shvatim sve.
    Za sada bi ti samo htjela reći da ja nisam tvoj Suncokret, ali............kao što vidiš - ima još Suncokreta. A ima i drugih lijepih cvijetova. Samo ih treba potražiti. A da bi ih potražio - moraš ujutro ustati! Ok? Osmijeh ti ostavljam veliki, sunčani!

    avatar

    25.10.2008. (20:18)    -   -   -   -  

  • ....

    heeeej? pa di je onaj moj pozitivni smotani, koji je mene podizao iz tuznih padova.. znas sta, nemoj se vise muciti, jao stvarno nemam pravo reci ovo sljedece, ali mozda ti i to nesto razjasni.. nekad covjek kaze nesto sto je najocitije i na to se izvuce kako ne bi pricao o nekom drugom problemu, pa da tako mislim da je prava cekala bi. joj, nadam se da te nece ovo povrijediti, stvarno ne mislim nista lose. sutra cu Njemu prisapnuti tebe da na kraju ispadne ono najbolje i kako treba biti. svaki novi dan je svijetlo, ako se danas ugasi, ujutro ga ponovno ugledas. ne gubi nadu. mozda je sve ovo bila priprema za ono pravo. jedan veliki topli pozdrav i najveca prijateljska pusa. :)

    avatar

    25.10.2008. (20:42)    -   -   -   -  

  • Sam' što nije

    :(
    Već peti put pišem i brišem komentar pokušavajući ti nešto savjetovati. Ali ne znam što. Mislim da se samo ti možeš izvući iz tog mraka i nije ti potreban nitko drugi za to. Nadam se da će idući post biti bar nijansu svjetliji. MiB

    avatar

    25.10.2008. (20:47)    -   -   -   -  

  • smotani

    Suncokretice - znam, znam da ti nisi "moj" Suncokret....i da, ima lijepog cvijeća....ali.... Ustati ujutro? Teško je...teško je više dizati se.. i ne, neću više tražiti...ja sam svoj Suncokret našao... Hvala na sunčanom osmjehu...
    Onitsown pozitivni smotani se malo pogubio... i ne...nisi me povrijedila, ali još uvijek, još uvijek mislim da ja nisam bio taj.....taj koji je malo zakasnio...
    samostonije hvala...znam..sam...doista sam..samo se pitam da li mi je lakše sad kad ju ne čujem..da li ću lakše "izvući se" i..da li ću se izvući? Potrudit ću se....ali, sve me podsjeća na nju..... hvala....[/I]

    avatar

    26.10.2008. (00:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...